Of roze.quote:Op maandag 1 december 2025 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja hoi,
dat kan niet he, in het blauw
Als het nou rood of geel was geweest ..........
Roze kan niet, ze moeten wel opvallenquote:
Dan zwart of lichtgevend.quote:Op maandag 1 december 2025 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Roze kan niet, ze moeten wel opvallen
Zwart is geen kleurquote:
quote:Op maandag 1 december 2025 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zwart is geen kleur
En lichtgevend heb je nog steeds een kleur voor nodig
Wees nou maar eerlijk,quote:
Ik doe niet echt aan kerst.quote:Op maandag 1 december 2025 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees nou maar eerlijk,
die wil je echt met enige regelmaat hebben voor kerst
Kijk, dan komt zo'n pakket je weer goed uit,quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk, dan komt zo'n pakket je weer goed uit,
voor die ene jostie die langskomt en wel aan kerst wil doen
quote:Op maandag 1 december 2025 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk, dan komt zo'n pakket je weer goed uit,
voor die ene jostie die langskomt en wel aan kerst wil doen
Wel aan sinterklaas?quote:
Het kan nu nog. Dat is over een paar jaar helemaal weg. Het gezeik is nu dat hij niet meer op een paard mag, en zeker geen witte.quote:
Geouwehoer idd.quote:Op maandag 1 december 2025 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het kan nu nog. Dat is over een paar jaar helemaal weg. Het gezeik is nu dat hij niet meer op een paard mag, en zeker geen witte.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 1 december 2025 17:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De Schotse dichter Robert Burns.
[ afbeelding ]
Zijn naam zegt het al![]()
@:Aoibhin
Mooie binnenkomer.quote:
Ja.quote:Op maandag 1 december 2025 17:40 schreef Lovely het volgende:
Verpest wel het hele sinterklaastraditie helaas
quote:
Ze zijn een regel vergeten.quote:
quote:
Vul maar aan.quote:
An honest man here lies at rest,quote:Op maandag 1 december 2025 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vul maar aan.
Dank voor het wijzen op deze dichter.
Hij brengt het kerstpakketje langsquote:
scheur ik door de brennerpas, met mijn dertig tonnen diesel, ver van huis maar in mijn sas...quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
scheur ik door de brennerpas, met mijn dertig tonnen diesel, ver van huis maar in mijn sas...![]()
![]()
Zeg het er dan bij welke of moet ik zelf gaan zoeken.quote:Op maandag 1 december 2025 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Dames en heren,
een van de klassiekers der Nederlandse film is nu op RTL 7.
Doe er uw voordeel mee.
Omg nee bedankt. Al meerdere keren gezien in het verleden, deel 2 wil ik wel gaan kijken.quote:Op maandag 1 december 2025 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Dames en heren,
Doe er uw voordeel mee.
Zoeken natuurlijk.quote:Op maandag 1 december 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg het er dan bij welke of moet ik zelf gaan zoeken.
Ik leer een nieuw woord!quote:Op maandag 1 december 2025 20:41 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb niet de hele dag de tijd, beschuitlul.
Ik voel een AI-plaatje aankomenquote:Op maandag 1 december 2025 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik leer een nieuw woord!
Nu nog begrijpen wat het voorstelt
Zit ik het helemaal te missenquote:Op maandag 1 december 2025 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Dames en heren,
Doe er uw voordeel mee.
Toptandarts! Fijn dat je dan ook lekker vóór de feestdagen behandeld bent.quote:Op maandag 1 december 2025 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze klagen weleens over de servicegraad in NL..
Ik heb gisteren een stuk kies afgebroken, en dat is zo scherp nu, dat mijn tong pijn doet en ik slissend praat.
Heb voor de 22ste al een tandarts afspraak staan, dus dacht, ik zing het wel uit.
Maar ... halverwege de dag had ik toch zoiets, de tandarts moet dit ff bot veilen, dus ik bellen, maar na de middag is de assistente naar huis en moet je mazzel hebben of de tandarts kan opnemen.
Ik vier keer geprobeerd.... no luck. Ok, dan maar morgen voor 12 uur.
Zit ik net thuis, half zeven, lekker te eten, gaat de telefoon... ik nam gewoon op, keek niet echt wie het was..
M'n Tandarts!'Hallo Rob, ik zag dat je vier keer gebeld had"
Morgen half elf afspraak, ik neem een bloemetje mee !
Ze geeft me meestal op m'n klote, maar het is een top wijfiequote:Op maandag 1 december 2025 21:29 schreef maily het volgende:
[..]
Toptandarts! Fijn dat je dan ook lekker vóór de feestdagen behandeld bent.
En lief van dat bloemetje![]()
uh oh ......quote:Op maandag 1 december 2025 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze geeft me meestal op m'n klote, maar het is een top wijfie
Grapjas, iedereen weet dat het andersom isquote:Op maandag 1 december 2025 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
uh oh ......
je weet het he.
haar vastpakken en dan zeggen; als jij mij geen pijn doet, doe ik jou ook geen pijn
quote:Op maandag 1 december 2025 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grapjas, iedereen weet dat het andersom is
In het verleden werd dat hier op fok nog wel eens tegen mij gebruikt of terug geketst, dus ik ben voorzichtig geworden.quote:Op maandag 1 december 2025 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Valt me op dat zo weinig mensen hier praten over wat ze mee maken of voelen, ik vind dat best jammer.
Fair enough over gevoelens, maar meemaken... maar goed... we vullen wel filmqwisjes in en plaatsen ons etenquote:Op maandag 1 december 2025 21:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In het verleden werd dat hier op fok nog wel eens tegen mij gebruikt of terug geketst, dus ik ben voorzichtig geworden.
Ik maak zat mee maar is meestal drama of dingen van andere mensen en dat is ook wat lastig om te delen, iets met privacy.quote:Op maandag 1 december 2025 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fair enough over gevoelens, maar meemaken... maar goed... we vullen wel filmqwisjes in en plaatsen ons eten
Ik zei dat ook 'weinig' niet 'geen'quote:Op maandag 1 december 2025 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
Vorige week wel mijn volvo ellende gedeeld met jullie.
De hele wereld kan meelezen. Ik ben ook voorzichtig geworden.quote:Op maandag 1 december 2025 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Valt me op dat zo weinig mensen hier praten over wat ze mee maken of voelen, ik vind dat best jammer.
Ja ok, ik hoef mij eigenlijk niet aangesproken te voelen, ik deel af en toe wel iets, vooral over mezelf want dat boeit me verder niet.quote:Op maandag 1 december 2025 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zei dat ook 'weinig' niet 'geen'
Nou, vandaag stond ik op,quote:Op maandag 1 december 2025 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Snap ik ergens, maar voorzichtig over welke activiteiten dan? Kwetsbaar opstellen vind ik dan weer wat anders als openbaren dat je je Vande week nog een van Gogh heb gezwaffeld.quote:Op maandag 1 december 2025 21:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De hele wereld kan meelezen. Ik ben ook voorzichtig geworden.
Hele wereld boeit mij niet zo, die ex wel. En vervelende mensen in het verleden hier op fok die de volgende dag mij dan belachelijk maakten.quote:Op maandag 1 december 2025 21:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De hele wereld kan meelezen. Ik ben ook voorzichtig geworden.
quote:Op maandag 1 december 2025 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, vandaag stond ik op,
toen moest ik heel hard schijten,
daarna voelde ik me lichter,
toen ging ik ontbijten,
daarna voelde ik me lekker
zoiets?
En kijk voor de rest eens in R&P?
Ah, de dooddoener.quote:Op maandag 1 december 2025 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
toen ging ik ontbijten,
zoiets?
Hoe weet jij dat domni dat gedaan heeft?quote:Op maandag 1 december 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap ik ergens, maar voorzichtig over welke activiteiten dan? Kwetsbaar opstellen vind ik dan weer wat anders als openbaren dat je je Vande week nog een van Gogh heb gezwaffeld.
Ik heb HEM ontmoetquote:Op maandag 1 december 2025 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat domni dat gedaan heeft?
Niet perse, wel fokquote:
Ik deel bv. nooit dat ik een paar dagen niet thuis ben.quote:Op maandag 1 december 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap ik ergens, maar voorzichtig over welke activiteiten dan? Kwetsbaar opstellen vind ik dan weer wat anders als openbaren dat je je Vande week nog een van Gogh heb gezwaffeld.
En wat voor indruk maakte Van Gogh op je?quote:
Dat is wel verstandig.quote:Op maandag 1 december 2025 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik deel bv. nooit dat ik een paar dagen niet thuis ben.
Alleen achteraf.
Flauw.quote:Op maandag 1 december 2025 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
toen ging ik ontbijten,
zoiets?
Ik had in januari "bijna" alles naar de berging gebracht op een paar dingen na. Dat komt wel dacht ik. Nou die kunnen nu de woonkamer weer in.quote:Op maandag 1 december 2025 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh, ik heb afgelopen vrijdag mijn kerstspullen tevoorschijn gehaald, dozen staan nog steeds achter mijn bank. Want nog geen zin gehad.
Maak van je hart geen moordkuil zou ik zeggenquote:Op maandag 1 december 2025 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Handig, scheelt weer sjouwen.quote:Op maandag 1 december 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had in januari "bijna" alles naar de berging gebracht op een paar dingen na. Dat komt wel dacht ik. Nou die kunnen nu de woonkamer weer in.
quote:Op maandag 1 december 2025 22:00 schreef Domnivoor het volgende:
Één ruk is alles in orde. Vijf rukken is een noodsignaal.
quote:Op maandag 1 december 2025 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ok, ik hoef mij eigenlijk niet aangesproken te voelen, ik deel af en toe wel iets, vooral over mezelf want dat boeit me verder niet.
Heb af en toe wel de angst dat mijn ex mee leest hier, want die kent mijn fok naam, dus ook daar moet ik dan mee oppassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En 300 gewoon een goede tijd?quote:Op maandag 1 december 2025 22:00 schreef Domnivoor het volgende:
Één ruk is alles in orde. Vijf rukken is een noodsignaal.
achteraf ook zelden .....quote:Op maandag 1 december 2025 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen achteraf.
Morgen maar de berging weer eens leeghalen. Heeft toch altijd wel wat die kerst zooi.quote:Op maandag 1 december 2025 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Handig, scheelt weer sjouwen.![]()
Ik had vorig jaar heel veel weg gepleurt en ik weet niet meer wat ik nog heb en durf niet goed in de dozen te kijken.
Ik had het wel voorin mijn gangkast gehouden. Daar had ik nog wel over nagedacht.
kijken of al je lintjes nog heel zijnquote:Op maandag 1 december 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen maar de berging weer eens leeghalen. Heeft toch altijd wel wat die kerst zooi.
Ok, dan ga je er van uit dat 'iemand' weet waar je woont...quote:Op maandag 1 december 2025 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen achteraf.
Wat naar zegquote:Op maandag 1 december 2025 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ok, ik hoef mij eigenlijk niet aangesproken te voelen, ik deel af en toe wel iets, vooral over mezelf want dat boeit me verder niet.
Heb af en toe wel de angst dat mijn ex mee leest hier, want die kent mijn fok naam, dus ook daar moet ik dan mee oppassen.
Zeker, sfeer en knussigheid.quote:Op maandag 1 december 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen maar de berging weer eens leeghalen. Heeft toch altijd wel wat die kerst zooi.
Ik heb net mijn tandarts verhaal gedeeld zo simpel kan het zijn !quote:Op maandag 1 december 2025 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
Maak van je hart geen moordkuil zou ik zeggen
Whahaah herkenbaarquote:Op maandag 1 december 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had in januari "bijna" alles naar de berging gebracht op een paar dingen na. Dat komt wel dacht ik. Nou die kunnen nu de woonkamer weer in.
quote:Op maandag 1 december 2025 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb net mijn tandarts verhaal gedeeld zo simpel kan het zijn !
Is beter dan je relbuien op vrijdag.quote:Op maandag 1 december 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ok, dan ga je er van uit dat 'iemand' weet waar je woont...
Maar ook dat is een keuze die ik respecteer, ik ben een wappie en heb ook mijn keuzes over wat ik deel, maar dan op heel andere gronden.
Maar als ik terugdenk aan de tijd dat ik hier in 40+ veel plezier had, was het ook delen van ervaringen... jij/jullie deden dat ook .. nu moet ik eerlijk zijn, jij en Ajoni zijn de positieve uitzonderingen met nog wat anderen, het is echt niet alleen slecht.
Ik heb een ws een melancholische bui, maar ik mis wat delen soms... en dan lopen de gesprekken dood.
Buk en ontvangquote:Op maandag 1 december 2025 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is beter dan je relbuien op vrijdag.
Ik heb wel vorige week nieuwe steunzolen gehaald en 2 weken daarvoor dus de afspraak voor nieuwe.quote:Op maandag 1 december 2025 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb net mijn tandarts verhaal gedeeld zo simpel kan het zijn !
quote:Op maandag 1 december 2025 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
kijken of al je lintjes nog heel zijn
en of je lampjes het nog doen
Ik denk meteen aan halve zolen ......quote:Op maandag 1 december 2025 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb wel vorige week nieuwe steunzolen gehaald en 2 weken daarvoor dus de afspraak voor nieuwe.Moest na 3 jaar zeiden ze, was al 7 jaar inmiddels.
![]()
Nom nom lekker hoor.quote:Op maandag 1 december 2025 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
Maandagmiddag eet ik hagelslag op brood
@:FreshFruit
jawelquote:Op maandag 1 december 2025 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nom nom lekker hoor.
Ik heb onlangs speculoos ontdekt, smeerbaarlotuskoekje noem ik het. Ik weet eigenlijk niet eens of het wel speculoos heet.
Oeh dat zag ik pas, misschien ook maar eens proberen.quote:Op maandag 1 december 2025 22:14 schreef maily het volgende:
[..]
jawel
daar is ook zaaaaaaaalig ijs van
Doeiquote:Op maandag 1 december 2025 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ik herken er een paar van de Volvo.
Ok, doei.
Wat was er dan met welke Volvo?quote:Op maandag 1 december 2025 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ik herken er een paar van de Volvo.
Ok, doei.
En verder?quote:
Neequote:
U riep mij?quote:Op maandag 1 december 2025 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk meteen aan halve zolen ......
Is dat zoiets als worteltjestaart? Of muizentrapjes?quote:Op maandag 1 december 2025 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ken je de kettingboeken?
Nee, tepelstrelende geschiedenisquote:Op maandag 1 december 2025 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat zoiets als worteltjestaart? Of muizentrapjes?
* drakin neemt rustig nog een slokje
Iets te ongeduldig!quote:Op maandag 1 december 2025 22:39 schreef drakin het volgende:
Ik heb het al gevonden, het is een schrijver
https://www.bol.com/nl/nl/b/boeken-ketting/3119686+8299/
Ik ken ze want ik heb Game of Thrones gezienquote:
Komen ze daar in voor?quote:Op maandag 1 december 2025 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken ze want ik heb Game of Thrones gezien
Een bibliotheek met een verboden afdelingquote:Op maandag 1 december 2025 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Komen ze daar in voor?
Ik heb alle oude geschriften van Cornelius Drebbel bestudeert... that gets one going!quote:Op maandag 1 december 2025 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Een bibliotheek met een verboden afdeling
Dat het niet lukt... denk daar eens over na.quote:Op maandag 1 december 2025 22:54 schreef drakin het volgende:
Kan het plaatje in game of thrones niet vinden, wel iets erover op reddit https://www.reddit.com/r/(...)ntly_clear_why_real/
Genoeg van die bibliotheek te vinden, echt geweldig om te zien weer en Sam met de boekenquote:Op maandag 1 december 2025 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat het niet lukt... denk daar eens over na.
Een leuk begin, maar je kunt méér!quote:Op maandag 1 december 2025 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Genoeg van die bibliotheek te vinden, echt geweldig om te zien weer en Sam met de boeken![]()
Misschien maar eens herlezen of herzien die serie
Wil je nu alweer een nieuwe.quote:Op maandag 1 december 2025 22:43 schreef maily het volgende:
[..]
nou je er toch bent ...
ik wil een nieuwe UI
maar het lukt niet erg ....
[ afbeelding ]
het blijven maar teveel pixels ....
Hoe noemde je mij?quote:
een fixed kwaaarkjequote:
Jij mag dat wel van mijn parkiet.quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je nu alweer een nieuwe.
Jammer, ik heb hem al.quote:
ik wil 'm ook graagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hem om jouw te pesten even uit te testen.quote:Op maandag 1 december 2025 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
Jij bent echt echt ECHT een SUPERbadeendje![]()
![]()
Maar we kunnen hem gerust allebei gebruiken
deed je goedquote:Op maandag 1 december 2025 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had hem om jouw te pesten even uit te testen.
Als ik nu maar geen kwaaie Lovely achter mij aankrijg.quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik nu maar geen kwaaie Lovely achter mij aankrijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
En van jou?quote:Op maandag 1 december 2025 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag dat wel van mijn parkiet.
Ik heb niets te zeggen.quote:
Zowel ik als jouw parkiet luisteren toch niet naar je.quote:
BMH genot.quote:Op maandag 1 december 2025 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
Maandagmiddag eet ik hagelslag op brood
@:FreshFruit
Een speciaal gehaakt kleedje toch?quote:Op maandag 1 december 2025 23:50 schreef maily het volgende:
[..]
o jee ze is dus nog niet in haar kooitje met een theedoek eroverheen
God bestaat dan ook heul niet,quote:
Volvo is mijn favo automerk.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:05 schreef ChocoFan het volgende:
Dadelijk gaan rijden met de Volvo, duimen dat het goed gaat.![]()
![]()
Deze had je gister ook al .quote:
Van mijn zoon ook, zou alleen fijn zijn als hij goedwerkende Volvo's zou hebben.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van mijn zoon ook, zou alleen fijn zijn als hij goedwerkende Volvo's zou hebben.![]()
Ze rijden wel lekker verder, als ze het doen, groot en lomp, net als ik.
Is een P1800.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel een hele oude, herken ik ook niet als Volvo.
Hier herken ik iets meer Volvo in, vooral die vanaf de jaren 80 herken ik.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een P1800.
Deze ken je wel toch ?
[ afbeelding ]
Drive safe.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:53 schreef ChocoFan het volgende:
Zo, ik ben er klaar voor. Fijne dag allemaal, tot later.
Goeiemoarn.quote:
Hey Fruitquote:
Oh tochquote:
nog nooit van dat eikeltje gehoordquote:
Moin marc.quote:Op dinsdag 2 december 2025 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nog nooit van dat eikeltje gehoord
Oke, snap dat ik daar niet van gehoord heb,quote:Op dinsdag 2 december 2025 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moin marc.
Dit is een beetje zijn bekendste nummer.
Bekijk deze YouTube-video
Nee?quote:
Niet klik gedaan.quote:Op dinsdag 2 december 2025 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moin marc.
Dit is een beetje zijn bekendste nummer.
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Mooi dan klik ik dat niet aanquote:Op dinsdag 2 december 2025 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, snap dat ik daar niet van gehoord heb,
wat een ooraids![]()
![]()
Dat is hij niet hopelijkquote:Op dinsdag 2 december 2025 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
Sinds wanneer is marc hier de graadmeter wat muziek betreft ?
Zit ook wat inquote:Op dinsdag 2 december 2025 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
Oeh, je gaat ervoorquote:Op dinsdag 2 december 2025 13:26 schreef chufi het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #324 (02.12.2025)
I scored 881/1000🎟️🍿🥤🍫
1️⃣📍1.6 km - 🗓️12 yrs - 🥇179/200
2️⃣📍5.6 km - 🗓️1 yrs - 🥇199/200
3️⃣📍2.2 km - 🗓️0 yrs - 🥇200/200
4️⃣📍2.6K km - 🗓️17 yrs - 🥉108/200
5️⃣📍4.8 km - 🗓️5 yrs - 🥇195/200
https://movies.whentaken.com
Dat heeft u goed gezienquote:
Over dat lied had hij wel gelijk. Ik zou er ook ooraids van krijgen. dus niet geklikt, die kop zei mij ook al genoeg van die gast.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
Pciesquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Over dat lied had hij wel gelijk. Ik zou er ook ooraids van krijgen. dus niet geklikt, die kop zei mij ook al genoeg van die gast.
Zeg zulke dingen nou nietquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Over dat lied had hij wel gelijk.
Het idee alleen is al belachelijkquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jawel en zeg toch alleen over dat lied.Andere dingen bevestig ik niet daarmee.
Ja, echt belachelijk, oh grote leiderquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het idee alleen is al belachelijk
Slotje dan maar?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
Of is het lijder? Opperhoofd dan maar.
Zit het nog steeds in je hoofd?quote:
Waarom is dat speciaal voor GOAquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
Ff klagen, speciaal voor GOA
Nies al een week en sinds gister oorpijn en vandaag ging mijn keel ook nog een beetje pijn doen. WTF wordt ik ineens weer ziek, 2e keer dit jaar, daarvoor nauwelijks. Vooral die oorpijn is fokking irritant en pijnlijk. Boehoe ik ben zielig.
Oh lol, als hij daarover gaat beginnen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom is dat speciaal voor GOA![]()
Gaat ie dan verwijten maken dat je je dan ook maar niet had moeten laten vaccineren
Nee dat is geen aanraderquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh lol, als hij daarover gaat beginnen.![]()
Nee, was toch dat we niet veel deelde, dus ik dacht ik doe dat even en kan ik gelijk ook echt even klagen want zit hier niet op te wachten, ziek zijn.
Ja toch niet danquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat is geen aanrader
Ja is wel minder dan eerst maar is ook niet heel aantrekkelijk soms om al te persoonlijke dingen te delen hier. vind ik
Dus je wil niet weten welke vorm mi............................ had?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat is geen aanrader
Ja is wel minder dan eerst maar is ook niet heel aantrekkelijk soms om al te persoonlijke dingen te delen hier. vind ik
quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je wil niet weten welke vorm mi............................ had?
Jouw film nu op rtl 7quote:
Ik heb ook even gespiekt welke dat kon zijn maar die is wel heel oud jaquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het daar de week van de oude Hollandse kut films?
Marc vind het schijnbaar leuk om ons het zelf op te laten zoeken iedere keer.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook even gespiekt welke dat kon zijn maar die is wel heel oud ja
quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het daar de week van de oude Hollandse kut films?
Oh wowquote:
Gisteren was de remake ervan op RTL7quote:
Morgen Flodder zie ikquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gisteren was de remake ervan op RTL7
Na Amsterdamned.
Amsterdamned met Simon van Collem (Simonskoop) in een waterfiets, opgenomen in hartje Utrecht.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Na Amsterdamned.
Zag het ja,quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Na Amsterdamned.
Die ga ik misschien nog wel kijkenquote:
Mijn broer stond bij de opnames te kijken. Hij was op dat moment toevallig in de binnenstad.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Amsterdamned met Simon van Collem (Simonskoop) in een waterfiets, opgenomen in hartje Utrecht.
Ik sta mooi onderaan vrees ikquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:00 schreef Domnivoor het volgende:
Wat is de tussenstand van de filmquiz?
Sta ik al bovenaan?
Ik pak het lijstje er even bij!quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:00 schreef Domnivoor het volgende:
Sta ik al bovenaan?
Je doet het nog niet heel overtuigend.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:00 schreef Domnivoor het volgende:
Sta ik al bovenaan?
Hopen dat er elke maand met meer mensen meespelenquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je doet het nog niet heel overtuigend.
Iedere zondag zal ik een tussenstand posten
Zijn er nu 5 die meedoen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Hopen dat er elke maand met meer mensen meespelen
https://movies.whentaken.com/quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:31 schreef Soury het volgende:
Wat is de link van dat spel, ik wil ook meedoen.
Staat er gewoon onder![]()
Is er een apart topic voor of toch in dit topic?quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Hopen dat er elke maand met meer mensen meespelen
Waar zie je die scores die jullie hier posten?quote:
In de vorm zoals ze hier gepost worden zie je ze niet .. maar na de 5 vragen kun je per vraag terugkijkenquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar zie je die scores die jullie hier posten?
Er staat wat op mijn klembordquote:Op dinsdag 2 december 2025 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
In de vorm zoals ze hier gepost worden zie je ze niet .. maar na de 5 vragen kun je per vraag terugkijken
Doe gewoon eens paste hier !quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:15 schreef Soury het volgende:
Dat doe ik maar dan gaat het naar mijn klembord.
maak dat marc maar wijsquote:Op dinsdag 2 december 2025 23:19 schreef Soury het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #324 (02.12.2025)
I scored 267/1000👎👎
1️⃣📍227 km - 🗓️22 yrs - 🥈139/200
2️⃣📍5.8K km - 🗓️39 yrs - 🙈17/200
3️⃣📍372 km - 🗓️69 yrs - 🥉88/200
4️⃣📍8.5K km - 🗓️37 yrs - 🙈6/200
5️⃣📍5.7K km - 🗓️79 yrs - 🙈17/200
Ja oh shit gewoon crt-v
Deze telt niet mee hoor ik heb die vandaag weer gedaan en zomaar wat aangeklikt
Thank joe...quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:17 schreef Shii het volgende:
En dan rechtermuisknop en plakken, werkt dat niet?
Volgens mij zat ik er qua punten niet erg veel vanafquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |