abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219398660
Wat doet Hamza hier überhaupt?
  woensdag 3 december 2025 @ 05:58:00 #52
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_219398707
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 04:27 schreef Alpha0 het volgende:
Wat doet Hamza hier überhaupt?
Verkrachten? Daar get het toch juist over.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_219398755
Ik snap niet dat we zoveel tijd besteden aan iemand die gewoon naar mijn inziens direct terug kan naar land van herkomst. Waarom hulp bieden als je ziet dat het toch geen nut heeft, of moet de bodemloze put gedempt worden met ons geld.

Dus 2 strikes and out, optiefen!!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  woensdag 3 december 2025 @ 06:29:26 #54
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219398765
Zal wel vrijspraak worden, want hij heeft een kleurtje.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219399013
En de wegkijkers worden met de feiten om de oren geslagen en je ziet ze niet meer in dit topic..........
pi_219399100
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 20:05 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Ze staan er, wat vind je ervan?
Waar dan? ik zie alleen algemene misdaadcijfers hier gelinkt staan, niet die specifiek over dit onderwerp gaan.
pi_219399240
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 01:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]
En nu? Waarom halen mensen zoals jij er een soort masochistisch genoegen uit dit te benadrukken terwijl het niet relevant is? 99% van de Duitsers was ook geen actieve Nazi en toch waren de Duitsers nogal oververtegenwoordigd bij de Nazibeweging. Wat is er zo erg aan om dingen te benoemen zoals ze zijn?

Allereerst, die eerste zin mag je achterwege laten, nergens voor nodig en niet waar. Ik haal daar allerminst genoegen uit.

Het benoemen is op zichzelf niet erg. Die lui zijn inderdaad zwaar oververtegenwoordigd. 57 op de 10.000 zijn er 57 te veel.

Het probleem is echter, dat velen hier dat aangrijpen om de overige 9943 ook te willen weren. Die grijpen oa deze cijfers aan om voor een totale asielstop te pleiten. En daar ga ik niet in mee.

En eh, ik snap het punt wat je wil maken met de nazi's, maar om je correctere cijfers mee te geven.. In 1933 stemde 1/3e van Duitsland op ze, en in 1945 was ongeveer 10-12% van de Duitsers daadwerkelijk lid. De geallieerden vochten dan ook niet met elk Duits persoon.

[ Bericht 6% gewijzigd door probeer op 03-12-2025 09:22:21 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_219399328
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:16 schreef probeer het volgende:

[..]
Allereerst, die eerste zin mag je achterwege laten, nergens voor nodig en niet waar. Ik haal daar allerminst genoegen uit.

Het benoemen is op zichzelf niet erg. Die lui zijn inderdaad zwaar oververtegenwoordigd. 57 op de 10.000 zijn er 57 te veel.

Het probleem is echter, dat velen hier dat aangrijpen om de overige 9943 ook te willen weren. Die grijpen oa deze cijfers aan om voor een totale asielstop te pleiten. En daar ga ik niet in mee.

En eh, ik snap het punt wat je wil maken met de nazi's, maar om je correctere cijfers mee te geven.. In 1933 stemde 1/3e van Duitsland op ze, en in 1945 was ongeveer 10-12% van de Duitsers daadwerkelijk lid. De geallieerden vochten dan ook niet met elk Duits persoon.
Het punt is toch gewoon, waarom zou je bewust massa's mensen hierheen halen die Nederland gemiddeld genomen onveiliger maken. De moord op Lisa en hoeveel andere misdrijven waren geheel voorkomen geweest als wij niet zo'n asielbeleid hadden gehad.

En dit gaat alleen maar over criminaliteit. Als de rest nou goed zou inburgeren, niet zou leven van een uitkering of sociale huurwoningen bezet zou houden.

Maar 60 tot 70 procent is na 8 jaar van de Syriërs en Eritreers is nog steeds werkloos.
  woensdag 3 december 2025 @ 09:38:25 #59
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219399362
quote:

[..]

Wat een rare instelling heb jij dan. Zolang we niet in staat zijn om de rotte appels te weren ga je toch niet door met instroom?

Het is net zo'n gelaten argument als Bontenbal voor de spreidingswet: "die mensen zijn hier nu eenmaal" ja, lul omdat we er niets aan doen.

Als er een vloeibare bom afgaat in een vliegtuig wordt ook iedereen gescreend op vloeibare stoffen in de koffer. En dan zegt men ook niet "Tja, statistisch is de kans heel klein".
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219399378
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:13 schreef probeer het volgende:

[..]
De statistieken wijzen er op dat meer dan 99% van de mannen met een migratieachtergrond geen verdachte van een zedendelict is.
De statistieken laten zien dat mensen met een migratieachtergrond een enorme oververtegenwoordiging kennen, ook als het om deze vorm van criminaliteit gaat. Het is dan ook opmerkelijk om te zien dat mensen in bepaalde contreien dit maar willen blijven ontkennen.

De realiteit is dat je hier echt niemand meer over gaat gaslighten, behalve geestverwanten die aan dezelfde struisvogelpolitiek doen. Het blijft de vraag hoe dit toch komt, want zulke mensen zijn eigenlijk gewoon (zware) criminelen aan het verdedigen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219399398
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:38 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Wat een rare instelling heb jij dan. Zolang we niet in staat zijn om de rotte appels te weren ga je toch niet door met instroom?

Het is net zo'n gelaten argument als Bontenbal voor de spreidingswet: "die mensen zijn hier nu eenmaal" ja, lul omdat we er niets aan doen.

Als er een vloeibare bom afgaat in een vliegtuig wordt ook iedereen gescreend op vloeibare stoffen in de koffer. En dan zegt men ook niet "Tja, statistisch is de kans heel klein".
Klopt, dan screenen we en proberen we de potentiële daders er uit te pikken. Niets mis mee.

Wat we niet doen, is zeggen dat we dat hele vliegen dan maar gewoon stoppen.

Dank je dat je met je voorbeeld mijn punt bevestigd.
pi_219399410
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De statistieken laten zien dat mensen met een migratieachtergrond een enorme oververtegenwoordiging kennen, ook als het om deze vorm van criminaliteit gaat. Het is dan ook opmerkelijk om te zien dat mensen in bepaalde contreien dit maar willen blijven ontkennen.

De realiteit is dat je hier echt niemand meer over gaat gaslighten, behalve geestverwanten die aan dezelfde struisvogelpolitiek doen. Het blijft de vraag hoe dit toch komt, want zulke mensen zijn eigenlijk gewoon (zware) criminelen aan het verdedigen.
Ik ontken niets, en ik verdedig het deel wat niet crimineel is.

Maar dat is blijkbaar weer te moeilijk voor het 'alles over een kam' volk.
pi_219399412
quote:

[..]

Als een groep op een dusdanige negatieve oververtegenwoordiging kent, dan is het risico te groot en dus weer de hele groep.

Dit is niets meer dan slim en logisch beleid. Het is namelijk vooraf niet vast te stellen wie zich zo gaat misdragen of niet, het enige wat je dus kunt doen is of iedere keer het risico nemen of uit voorzorg een hele groep weigeren. Dit laatste is natuurlijk de beste keus. Dat heeft men recent in de VS ook gedaan, wat een fantastisch besluit betrof.

De realiteit is ook dat veel mensen uit niet-Westerse landen, hier helemaal niets te zoeken hebben. Dat is dus nog een prima tweede argument om groepen met een dergelijke oververtegenwoordiging te weigeren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 3 december 2025 @ 09:45:29 #64
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219399419
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:40 schreef HowardRoark het volgende:

zulke mensen zijn eigenlijk gewoon (zware) criminelen aan het verdedigen.
Wat is dit nou weer voor onzin joh. Misschien kan je een paar reacties citeren waarin dat volgens jou gebeurt?
Huilen dan.
pi_219399439
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als een groep op een dusdanige negatieve oververtegenwoordiging kent, dan is het risico te groot en dus weer de hele groep.

Dit is niets meer dan slim en logisch beleid. Het is namelijk vooraf niet vast te stellen wie zich zo gaat misdragen of niet, het enige wat je dus kunt doen is of iedere keer het risico nemen of uit voorzorg een hele groep weigeren. Dit laatste is natuurlijk de beste keus. Dat heeft men recent in de VS ook gedaan, wat een fantastisch besluit betrof.

De realiteit is ook dat veel mensen uit niet-Westerse landen, hier helemaal niets te zoeken hebben. Dat is dus nog een prima tweede argument om groepen met een dergelijke oververtegenwoordiging te weigeren.
1 op de 72 PVV Kamerleden is veroordeeld voor ontucht. Verbieden dus?
  woensdag 3 december 2025 @ 09:49:45 #66
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219399442
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:13 schreef probeer het volgende:

[..]
De statistieken wijzen er op dat meer dan 99% van de mannen met een migratieachtergrond geen verdachte van een zedendelict is.
Ah gelukkig, dan moeten die vrouwen ook niet zo zeiken als ze verkracht worden en een veilige omgeving willen.
Het zijn er maar 1 op de 100 dames!
  woensdag 3 december 2025 @ 09:51:27 #67
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219399450
Vergeet ook niet dat vanaf de 3e Generatie een immigrant gewoon als Kaaskop telt in CBS statistieken.
Dus Mohammed die aan de vrouwtjes zit, telt gewoon als een Karel.
pi_219399462
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat is dit nou weer voor onzin joh. Misschien kan je een paar reacties citeren waarin dat volgens jou gebeurt?
Ik heb nergens gezegd dat dit specifiek op FOK! zou gebeuren. Ik heb gezegd dat mensen die in de bres blijven springen voor groepen die op een negatieve manier (zoals in de criminaliteit) zijn oververtegenwoordigd, eigenlijk criminelen verdedigen.

Want uit het negatieve gedrag dat binnen zo een groep aanwezig is, wil men dat vooral geen conclusies worden getrokken. Kortom, dat is struisvogelpolitiek en daarmee verkom je dat reële proberen die de samenleving in gevaar brengen worden benoemd en aangepakt.

Men wil eigenlijk liever dat er wordt weggekeken en mensen uit zulke landen gewoon hier blijven mogen komen, ook al eindigt een disproportioneel deel in de criminaliteit.

Dit terwijl de oplossing is simpel is: laten we als voorbeeld Algerijnen nemen, die kennen een flinke oververtegenwoordiging in de criminaliteit volgens het CBS (bron). Een goede aanpak zou zijn om migratie uit Algerije te weren vanwege dit wangedrag.
pi_219399470
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Kan hij niet, want dat doet niemand.

Maar Howard houdt er gewoon van om te demoniseren. En dan ook nog eens via een zeer laf en indirect 'bepaalde mensen'.

Er zijn ook bepaalde mensen die enorme achterlijke racisten zijn. Bepaalde mensen. Uit contreien.
pi_219399471
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:51 schreef Zoddie het volgende:
Vergeet ook niet dat vanaf de 3e Generatie een immigrant gewoon als Kaaskop telt in CBS statistieken.
Dus Mohammed die aan de vrouwtjes zit, telt gewoon als een Karel.
Correct.

En dat is natuurlijk een ook doelbewuste keuze, om een deel van de oververtegenwoordiging te kunnen wegmoffelen.
pi_219399483
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct.

En dat is natuurlijk een ook doelbewuste keuze, om een deel van de oververtegenwoordiging te kunnen wegmoffelen.
En hoeveel generaties moet iemand volgens jou in Nederland wonen alvorens Nederlander te zijn? Naturalisatie is niet genoeg? Hoe puur moet het bloed zijn HR?
pi_219399505
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:56 schreef probeer het volgende:

[..]
En hoeveel generaties moet iemand volgens jou in Nederland wonen? Hoe zuiver moet het bloed zijn HR?
Je zult hier eerst moeten onderbouwen hoe je 'zuiver bloed' precies wilt definiëren ...
  woensdag 3 december 2025 @ 09:59:23 #73
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219399520
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:56 schreef probeer het volgende:

[..]
En hoeveel generaties moet iemand volgens jou in Nederland wonen alvorens Nederlander te zijn? Naturalisatie is niet genoeg? Hoe puur moet het bloed zijn HR?
Dat is onzin.
Je ziet enorm vaak dat 3e, 4e en ook nog 5e generaties gewoon haast niet verder ingeburgerd zijn, blijven alleen met elkaar omgaan, zie je niet op de schaatsbaan of bij Volleybal, alleen maar bij Voetbal en Kickboxen.
Dit heeft niets met de kleur te maken maar met cultuur en hoe ze worden opgevoed.
pi_219399540
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je zult hier eerst moeten onderbouwen hoe je 'zuiver bloed' precies wilt definiëren ...
Ik acht de CBS definities omtrent allochtoon en autochtoon prima.

Jij hebt er moeite mee, dus laat maar horen hoe je het anders zou doen, opdat de gemene boze overheid niet meer criminaliteit statistieken bewust kan verhullen.
pi_219399548
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat hoeft nu ook weer allemaal niet, dat zijn bijna Middeleeuwse strafmaatregelen die we in sommige Islamitische landen nog zien. Uitzetten was een betere optie geweest. Meteen hardhandig terugsturen terugsturen naar het land van herkomst.
Toch lastig he, als je iemand die je net hebt lopen opjutten met je retoriek terug moet roepen wanneer ze iets zwaar crimineels en onmenselijk voorstellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')