Mag ze omschrijven als uiterst rechtse gekkies wel? Dat zijn ze immers aantoonbaar (op zijn minst).quote:
Gewoon niet doen.aub.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:07 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Mag ze omschrijven als uiterst rechtse gekkies wel? Dat zijn ze immers aantoonbaar (op zijn minst).
Zijn rol is uitgespeeld, hij was al langer niet meer relevant maar nu is dat heel duidelijk gemaakt. Het is na al die jaren vruchteloos in Den Haag zijn ding doen, tijd om eens een echte baan te zoeken.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:03 schreef MoreDakka het volgende:
Wil Klaver met de VVD of niet? Hij heeft verder niet zo veel te zeggen.
“Verlaag je nu niet tot een niveautje Nanninga” wordt er bedoeldquote:Op donderdag 4 december 2025 15:07 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Mag ze omschrijven als uiterst rechtse gekkies wel? Dat zijn ze immers aantoonbaar (op zijn minst).
Ja. Dat lijkt me geen probleem.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:20 schreef Firuze60 het volgende:
Misschien mag je wel zeggen dat je vindt dat er in het verkiezingsprogramma van JA21 nogal extreme voorstellen staan?
Hakunamathafacka is de naam.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Van wie is dit nou weer een kloon
We hebben een vrij urgent personeelstekort en door de huidige opzet van dit soort toeslagen loont het voor mensen die nu vier dagen werken het gewoon om drie dagen te gaan werken als ze een kind krijgen, omdat ze er dan nog niet eens 100 euro netto op achteruit gaan. Terwijl ze op zich best bereid zouden zijn om gewoon vier dagen te werken. Dat lijkt me een streefwaardig doel.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:59 schreef KaheemSaid het volgende:
Dit kan prima wanneer het andere doelen dient dan alleen de toeslag weghalen, maar als enkel dat het doel is dan lijkt het mij een vrij kostbare oplossing.
Ik vind het maar engig. Dat zijn behoorlijk wat mensen die er op zijn zachtst gezegd bijzondere denkbeelden op na houden.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Inmiddels goed voor 7 zetels.
Ik vind dat best wel veel. Zeven van die pipo's in de kamer.
En dat ze als liefdesbaby van PVV en FvD nooit serieus afstand hebben genomen van de hardcore extremistische shit van die clubs?quote:Op donderdag 4 december 2025 15:20 schreef Firuze60 het volgende:
Misschien mag je wel zeggen dat je vindt dat er in het verkiezingsprogramma van JA21 nogal extreme voorstellen staan?
Nier echt, er komt nooit een goed gesprek uit zulke opmerkingen. Laten we GeenStijl taal vooral daar houden.quote:
Loonslaven moeten meer werken voor minder. Desnoods weer op zaterdag. Zo rolt de VVD.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:29 schreef nostra het volgende:
[..]
We hebben een vrij urgent personeelstekort en door de huidige opzet van dit soort toeslagen loont het voor mensen die nu vier dagen werken het gewoon om drie dagen te gaan werken als ze een kind krijgen, omdat ze er dan nog niet eens 100 euro netto op achteruit gaan. Terwijl ze op zich best bereid zouden zijn om gewoon vier dagen te werken. Dat lijkt me een streefwaardig doel.
Oh de zaterdag is voor veel bedrijven al een gewone werkdag hoor. Zonder of met weinig toeslag ook nog eens.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Loonslaven moeten meer werken voor minder. Desnoods weer op zaterdag. Zo rolt de VVD.
Dat is het omgekeerde van wat er staat hè. En ik kom nog uit de tijd dat we zaterdagochtend naar school gingen, niets mis mee.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Loonslaven moeten meer werken voor minder. Desnoods weer op zaterdag. Zo rolt de VVD.
Ik kan niet goed inschatten om welke standpunten mensen op Forum stemmen. Is dat omdat ze pro Rusland zijn? Of zeer conservatief uiterst rechts, of Nederland uit de EU willen hebben, of geen menselijk handelen in de klimaatverandering zien of een combinatie van dit alles?quote:Op donderdag 4 december 2025 15:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind het maar engig. Dat zijn behoorlijk wat mensen die er op zijn zachtst gezegd bijzondere denkbeelden op na houden.
Waar de PVV populistisch is is het FvD geraffineerd en georganiseerd en zijn ze in theorie in staat veel meer schade aan ons land toe te brengen dan de PVV ooit zou kunnen. Denk alleen al aan hun EU en navo standpunten.
Terug naar het liberalisme van de 19e eeuw! (Waar NRC voor zegt te staan)quote:Op donderdag 4 december 2025 15:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oh de zaterdag is voor veel bedrijven al een gewone werkdag hoor. Zonder of met weinig toeslag ook nog eens.
En fuck je ORT trouwens. Moet je maar meer uren draaien.
Voor een beetje Trump met zeep ondersmeren.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:32 schreef nostra het volgende:
Rutte EW man van het jaar.
https://www.ewmagazine.nl(...)leider-2025-105410w/
Vergeleken bij JA21 gaat de FvD nog een stapje verder. Meer uiterst conservatief rechts.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan niet goed inschatten om welke standpunten mensen op Forum stemmen. Is dat omdat ze pro Rusland zijn? Of zeer conservatief uiterst rechts, of Nederland uit de EU willen hebben, of geen menselijk handelen in de klimaatverandering zien of een combinatie van dit alles?
Zeven zetels is gewoon veel, meer dan twee keer de SP.
https://res.cloudinary.co(...)al-DEF-V5_t8qcsr.pdfquote:We willen stoppen met de massale immigratie en
remigratie tot stand brengen zodat ons volk ook in
de komende tientallen, honderden jaren als zodanig
kan blijven bestaan.
Dat is ook een van hun standpunten ja.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vergeleken bij JA21 gaat de FvD nog een stapje verder. Meer uiterst conservatief rechts.
[..]
https://res.cloudinary.co(...)al-DEF-V5_t8qcsr.pdf
Ik heb een collega gehad die FvD stemde en daar ook voor uit kwam. Eigenlijk een vrij normale man, tot dingen als vaccinaties, de EU en vooral "onze overheid" voorbij kwamen. Alles is of was een complot, de "msm" was onbetrouwbaar, etc etc.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan niet goed inschatten om welke standpunten mensen op Forum stemmen. Is dat omdat ze pro Rusland zijn? Of zeer conservatief uiterst rechts, of Nederland uit de EU willen hebben, of geen menselijk handelen in de klimaatverandering zien of een combinatie van dit alles?
Zeven zetels is gewoon veel, meer dan twee keer de SP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |