Neequote:
U riep mij?quote:Op maandag 1 december 2025 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk meteen aan halve zolen ......
Ken je de kettingboeken?quote:
Is dat zoiets als worteltjestaart? Of muizentrapjes?quote:Op maandag 1 december 2025 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ken je de kettingboeken?
Nee, tepelstrelende geschiedenisquote:Op maandag 1 december 2025 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat zoiets als worteltjestaart? Of muizentrapjes?
* drakin neemt rustig nog een slokje
Iets te ongeduldig!quote:Op maandag 1 december 2025 22:39 schreef drakin het volgende:
Ik heb het al gevonden, het is een schrijver
https://www.bol.com/nl/nl/b/boeken-ketting/3119686+8299/
Ik ken ze want ik heb Game of Thrones gezienquote:
Komen ze daar in voor?quote:Op maandag 1 december 2025 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken ze want ik heb Game of Thrones gezien
Een bibliotheek met een verboden afdelingquote:Op maandag 1 december 2025 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Komen ze daar in voor?
Ik heb alle oude geschriften van Cornelius Drebbel bestudeert... that gets one going!quote:Op maandag 1 december 2025 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Een bibliotheek met een verboden afdeling
Dat het niet lukt... denk daar eens over na.quote:Op maandag 1 december 2025 22:54 schreef drakin het volgende:
Kan het plaatje in game of thrones niet vinden, wel iets erover op reddit https://www.reddit.com/r/(...)ntly_clear_why_real/
Genoeg van die bibliotheek te vinden, echt geweldig om te zien weer en Sam met de boekenquote:Op maandag 1 december 2025 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat het niet lukt... denk daar eens over na.
Een leuk begin, maar je kunt méér!quote:Op maandag 1 december 2025 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Genoeg van die bibliotheek te vinden, echt geweldig om te zien weer en Sam met de boeken![]()
Misschien maar eens herlezen of herzien die serie
Wil je nu alweer een nieuwe.quote:Op maandag 1 december 2025 22:43 schreef maily het volgende:
[..]
nou je er toch bent ...
ik wil een nieuwe UI
maar het lukt niet erg ....
[ afbeelding ]
het blijven maar teveel pixels ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |