Vinden daar dan de meeste verkrachtingen plaats of hoe bedoel je dit?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik dacht aan die mythische plek waarnaar in bepaalde contreien wordt gerefereerd als "de regio".
Die kans zou al stukken minder groot worden als we de migratie eens zouden beperken, remigratie bevorderen en daders met een migratieachtergrond uitzetten. Maar daar willen mensen uit bepaalde kringen natuurlijk niet aan, die veralgemeniseren het probleem liever naar 'mannen'.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die kunnen 's nachts veilig over straat zonder bang te zijn dat ze iets naars overkomt.
Integendeel. Elk land heeft mannen, je kunt niet alle autochtone mannen uit het land zetten waar zij de inheemse bewoners zijn. Je kunt daarentegen natuurlijk wél groepen gelukzoekers uit bepaalde landen weigeren waarvan is aangetoond dat zij disproportioneel in de criminaliteit belanden, bijvoorbeeld als het gaat om seksuele misdrijven.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De vergelijking is sterker dan jij wil toegeven. Om in jouw woorden te spreken: misschien moet je je afvragen hoe dat komt.
Tja, het is al langer bekend dat het merendeel deel van de criminaliteit in Nederland wordt gepleegd door mensen met een migratieachtergrond. Dit percentage zou waarschijnlijk nog veel hoger liggen als migranten niet na de tweede generatie als 'autochtoon' worden gecategoriseerd door het CBS.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:51 schreef DefKu het volgende:
https://www.youtube.com/@:OpsporingVerzocht_tv
Je zou alleen al de thumbnails van deze video's moeten kijken. Het houdt maar niet op. Alleen maar getint of donker.
"Vergeten" ze graag, en het daadwerkelijk meten is discriminatie en racisme.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je weet dat ze vanaf de tweede generatie als Nederlander worden aangeduid?
Het daadwerkelijk onderzoeken is natuurlijk geen racisme, maar legt een hele ongemakkelijke waarheid op tafel waar een bepaalde type mens dat pro-migratie, pro-diversiteit en pro-multiculturaliteit is, simpelweg niet kan verkroppen.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
"Vergeten" ze graag, en het daadwerkelijk meten is discriminatie en racisme.
Wanneer ben je dan wel Nederlander?quote:Op woensdag 3 december 2025 13:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
"Vergeten" ze graag, en het daadwerkelijk meten is discriminatie en racisme.
Nou, dat kijkt wat makkelijker weg en houdt de cijfers nog wat behapbaar voor onze woke vrienden 😎quote:Op woensdag 3 december 2025 13:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, het is al langer bekend dat het merendeel deel van de criminaliteit in Nederland wordt gepleegd door mensen met een migratieachtergrond. Dit percentage zou waarschijnlijk nog veel hoger liggen als migranten niet na de tweede generatie als 'autochtoon' worden gecategoriseerd door het CBS.
Tja, zo gaat het meestal in dit soort topics. In bepaalde contreien claimt men slechts feiten te benoemen, wanneer men in wezen een ideologische mening geeft. Het is schrikbarend, maar er is weinig aan te doen.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou dat. En dan is het niet tegen de policy, want het is toch niet op de persoon?
Een serieus gesprek, uitwisseling van meningen, wordt steeds meer onmogelijk gemaakt. Ik zeg steeds vaker maar niets, of niet nog meer na een enkele post, gezien wat je dan terugkrijgt. Heb ik geen zin in.
Soms wil ik toch proberen dat tegengas te geven, maar eigenlijk heb je gelijk.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:10 schreef OllieA het volgende:
[..]
Tja, zo gaat het meestal in dit soort topics. In bepaalde contreien claimt men slechts feiten te benoemen, wanneer men in wezen een ideologische mening geeft. Het is schrikbarend, maar er is weinig aan te doen.
'Tegengas geven' heeft weinig zin, want men gaat enkel harder rijden.
Ik heb allang besloten om niet meer in discussie te gaan met bad faith actors. Wel zo prettig, want tot een gesprek komt het toch niet.
Ik denk dat het goed is om tegengas te geven. Of anders gezegd een ander geluid te tonen. Al is het maar dat de mensen met nuance weten niet alleen te zijn.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Soms wil ik toch proberen dat tegengas te geven, maar eigenlijk heb je gelijk.
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is om tegengas te geven. Of anders gezegd een ander geluid te tonen. Al is het maar dat de mensen met nuance weten niet alleen te zijn.
Tja, ik ben er ook niet tegen, om een ander geluid te laten horen. Ik vind het eigenlijk ook wel lovenswaardig om dat te doen, maar ik kan het in veel gevallen niet meer opbrengen.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is om tegengas te geven. Of anders gezegd een ander geluid te tonen. Al is het maar dat de mensen met nuance weten niet alleen te zijn.
Dan zullen de komende paar jaar weer afzien voor je worden. Het lijkt er nl niet op dat CDA en D66 de deuren gaan sluiten.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het daadwerkelijk onderzoeken is natuurlijk geen racisme, maar legt een hele ongemakkelijke waarheid op tafel waar een bepaalde type mens dat pro-migratie, pro-diversiteit en pro-multiculturaliteit is, simpelweg niet kan verkroppen.
Diep van binnen hebben zulke mensen namelijk de overtuiging dat het Westen (waaronder Nederland) een morele verplichting heeft om zulke mensen op te vangen en de gevolgen simpelweg geaccepteerd moeten worden. Het wangedrag van zulke mensen is immers het resultaat van 'externe factoren' en de reden dat zij hun land ontvluchten is de schuld van Westen.
Goed voorbeeld van zulke types:
'People have got to realise that the reason why we have immigration is because we colonised the world and we have got responsibility to those people whose countries we have colonised. If that responsibility means they now have the right to come here, that's what happens'
Q: 'What do you say to those who say Islam is not compatible with the West?'
A: 'Suck it up'
[ twitter ]
Ik ben niet zo van dat soort groepsdiscriminatie. Ook niet mbt 'het mannenprobleem'. Ik geloof in eigen verantwoordelijkheid, en gebruik dat ook als maatstaf voor anderen.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En waar zou je mannelijke autochtonen heen willen sturen dan? En wat gaat er vervolgens met de vrouwelijke bevolking gebeuren, die worden allemaal lesbisch of zo? Je weet natuurlijk heus wel dat dit een enorme kromme vergelijking is.
Migranten uit bepaalde landen kun je daarentegen inderdaad prima weigeren als die groep zich herhaaldelijk op negatieve manieren gedragen. Door die groep te weigeren, verkom je dat het probleem groter wordt.
Dit nog naast het feit dat mensen uit verre landen op duizenden kilometers afstand hier helemaal niets te zoeken hebben.
👋👋quote:Op woensdag 3 december 2025 18:20 schreef OllieA het volgende:
[..]
Tja, ik ben er ook niet tegen, om een ander geluid te laten horen. Ik vind het eigenlijk ook wel lovenswaardig om dat te doen, maar ik kan het in veel gevallen niet meer opbrengen.
Dan geef je een standpunt waar je over hebt nagedacht, doet je best om dat zo goed en duidelijk mogelijk te verwoorden in een mini-betoogje, wordt er één zin uitgepikt waarop men zo bot en beledigend mogelijk gaat inhakken, bijvoorbeeld.
Of men roept om een bron, terwijl men zelf bronloos de meest extreme beweringen doet.
Of men bedient zich van retoriek: Natuurlijk is het zo dat... Iedereen weet dat... Ik beschrijf slechts wat iedereen kan zien...
En zo kan ik nog heel wat loze debattruukjes opnoemen.
Of men loopt gewoon leeg met links, woke, wegkijker, pedoliefhebber, verkrachterfaciliteerder, en noem alle verbale hooivorkjes maar op.
Dat soort users wil niet in gesprek zijn, van gedachtenwisselen, maar enkel hun eigen boze eitje kwijt
Ik heb er geen zin meer in, kan het niet meer opbrengen om me daar in te verplaatsen.
Jammer van het forum...
Tussen al die zogenaamde 'vluchtelingen' zitten teveel van dit soort psychopaten. Vervolgens moet zo'n figuur eerst een slachtoffer maken voordat je er iets aan kunt doen, want stel je voor dat alle 'vluchtelingen' over één kam worden geschoren. Die krankzinnige deugreflex zorgt voor zoveel onnodige slachtoffers. We zouden een voorbeeld moeten nemen aan landen als Polen en de VS: stoppen met het binnenhalen van 'vluchtelingen' uit de 3e wereld. HET RISICO IS TE GROOT.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik lees het al. Gewoon de oven in, kansloze zaak @:zipportal
jA mAaR iNtErNaTioNaAl vErDrAg UiT 1882quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:32 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Tussen al die zogenaamde 'vluchtelingen' zitten teveel van dit soort psychopaten. Vervolgens moet zo'n figuur eerst een slachtoffer maken voordat je er iets aan kunt doen, want stel je voor dat alle 'vluchtelingen' over één kam worden geschoren. Die krankzinnige deugreflex zorgt voor zoveel onnodige slachtoffers. We zouden een voorbeeld moeten nemen aan landen als Polen en de VS: stoppen met het binnenhalen van 'vluchtelingen' uit de 3e wereld. HET RISICO IS TE GROOT.
Het probleem is vooral dat het hetgeen wat je zegt hetgene is wat juist gebeurd.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Prima, dan kunnen we dus gewoon 'mannen' als groep voortaan helemaal wegzetten als verkrachters, want een aantal individuen uit die groep is daadwerkelijk een verkrachter, dus moeten we ze allemaal aanpakken en verwijten maken.
lol, ja, de aanwezigheid van moslims in Nederland is natuurlijk vooral terug te voeren op een soort misplaatste post-koloniale paternalistische verantwoordelijkheid die 'sommigen' nog voelen. Dat heeft verder niets te maken met goedkope arbeid voor de grootindustrie in de jaren 60/70, noch met talloze geruïneerde Midden-Oosterse landen waar NAVO-landen o.l.v. de VS een doos van Pandora hebben opengetrokken na 2000.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het daadwerkelijk onderzoeken is natuurlijk geen racisme, maar legt een hele ongemakkelijke waarheid op tafel waar een bepaalde type mens dat pro-migratie, pro-diversiteit en pro-multiculturaliteit is, simpelweg niet kan verkroppen.
Diep van binnen hebben zulke mensen namelijk de overtuiging dat het Westen (waaronder Nederland) een morele verplichting heeft om zulke mensen op te vangen en de gevolgen simpelweg geaccepteerd moeten worden. Het wangedrag van zulke mensen is immers het resultaat van 'externe factoren' en de reden dat zij hun land ontvluchten is de schuld van Westen.
Goed voorbeeld van zulke types:
'People have got to realise that the reason why we have immigration is because we colonised the world and we have got responsibility to those people whose countries we have colonised. If that responsibility means they now have the right to come here, that's what happens'
Q: 'What do you say to those who say Islam is not compatible with the West?'
A: 'Suck it up'
[ twitter ]
Geregistreerde verdachten van misdrijven per 10.000 inwoners:quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:31 schreef capricia het volgende:
https://www.cbs.nl/nl-nl/cijfers/detail/81959NED
Geregistreerde verdachten van misdrijven per 10.000 inwoners:
Nederlandse achtergrond 83
Somalische achtergrond 344
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |