Waar dan? ik zie alleen algemene misdaadcijfers hier gelinkt staan, niet die specifiek over dit onderwerp gaan.quote:
Allereerst, die eerste zin mag je achterwege laten, nergens voor nodig en niet waar. Ik haal daar allerminst genoegen uit.quote:Op woensdag 3 december 2025 01:39 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En nu? Waarom halen mensen zoals jij er een soort masochistisch genoegen uit dit te benadrukken terwijl het niet relevant is? 99% van de Duitsers was ook geen actieve Nazi en toch waren de Duitsers nogal oververtegenwoordigd bij de Nazibeweging. Wat is er zo erg aan om dingen te benoemen zoals ze zijn?
Het punt is toch gewoon, waarom zou je bewust massa's mensen hierheen halen die Nederland gemiddeld genomen onveiliger maken. De moord op Lisa en hoeveel andere misdrijven waren geheel voorkomen geweest als wij niet zo'n asielbeleid hadden gehad.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:16 schreef probeer het volgende:
[..]
Allereerst, die eerste zin mag je achterwege laten, nergens voor nodig en niet waar. Ik haal daar allerminst genoegen uit.
Het benoemen is op zichzelf niet erg. Die lui zijn inderdaad zwaar oververtegenwoordigd. 57 op de 10.000 zijn er 57 te veel.
Het probleem is echter, dat velen hier dat aangrijpen om de overige 9943 ook te willen weren. Die grijpen oa deze cijfers aan om voor een totale asielstop te pleiten. En daar ga ik niet in mee.
En eh, ik snap het punt wat je wil maken met de nazi's, maar om je correctere cijfers mee te geven.. In 1933 stemde 1/3e van Duitsland op ze, en in 1945 was ongeveer 10-12% van de Duitsers daadwerkelijk lid. De geallieerden vochten dan ook niet met elk Duits persoon.
Wat een rare instelling heb jij dan. Zolang we niet in staat zijn om de rotte appels te weren ga je toch niet door met instroom?quote:Op woensdag 3 december 2025 09:16 schreef probeer het volgende:
[..]
Allereerst, die eerste zin mag je achterwege laten, nergens voor nodig en niet waar. Ik haal daar allerminst genoegen uit.
Het benoemen is op zichzelf niet erg. Die lui zijn inderdaad zwaar oververtegenwoordigd. 57 op de 10.000 zijn er 57 te veel.
Het probleem is echter, dat velen hier dat aangrijpen om de overige 9943 ook te willen weren. Die grijpen oa deze cijfers aan om voor een totale asielstop te pleiten. En daar ga ik niet in mee.
En eh, ik snap het punt wat je wil maken met de nazi's, maar om je correctere cijfers mee te geven.. In 1933 stemde 1/3e van Duitsland op ze, en in 1945 was ongeveer 10-12% van de Duitsers daadwerkelijk lid. De geallieerden vochten dan ook niet met elk Duits persoon.
De statistieken laten zien dat mensen met een migratieachtergrond een enorme oververtegenwoordiging kennen, ook als het om deze vorm van criminaliteit gaat. Het is dan ook opmerkelijk om te zien dat mensen in bepaalde contreien dit maar willen blijven ontkennen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:13 schreef probeer het volgende:
[..]
De statistieken wijzen er op dat meer dan 99% van de mannen met een migratieachtergrond geen verdachte van een zedendelict is.
Klopt, dan screenen we en proberen we de potentiële daders er uit te pikken. Niets mis mee.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat een rare instelling heb jij dan. Zolang we niet in staat zijn om de rotte appels te weren ga je toch niet door met instroom?
Het is net zo'n gelaten argument als Bontenbal voor de spreidingswet: "die mensen zijn hier nu eenmaal" ja, lul omdat we er niets aan doen.
Als er een vloeibare bom afgaat in een vliegtuig wordt ook iedereen gescreend op vloeibare stoffen in de koffer. En dan zegt men ook niet "Tja, statistisch is de kans heel klein".
Ik ontken niets, en ik verdedig het deel wat niet crimineel is.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De statistieken laten zien dat mensen met een migratieachtergrond een enorme oververtegenwoordiging kennen, ook als het om deze vorm van criminaliteit gaat. Het is dan ook opmerkelijk om te zien dat mensen in bepaalde contreien dit maar willen blijven ontkennen.
De realiteit is dat je hier echt niemand meer over gaat gaslighten, behalve geestverwanten die aan dezelfde struisvogelpolitiek doen. Het blijft de vraag hoe dit toch komt, want zulke mensen zijn eigenlijk gewoon (zware) criminelen aan het verdedigen.
Als een groep op een dusdanige negatieve oververtegenwoordiging kent, dan is het risico te groot en dus weer de hele groep.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:16 schreef probeer het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin joh. Misschien kan je een paar reacties citeren waarin dat volgens jou gebeurt?quote:Op woensdag 3 december 2025 09:40 schreef HowardRoark het volgende:
zulke mensen zijn eigenlijk gewoon (zware) criminelen aan het verdedigen.
1 op de 72 PVV Kamerleden is veroordeeld voor ontucht. Verbieden dus?quote:Op woensdag 3 december 2025 09:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als een groep op een dusdanige negatieve oververtegenwoordiging kent, dan is het risico te groot en dus weer de hele groep.
Dit is niets meer dan slim en logisch beleid. Het is namelijk vooraf niet vast te stellen wie zich zo gaat misdragen of niet, het enige wat je dus kunt doen is of iedere keer het risico nemen of uit voorzorg een hele groep weigeren. Dit laatste is natuurlijk de beste keus. Dat heeft men recent in de VS ook gedaan, wat een fantastisch besluit betrof.
De realiteit is ook dat veel mensen uit niet-Westerse landen, hier helemaal niets te zoeken hebben. Dat is dus nog een prima tweede argument om groepen met een dergelijke oververtegenwoordiging te weigeren.
Ah gelukkig, dan moeten die vrouwen ook niet zo zeiken als ze verkracht worden en een veilige omgeving willen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:13 schreef probeer het volgende:
[..]
De statistieken wijzen er op dat meer dan 99% van de mannen met een migratieachtergrond geen verdachte van een zedendelict is.
Ik heb nergens gezegd dat dit specifiek op FOK! zou gebeuren. Ik heb gezegd dat mensen die in de bres blijven springen voor groepen die op een negatieve manier (zoals in de criminaliteit) zijn oververtegenwoordigd, eigenlijk criminelen verdedigen.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin joh. Misschien kan je een paar reacties citeren waarin dat volgens jou gebeurt?
Kan hij niet, want dat doet niemand.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin joh. Misschien kan je een paar reacties citeren waarin dat volgens jou gebeurt?
Correct.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:51 schreef Zoddie het volgende:
Vergeet ook niet dat vanaf de 3e Generatie een immigrant gewoon als Kaaskop telt in CBS statistieken.
Dus Mohammed die aan de vrouwtjes zit, telt gewoon als een Karel.
En hoeveel generaties moet iemand volgens jou in Nederland wonen alvorens Nederlander te zijn? Naturalisatie is niet genoeg? Hoe puur moet het bloed zijn HR?quote:Op woensdag 3 december 2025 09:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct.
En dat is natuurlijk een ook doelbewuste keuze, om een deel van de oververtegenwoordiging te kunnen wegmoffelen.
Je zult hier eerst moeten onderbouwen hoe je 'zuiver bloed' precies wilt definiëren ...quote:Op woensdag 3 december 2025 09:56 schreef probeer het volgende:
[..]
En hoeveel generaties moet iemand volgens jou in Nederland wonen? Hoe zuiver moet het bloed zijn HR?
Dat is onzin.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:56 schreef probeer het volgende:
[..]
En hoeveel generaties moet iemand volgens jou in Nederland wonen alvorens Nederlander te zijn? Naturalisatie is niet genoeg? Hoe puur moet het bloed zijn HR?
Ik acht de CBS definities omtrent allochtoon en autochtoon prima.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je zult hier eerst moeten onderbouwen hoe je 'zuiver bloed' precies wilt definiëren ...
Toch lastig he, als je iemand die je net hebt lopen opjutten met je retoriek terug moet roepen wanneer ze iets zwaar crimineels en onmenselijk voorstellen.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat hoeft nu ook weer allemaal niet, dat zijn bijna Middeleeuwse strafmaatregelen die we in sommige Islamitische landen nog zien. Uitzetten was een betere optie geweest. Meteen hardhandig terugsturen terugsturen naar het land van herkomst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |