Ik heb net mijn tandarts verhaal gedeeld zo simpel kan het zijn !quote:Op maandag 1 december 2025 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
Maak van je hart geen moordkuil zou ik zeggen
Whahaah herkenbaarquote:Op maandag 1 december 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had in januari "bijna" alles naar de berging gebracht op een paar dingen na. Dat komt wel dacht ik. Nou die kunnen nu de woonkamer weer in.
quote:Op maandag 1 december 2025 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb net mijn tandarts verhaal gedeeld zo simpel kan het zijn !
Is beter dan je relbuien op vrijdag.quote:Op maandag 1 december 2025 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ok, dan ga je er van uit dat 'iemand' weet waar je woont...
Maar ook dat is een keuze die ik respecteer, ik ben een wappie en heb ook mijn keuzes over wat ik deel, maar dan op heel andere gronden.
Maar als ik terugdenk aan de tijd dat ik hier in 40+ veel plezier had, was het ook delen van ervaringen... jij/jullie deden dat ook .. nu moet ik eerlijk zijn, jij en Ajoni zijn de positieve uitzonderingen met nog wat anderen, het is echt niet alleen slecht.
Ik heb een ws een melancholische bui, maar ik mis wat delen soms... en dan lopen de gesprekken dood.
Buk en ontvangquote:Op maandag 1 december 2025 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is beter dan je relbuien op vrijdag.
Ik heb wel vorige week nieuwe steunzolen gehaald en 2 weken daarvoor dus de afspraak voor nieuwe.quote:Op maandag 1 december 2025 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb net mijn tandarts verhaal gedeeld zo simpel kan het zijn !
quote:Op maandag 1 december 2025 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
kijken of al je lintjes nog heel zijn
en of je lampjes het nog doen
Ik denk meteen aan halve zolen ......quote:Op maandag 1 december 2025 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb wel vorige week nieuwe steunzolen gehaald en 2 weken daarvoor dus de afspraak voor nieuwe.Moest na 3 jaar zeiden ze, was al 7 jaar inmiddels.
![]()
Nom nom lekker hoor.quote:Op maandag 1 december 2025 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
Maandagmiddag eet ik hagelslag op brood
@:FreshFruit
jawelquote:Op maandag 1 december 2025 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nom nom lekker hoor.
Ik heb onlangs speculoos ontdekt, smeerbaarlotuskoekje noem ik het. Ik weet eigenlijk niet eens of het wel speculoos heet.
Oeh dat zag ik pas, misschien ook maar eens proberen.quote:Op maandag 1 december 2025 22:14 schreef maily het volgende:
[..]
jawel
daar is ook zaaaaaaaalig ijs van
Doeiquote:Op maandag 1 december 2025 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ik herken er een paar van de Volvo.
Ok, doei.
Wat was er dan met welke Volvo?quote:Op maandag 1 december 2025 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ik herken er een paar van de Volvo.
Ok, doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |