Nee hoor, gezien het feit dat het (als men überhaupt al reageert in topics zoals deze) het structureel uitloopt op het verdedigen van de groepen waar de daders toe behoort, wordt dat natuurlijk wel gedaan.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoezo is 'wegkijken' onlosmakelijk verbonden met 'in de bres springen'? Dat is immers hetgeen jij stelt.
@:Probeer doet dat juist expliciet niet. Je praat gewoon poep.
Jouw eerste post in dit topic betreft een flagrante ontkenning van de statistische realiteit die we mbt criminaliteit, waaronder zedendelicten, zien. Daar maak je het argument dat veel media en mensen niets liever doen dan criminaliteit gepleegd door migranten uit te lichten vanwege hun afkomst en huidskleur.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat wordt je meteen verweten als je een wat meer genuanceerde mening post. Ook ben je dan medeverantwoordelijk voor zaken als verkrachting en in een enkel geval zou je dat zelf maar eens moeten ondergaan.
Het maakt discussieren of een gesprek hebben echt heel onaangenaam.
Nou dat. En dan is het niet tegen de policy, want het is toch niet op de persoon?quote:Op woensdag 3 december 2025 11:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het elke keer hebben over personen, groepen, "contreien", ... , waar vervolgens één of andere verzonnen eigenschap of gedraging op wordt geprojecteerd is gewoon een ontzettend sneu trucje om discussies persoonlijk te maken, en wel op een manier dat je je er bijna niet tegen kan verdedigen.
Ja, precies. Dat bedoel ik nou.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:30 schreef HowardRoark het volgende:
men
een geestverwant
bepaalde kringen
En daarom ga ik niet met jou in discussie, omdat je me dingen in de schoenen schuift die ik niet heb gepost of denk.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, gezien het feit dat het (als men überhaupt al reageert in topics zoals deze) het structureel uitloopt op het verdedigen van de groepen waar de daders toe behoort, wordt dat natuurlijk wel gedaan.
Daar doet het in de bres springen van jou voor een geestverwant verder niets aan af. Puntje bij paaltje zien we keer op keer dat er een reflex is in bepaalde kringen om groepen die op negatieve manieren in de statistieken zijn oververtegenwoordigd te willen verdedigen.
[..]
Jouw eerste post in dit topic betreft een flagrante ontkenning van de statistische realiteit die we mbt criminaliteit, waaronder zedendelicten, zien. Daar maak je het argument dat veel media en mensen niets liever doen dan criminaliteit gepleegd door migranten uit te lichten vanwege hun afkomst en huidskleur.
Waarna je vervolgens het beeld schetst dat dit onder autochtonen ook gebeurt en slechts een disproportionele aandacht naar de eerste groep het onderliggende probleem is. Vind je dit een genuanceerde post? Dat is het namelijk niet. Het is gaslighting.
Ik zou het probleem dus zoeken bij de toon die wordt gezet in de eerste posts. Als je een statistisch aantoonbaar probleem indirect wegzet als selectieve verontwaardiging en racisme, ben je zelf het probleem. Niet de mensen die op jou reageren.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou dat. En dan is het niet tegen de policy, want het is toch niet op de persoon?
Een serieus gesprek, uitwisseling van meningen, wordt steeds meer onmogelijk gemaakt. Ik zeg steeds vaker maar niets, of niet nog meer na een enkele post, gezien wat je dan terugkrijgt. Heb ik geen zin in.
Het staat er toch echt:quote:Op woensdag 3 december 2025 11:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En daarom ga ik niet met jou in discussie, omdat je me dingen in de schoenen schuift die ik niet heb gepost of denk.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Onder andere omdat er veel media en mensen zijn die niets liever doen dan al die zedendelicten gepleegd door immigranten (of wat zij vinden dat immigranten zijn omdat ze de verkeerde kleur of religie hebben) breed uit te meten.
Ja, er zitten ook onder immigranten en moslims mannen die zich als beesten gedragen. Als aan ieder zedendelict evenveel aandacht besteed zou worden, zou men zien dat ook onder de gewone kaaskoppen zich genoeg van dergelijke types bevinden.
En in 99% van de gevallen (ok, misschien overdreven, het kan ook 95% zijn) betreft het inderdaad een man die de dader is.
Prima, dan kunnen we dus gewoon 'mannen' als groep voortaan helemaal wegzetten als verkrachters, want een aantal individuen uit die groep is daadwerkelijk een verkrachter, dus moeten we ze allemaal aanpakken en verwijten maken.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou het probleem dus zoeken bij de toon die wordt gezet in de eerste posts. Als je een statistisch aantoonbaar probleem indirect wegzet als selectieve verontwaardiging en racisme, ben je zelf het probleem. Niet de mensen die op jou reageren.
Ik noem nergens namen. Bepaalde contreien. Winkwink.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
Waar is verkrachting terecht in de ogen van DIE mensen? En ik zie graag letterlijke quotes tegemoet
Vrouwelijke verkrachters zijn dan ook een unicum, volgens mij zal niemand dit proberen te ontkennen. Kortom, als het om 'verkrachting' gaat, mannen het grote probleem zijn, is een algemeen geaccepteerde realiteit. Daar is al consensus over.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Prima, dan kunnen we dus gewoon 'mannen' als groep voortaan helemaal wegzetten als verkrachters, want een aantal individuen uit die groep is daadwerkelijk een verkrachter, dus moeten we ze allemaal aanpakken en verwijten maken.
Bij een veroordeelde verkrachters ook meteen al diens mannelijke familieleden de bak in. Ze halen toch ergens die vrouw-onvriendelijke opvattingen vandaan he. Slechte familiecultuur en zulks.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Prima, dan kunnen we dus gewoon 'mannen' als groep voortaan helemaal wegzetten als verkrachters, want een aantal individuen uit die groep is daadwerkelijk een verkrachter, dus moeten we ze allemaal aanpakken en verwijten maken.
Dus dan maar alle mannen opsluiten of uitzetten? Niet? Ow.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Vrouwelijke verkrachters zijn dan ook een unicum, volgens mij zal niemand dit proberen te ontkennen. Kortom, als het om 'verkrachting' gaat, mannen het grote probleem zijn, is een algemeen geaccepteerde realiteit. Daar is al consensus over.
Misschien moet je je afvragen hoe het komt dat mbt de enorme oververtegenwoordiging van migranten in de criminaliteit, deze er niet is en er nog altijd een aanzienlijke groep autochtonen is (waaronder dus jij) die wil doen alsof het allemaal maar racisme en selectieve verontwaardiging is?
En in de cijfers van de Nederlandse achtergrond zitten ook nog genoeg mohammeds.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:31 schreef capricia het volgende:
https://www.cbs.nl/nl-nl/cijfers/detail/81959NED
Geregistreerde verdachten van misdrijven per 10.000 inwoners:
Nederlandse achtergrond 83
Somalische achtergrond 344
Ik heb dat 'bepaalde contreien' gewoon rechtstreeks van Howard geleend. Leek me wel zo makkelijk om hetzelfde taalgebruik te hanteren.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:44 schreef matspontius het volgende:
[..]
Benatwoord gewoon de vraag en lul er niet omheen. Want je insuineert van alles maar kan het vervolgens niet hard maken. Framen, demoniseren, mensen woorden in de mond leggen, etc. Dar ben je wel goed in. Staaf je bewering met quotes - zo niet, lul je uit je woke nek
En waar zou je mannelijke autochtonen heen willen sturen dan? En wat gaat er vervolgens met de vrouwelijke bevolking gebeuren, die worden allemaal lesbisch of zo? Je weet natuurlijk heus wel dat dit een enorme kromme vergelijking is.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus dan maar alle mannen opsluiten of uitzetten? Niet? Ow.
Maar wel alle asielzoekers afwijzen of uitzetten? Hmm.
Dat mag hoor. Ik heb jouw gekibbel met de user matspontius verder niet echt vervolgd. Ik ben trouwens ook geregeld gevraagd om een concretisering van zulke termen, zou jij dat hier ook kunnen?quote:Op woensdag 3 december 2025 11:48 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik heb dat 'bepaalde contreien' gewoon rechtstreeks van Howard geleend. Leek me wel zo makkelijk om hetzelfde taalgebruik te hanteren.
Ik dacht aan die mythische plek waarnaar in bepaalde contreien wordt gerefereerd als "de regio".quote:Op woensdag 3 december 2025 11:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En waar zou je mannelijke autochtonen heen willen sturen dan?
Die kunnen 's nachts veilig over straat zonder bang te zijn dat ze iets naars overkomt.quote:En wat gaat er vervolgens met de vrouwelijke bevolking gebeuren,
Goed ideequote:die worden allemaal lesbisch of zo?
De vergelijking is sterker dan jij wil toegeven. Om in jouw woorden te spreken: misschien moet je je afvragen hoe dat komt.quote:Je weet natuurlijk heus wel dat dit een enorme kromme vergelijking is.
Hij heeft een hele vieze bovenlipquote:Op woensdag 3 december 2025 10:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pohmoest ik single zijn zou ik er zeker op stuiteren
Totaal aantal verdachten met Nederlandse achtergrond: 72.890quote:Op woensdag 3 december 2025 11:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En in de cijfers van de Nederlandse achtergrond zitten ook nog genoeg mohammeds.
Je weet dat ze vanaf de tweede generatie als Nederlander worden aangeduid?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Totaal aantal verdachten met Nederlandse achtergrond: 72.890
Totaal aantal verdachten met Somalische achtergrond: 1.260
Aantal mensen met een Nederlandse achtergrond: 13.000.000quote:Op woensdag 3 december 2025 12:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Totaal aantal verdachten met Nederlandse achtergrond: 72.890
Totaal aantal verdachten met Somalische achtergrond: 1.260
Allebei, het zijn wel opvallend vaak mannen uit die cultuur tenslotte!quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:45 schreef RotatoR het volgende:
We kunnen zo langzamerhand spreken van een cultuurprobleem in plaats van een mannenprobleem.
Nee dat kunnen we niet.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:45 schreef RotatoR het volgende:
We kunnen zo langzamerhand spreken van een cultuurprobleem in plaats van een mannenprobleem.
Met rest bedoel ik dus wat ik verder quote, en waar je niet op reageerd. Mss was ik onduidelijk.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:47 schreef probeer het volgende:
[..]
De niet-criminelen die met een geldige reden asiel aanvragen niet nee.
Die verdienen imo hulp.
Maar waar staat dat verkrachting wordt goed gepraat? Lul niet om de brei heen!quote:Op woensdag 3 december 2025 11:48 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik heb dat 'bepaalde contreien' gewoon rechtstreeks van Howard geleend. Leek me wel zo makkelijk om hetzelfde taalgebruik te hanteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |