Je moet inderdaad niet gaan shoppen in afzonderlijke statistieken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik snap niks van deze cijfers.
Japanners, 20 in totaal en in de kolom per 10.000 inwoners 19.
Verder daders met westerse achter grond 72.890 + 31.680
Daders met niet westerse achtergrond 52.840
Het feit dat er onder de gewone kaaskoppen al genoeg gevaar schuilt voor vrouwen lijkt me al reden genoeg om niet ook nog eens extra gevaar voor vrouwen te importeren.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:52 schreef miss_sly het volgende:
Onder andere omdat er veel media en mensen zijn die niets liever doen dan al die zedendelicten gepleegd door immigranten (of wat zij vinden dat immigranten zijn omdat ze de verkeerde kleur of religie hebben) breed uit te meten.
Ja, er zitten ook onder immigranten en moslims mannen die zich als beesten gedragen. Als aan ieder zedendelict evenveel aandacht besteed zou worden, zou men zien dat ook onder de gewone kaaskoppen zich genoeg van dergelijke types bevinden.
De statistieken wijzen er op dat meer dan 99% van de mannen met een migratieachtergrond geen verdachte van een zedendelict is.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De statistieken wijzen op een heel ander beeld. Beetje feitenvrij geneuzel dus deze post.
Dit.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:04 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Het feit dat er onder de gewone kaaskoppen al genoeg gevaar schuilt voor vrouwen lijkt me al reden genoeg om niet ook nog eens extra gevaar voor vrouwen te importeren.
Laat ik het anders zeggen: stel we vervangen alle mannelijke kaaskoppen in Nederland voor mannelijke immigranten. Neemt het gevaar voor vrouwen in Nederland dan:
A: af.
B: toe.
C: blijft gelijk
Bij ieder antwoord anders dan B ben je of een wegkijker of volkomen naïef.
Probeer, het nog eensquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:13 schreef probeer het volgende:
[..]
De statistieken wijzen er op dat meer dan 99% van de mannen met een migratieachtergrond geen verdachte van een zedendelict is.
En een puike hifi zaak. Dat zit daar dan ook.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:57 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
In Venray/Oostrum zit dan het dan ook vol met gekke lui, asielzoekers, TBS' rs, verslaafden en noem het allemaal maar op.
Mijn hemel...quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Onder andere omdat er veel media en mensen zijn die niets liever doen dan al die zedendelicten gepleegd door immigranten (of wat zij vinden dat immigranten zijn omdat ze de verkeerde kleur of religie hebben) breed uit te meten.
Ja, er zitten ook onder immigranten en moslims mannen die zich als beesten gedragen. Als aan ieder zedendelict evenveel aandacht besteed zou worden, zou men zien dat ook onder de gewone kaaskoppen zich genoeg van dergelijke types bevinden.
En in 99% van de gevallen (ok, misschien overdreven, het kan ook 95% zijn) betreft het inderdaad een man die de dader is.
Tenminste geen Congolees, Afghaan of Georgiër dit keer. Lekker divers.quote:De in Somalië geboren man
Op zich is het best een cozy dorp, heb er ook ff gewoond maar kon er niet wennen. Of beter gezegd, ik had voor de verkeerde wijk gekozen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:21 schreef vosss het volgende:
[..]
En een puike hifi zaak. Dat zit daar dan ook.
Er zijn serieus Afrikaanse landen waar verkrachting onder omstandigheden niet strafbaar is.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn hemel...
Wanneer dringt het eens tot je <Knip> door dat geen hond ontkent dat ook kaaskoppen dit doen maar dat het nogal GEVOELIG LIGT bij dezelfde progressieve brigade dat terwijl vrouwenhaat vanuit westerse en christelijke kant al jaren wordt veroordeeld, types als jij direct in paniek geraken wanneer dat die zielige allochtonen betreft?
Serieus, kap eens met die tenenkrommende witte erfschuld-reflex.
Islam is een cultuur waarin vrouwenrechten er al vanaf het begin bekaaid vanaf komen. ACCEPTEER dat verdomme eens, aleer je hier weer de vredestichter komt uithangen.
Als feminist en progressief maar lansen blijven breken voor hoofddoeken, gescheiden gebedsruimten en al die andere waanzin... ga je schamen
Ze staan er, wat vind je ervan?quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Klopt, daarvoor boeit het mij te weinig om deze 'zomaar' op te zoeken. Maar na het lezen van dit topic heb ik die interesse iets meer. Maar te weinig om het zelf op te zoeken.
En aangezien jij ze schijnbaar paraat hebt, is het niet zo lastig om die gegevens te delen toch?
Écht hé? <Knip>quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn hemel...
Wanneer dringt het eens tot je <Knip> door dat geen hond ontkent dat ook kaaskoppen dit doen maar dat het nogal GEVOELIG LIGT bij dezelfde progressieve brigade dat terwijl vrouwenhaat vanuit westerse en christelijke kant al jaren wordt veroordeeld, types als jij direct in paniek geraken wanneer dat die zielige allochtonen betreft?
Serieus, kap eens met die tenenkrommende witte erfschuld-reflex.
Islam is een cultuur waarin vrouwenrechten er al vanaf het begin bekaaid vanaf komen. ACCEPTEER dat verdomme eens, aleer je hier weer de vredestichter komt uithangen.
Als feminist en progressief maar lansen blijven breken voor hoofddoeken, gescheiden gebedsruimten en al die andere waanzin... ga je schamen
En nog om vrijspraak bedelenquote:Detail: M. is in het verleden meerdere malen veroordeeld voor seksuele misdrijven, zoals aanranding en ontucht met een minderjarige
*Surprised Picachu*quote:hamza m.
Dan naar de gevangenis in Somalië, niet vrijheid geven de grens over, zodat hij nog meer rottigheid kan uithalen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
We zijn in NL knettergek dat we Somaliërs for fuck sake de duurste klinieken en TBS behandelingen betalen.
Schop die gek er toch uit!
Daar maken ze hem gelijk dood.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan naar de gevangenis in Somalië, niet vrijheid geven de grens over, zodat hij nog meer rottigheid kan uithalen.
Oooooh, ja kijk...quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:42 schreef DefKu het volgende:
Verder lijdt hij aan een parafiele stoornis. Dat betekent dat M. op een andere manier tegen seks aankijkt dan een gemiddeld persoon.
Ik baseer me op de data van vd Beek. Maar toon gerust aan hoe het niet klopt.quote:
En nu? Waarom halen mensen zoals jij er een soort masochistisch genoegen uit dit te benadrukken terwijl het niet relevant is? 99% van de Duitsers was ook geen actieve Nazi en toch waren de Duitsers nogal oververtegenwoordigd bij de Nazibeweging. Wat is er zo erg aan om dingen te benoemen zoals ze zijn?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:13 schreef probeer het volgende:
[..]
De statistieken wijzen er op dat meer dan 99% van de mannen met een migratieachtergrond geen verdachte van een zedendelict is.
Dit noemt men nou zelfkastijding. Mijn tergende hemel.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En in 99% van de gevallen (ok, misschien overdreven, het kan ook 95% zijn) betreft het inderdaad een man die de dader is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |