Ah, de dooddoener.quote:Op maandag 1 december 2025 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, vandaag stond ik op,
toen moest ik heel hard schijten,
daarna voelde ik me lichter,
toen ging ik ontbijten,
daarna voelde ik me lekker
zoiets?
En kijk voor de rest eens in R&P?
Hoe weet jij dat domni dat gedaan heeft?quote:Op maandag 1 december 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap ik ergens, maar voorzichtig over welke activiteiten dan? Kwetsbaar opstellen vind ik dan weer wat anders als openbaren dat je je Vande week nog een van Gogh heb gezwaffeld.
Ik heb HEM ontmoetquote:Op maandag 1 december 2025 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat domni dat gedaan heeft?
Niet perse, wel fokquote:
Ik deel bv. nooit dat ik een paar dagen niet thuis ben.quote:Op maandag 1 december 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap ik ergens, maar voorzichtig over welke activiteiten dan? Kwetsbaar opstellen vind ik dan weer wat anders als openbaren dat je je Vande week nog een van Gogh heb gezwaffeld.
En wat voor indruk maakte Van Gogh op je?quote:
Dat is wel verstandig.quote:Op maandag 1 december 2025 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik deel bv. nooit dat ik een paar dagen niet thuis ben.
Alleen achteraf.
Flauw.quote:Op maandag 1 december 2025 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, vandaag stond ik op,
toen moest ik heel hard schijten,
daarna voelde ik me lichter,
toen ging ik ontbijten,
daarna voelde ik me lekker
zoiets?
En kijk voor de rest eens in R&P?
Ik had in januari "bijna" alles naar de berging gebracht op een paar dingen na. Dat komt wel dacht ik. Nou die kunnen nu de woonkamer weer in.quote:Op maandag 1 december 2025 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh, ik heb afgelopen vrijdag mijn kerstspullen tevoorschijn gehaald, dozen staan nog steeds achter mijn bank. Want nog geen zin gehad.
Maak van je hart geen moordkuil zou ik zeggenquote:Op maandag 1 december 2025 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Valt me op dat zo weinig mensen hier praten over wat ze mee maken of voelen, ik vind dat best jammer.
Handig, scheelt weer sjouwen.quote:Op maandag 1 december 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had in januari "bijna" alles naar de berging gebracht op een paar dingen na. Dat komt wel dacht ik. Nou die kunnen nu de woonkamer weer in.
quote:Op maandag 1 december 2025 22:00 schreef Domnivoor het volgende:
Één ruk is alles in orde. Vijf rukken is een noodsignaal.
quote:Op maandag 1 december 2025 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ok, ik hoef mij eigenlijk niet aangesproken te voelen, ik deel af en toe wel iets, vooral over mezelf want dat boeit me verder niet.
Heb af en toe wel de angst dat mijn ex mee leest hier, want die kent mijn fok naam, dus ook daar moet ik dan mee oppassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En 300 gewoon een goede tijd?quote:Op maandag 1 december 2025 22:00 schreef Domnivoor het volgende:
Één ruk is alles in orde. Vijf rukken is een noodsignaal.
achteraf ook zelden .....quote:Op maandag 1 december 2025 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen achteraf.
Morgen maar de berging weer eens leeghalen. Heeft toch altijd wel wat die kerst zooi.quote:Op maandag 1 december 2025 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Handig, scheelt weer sjouwen.![]()
Ik had vorig jaar heel veel weg gepleurt en ik weet niet meer wat ik nog heb en durf niet goed in de dozen te kijken.
Ik had het wel voorin mijn gangkast gehouden. Daar had ik nog wel over nagedacht.
kijken of al je lintjes nog heel zijnquote:Op maandag 1 december 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen maar de berging weer eens leeghalen. Heeft toch altijd wel wat die kerst zooi.
Ok, dan ga je er van uit dat 'iemand' weet waar je woont...quote:Op maandag 1 december 2025 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen achteraf.
Wat naar zegquote:Op maandag 1 december 2025 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ok, ik hoef mij eigenlijk niet aangesproken te voelen, ik deel af en toe wel iets, vooral over mezelf want dat boeit me verder niet.
Heb af en toe wel de angst dat mijn ex mee leest hier, want die kent mijn fok naam, dus ook daar moet ik dan mee oppassen.
Zeker, sfeer en knussigheid.quote:Op maandag 1 december 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen maar de berging weer eens leeghalen. Heeft toch altijd wel wat die kerst zooi.
Ik heb net mijn tandarts verhaal gedeeld zo simpel kan het zijn !quote:Op maandag 1 december 2025 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
Maak van je hart geen moordkuil zou ik zeggen
Whahaah herkenbaarquote:Op maandag 1 december 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had in januari "bijna" alles naar de berging gebracht op een paar dingen na. Dat komt wel dacht ik. Nou die kunnen nu de woonkamer weer in.
quote:Op maandag 1 december 2025 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb net mijn tandarts verhaal gedeeld zo simpel kan het zijn !
Is beter dan je relbuien op vrijdag.quote:Op maandag 1 december 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ok, dan ga je er van uit dat 'iemand' weet waar je woont...
Maar ook dat is een keuze die ik respecteer, ik ben een wappie en heb ook mijn keuzes over wat ik deel, maar dan op heel andere gronden.
Maar als ik terugdenk aan de tijd dat ik hier in 40+ veel plezier had, was het ook delen van ervaringen... jij/jullie deden dat ook .. nu moet ik eerlijk zijn, jij en Ajoni zijn de positieve uitzonderingen met nog wat anderen, het is echt niet alleen slecht.
Ik heb een ws een melancholische bui, maar ik mis wat delen soms... en dan lopen de gesprekken dood.
Buk en ontvangquote:Op maandag 1 december 2025 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is beter dan je relbuien op vrijdag.
Deal!quote:
Ik heb wel vorige week nieuwe steunzolen gehaald en 2 weken daarvoor dus de afspraak voor nieuwe.quote:Op maandag 1 december 2025 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb net mijn tandarts verhaal gedeeld zo simpel kan het zijn !
quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
kijken of al je lintjes nog heel zijn
en of je lampjes het nog doen
Ik denk meteen aan halve zolen ......quote:Op maandag 1 december 2025 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb wel vorige week nieuwe steunzolen gehaald en 2 weken daarvoor dus de afspraak voor nieuwe.Moest na 3 jaar zeiden ze, was al 7 jaar inmiddels.
![]()
Herkenbaarquote:
Nom nom lekker hoor.quote:Op maandag 1 december 2025 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
Maandagmiddag eet ik hagelslag op brood
@:FreshFruit
jawelquote:Op maandag 1 december 2025 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nom nom lekker hoor.
Ik heb onlangs speculoos ontdekt, smeerbaarlotuskoekje noem ik het. Ik weet eigenlijk niet eens of het wel speculoos heet.
Oeh dat zag ik pas, misschien ook maar eens proberen.quote:Op maandag 1 december 2025 22:14 schreef maily het volgende:
[..]
jawel
daar is ook zaaaaaaaalig ijs van
Doeiquote:Op maandag 1 december 2025 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ik herken er een paar van de Volvo.
Ok, doei.
Wat was er dan met welke Volvo?quote:Op maandag 1 december 2025 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ik herken er een paar van de Volvo.
Ok, doei.
En verder?quote:
Neequote:
U riep mij?quote:Op maandag 1 december 2025 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk meteen aan halve zolen ......
Ken je de kettingboeken?quote:
Is dat zoiets als worteltjestaart? Of muizentrapjes?quote:Op maandag 1 december 2025 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ken je de kettingboeken?
Nee, tepelstrelende geschiedenisquote:Op maandag 1 december 2025 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat zoiets als worteltjestaart? Of muizentrapjes?
* drakin neemt rustig nog een slokje
Iets te ongeduldig!quote:Op maandag 1 december 2025 22:39 schreef drakin het volgende:
Ik heb het al gevonden, het is een schrijver
https://www.bol.com/nl/nl/b/boeken-ketting/3119686+8299/
Ik ken ze want ik heb Game of Thrones gezienquote:
Komen ze daar in voor?quote:Op maandag 1 december 2025 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken ze want ik heb Game of Thrones gezien
Een bibliotheek met een verboden afdelingquote:Op maandag 1 december 2025 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Komen ze daar in voor?
Ik heb alle oude geschriften van Cornelius Drebbel bestudeert... that gets one going!quote:Op maandag 1 december 2025 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Een bibliotheek met een verboden afdeling
Dat het niet lukt... denk daar eens over na.quote:Op maandag 1 december 2025 22:54 schreef drakin het volgende:
Kan het plaatje in game of thrones niet vinden, wel iets erover op reddit https://www.reddit.com/r/(...)ntly_clear_why_real/
Genoeg van die bibliotheek te vinden, echt geweldig om te zien weer en Sam met de boekenquote:Op maandag 1 december 2025 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat het niet lukt... denk daar eens over na.
Een leuk begin, maar je kunt méér!quote:Op maandag 1 december 2025 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Genoeg van die bibliotheek te vinden, echt geweldig om te zien weer en Sam met de boeken![]()
Misschien maar eens herlezen of herzien die serie
Wil je nu alweer een nieuwe.quote:Op maandag 1 december 2025 22:43 schreef maily het volgende:
[..]
nou je er toch bent ...
ik wil een nieuwe UI
maar het lukt niet erg ....
[ afbeelding ]
het blijven maar teveel pixels ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |