Of roze.quote:Op maandag 1 december 2025 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja hoi,
dat kan niet he, in het blauw
Als het nou rood of geel was geweest ..........
Roze kan niet, ze moeten wel opvallenquote:
Dan zwart of lichtgevend.quote:Op maandag 1 december 2025 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Roze kan niet, ze moeten wel opvallen
Zwart is geen kleurquote:
quote:Op maandag 1 december 2025 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zwart is geen kleur
En lichtgevend heb je nog steeds een kleur voor nodig
Wees nou maar eerlijk,quote:
Ik doe niet echt aan kerst.quote:Op maandag 1 december 2025 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees nou maar eerlijk,
die wil je echt met enige regelmaat hebben voor kerst
Kijk, dan komt zo'n pakket je weer goed uit,quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk, dan komt zo'n pakket je weer goed uit,
voor die ene jostie die langskomt en wel aan kerst wil doen
quote:Op maandag 1 december 2025 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk, dan komt zo'n pakket je weer goed uit,
voor die ene jostie die langskomt en wel aan kerst wil doen
Wel aan sinterklaas?quote:
Het kan nu nog. Dat is over een paar jaar helemaal weg. Het gezeik is nu dat hij niet meer op een paard mag, en zeker geen witte.quote:
Geouwehoer idd.quote:Op maandag 1 december 2025 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het kan nu nog. Dat is over een paar jaar helemaal weg. Het gezeik is nu dat hij niet meer op een paard mag, en zeker geen witte.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 1 december 2025 17:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De Schotse dichter Robert Burns.
[ afbeelding ]
Zijn naam zegt het al![]()
@:Aoibhin
Mooie binnenkomer.quote:
Ja.quote:Op maandag 1 december 2025 17:40 schreef Lovely het volgende:
Verpest wel het hele sinterklaastraditie helaas
quote:
Ze zijn een regel vergeten.quote:
quote:
Vul maar aan.quote:
An honest man here lies at rest,quote:Op maandag 1 december 2025 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vul maar aan.
Dank voor het wijzen op deze dichter.
Hij brengt het kerstpakketje langsquote:
scheur ik door de brennerpas, met mijn dertig tonnen diesel, ver van huis maar in mijn sas...quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
scheur ik door de brennerpas, met mijn dertig tonnen diesel, ver van huis maar in mijn sas...![]()
![]()
Zeg het er dan bij welke of moet ik zelf gaan zoeken.quote:Op maandag 1 december 2025 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Dames en heren,
een van de klassiekers der Nederlandse film is nu op RTL 7.
Doe er uw voordeel mee.
Omg nee bedankt. Al meerdere keren gezien in het verleden, deel 2 wil ik wel gaan kijken.quote:Op maandag 1 december 2025 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Dames en heren,
Doe er uw voordeel mee.
Zoeken natuurlijk.quote:Op maandag 1 december 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg het er dan bij welke of moet ik zelf gaan zoeken.
FPV Russia , legend!quote:
Ik leer een nieuw woord!quote:Op maandag 1 december 2025 20:41 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb niet de hele dag de tijd, beschuitlul.
Ik voel een AI-plaatje aankomenquote:Op maandag 1 december 2025 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik leer een nieuw woord!
Nu nog begrijpen wat het voorstelt
Zit ik het helemaal te missenquote:Op maandag 1 december 2025 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
Dames en heren,
Doe er uw voordeel mee.
quote:
Jij woont daar.. jij kijkt het live uit je raamquote:
No Fuck Artistquote:
Tsss Dino !quote:
Toptandarts! Fijn dat je dan ook lekker vóór de feestdagen behandeld bent.quote:Op maandag 1 december 2025 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze klagen weleens over de servicegraad in NL..
Ik heb gisteren een stuk kies afgebroken, en dat is zo scherp nu, dat mijn tong pijn doet en ik slissend praat.
Heb voor de 22ste al een tandarts afspraak staan, dus dacht, ik zing het wel uit.
Maar ... halverwege de dag had ik toch zoiets, de tandarts moet dit ff bot veilen, dus ik bellen, maar na de middag is de assistente naar huis en moet je mazzel hebben of de tandarts kan opnemen.
Ik vier keer geprobeerd.... no luck. Ok, dan maar morgen voor 12 uur.
Zit ik net thuis, half zeven, lekker te eten, gaat de telefoon... ik nam gewoon op, keek niet echt wie het was..
M'n Tandarts!'Hallo Rob, ik zag dat je vier keer gebeld had"
Morgen half elf afspraak, ik neem een bloemetje mee !
Ze geeft me meestal op m'n klote, maar het is een top wijfiequote:Op maandag 1 december 2025 21:29 schreef maily het volgende:
[..]
Toptandarts! Fijn dat je dan ook lekker vóór de feestdagen behandeld bent.
En lief van dat bloemetje![]()
uh oh ......quote:Op maandag 1 december 2025 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze geeft me meestal op m'n klote, maar het is een top wijfie
Grapjas, iedereen weet dat het andersom isquote:Op maandag 1 december 2025 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
uh oh ......
je weet het he.
haar vastpakken en dan zeggen; als jij mij geen pijn doet, doe ik jou ook geen pijn
quote:Op maandag 1 december 2025 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grapjas, iedereen weet dat het andersom is
In het verleden werd dat hier op fok nog wel eens tegen mij gebruikt of terug geketst, dus ik ben voorzichtig geworden.quote:Op maandag 1 december 2025 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Valt me op dat zo weinig mensen hier praten over wat ze mee maken of voelen, ik vind dat best jammer.
Fair enough over gevoelens, maar meemaken... maar goed... we vullen wel filmqwisjes in en plaatsen ons etenquote:Op maandag 1 december 2025 21:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In het verleden werd dat hier op fok nog wel eens tegen mij gebruikt of terug geketst, dus ik ben voorzichtig geworden.
Ik maak zat mee maar is meestal drama of dingen van andere mensen en dat is ook wat lastig om te delen, iets met privacy.quote:Op maandag 1 december 2025 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fair enough over gevoelens, maar meemaken... maar goed... we vullen wel filmqwisjes in en plaatsen ons eten
Ik zei dat ook 'weinig' niet 'geen'quote:Op maandag 1 december 2025 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
Vorige week wel mijn volvo ellende gedeeld met jullie.
De hele wereld kan meelezen. Ik ben ook voorzichtig geworden.quote:Op maandag 1 december 2025 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Valt me op dat zo weinig mensen hier praten over wat ze mee maken of voelen, ik vind dat best jammer.
Ja ok, ik hoef mij eigenlijk niet aangesproken te voelen, ik deel af en toe wel iets, vooral over mezelf want dat boeit me verder niet.quote:Op maandag 1 december 2025 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zei dat ook 'weinig' niet 'geen'
Nou, vandaag stond ik op,quote:Op maandag 1 december 2025 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Snap ik ergens, maar voorzichtig over welke activiteiten dan? Kwetsbaar opstellen vind ik dan weer wat anders als openbaren dat je je Vande week nog een van Gogh heb gezwaffeld.quote:Op maandag 1 december 2025 21:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De hele wereld kan meelezen. Ik ben ook voorzichtig geworden.
Hele wereld boeit mij niet zo, die ex wel. En vervelende mensen in het verleden hier op fok die de volgende dag mij dan belachelijk maakten.quote:Op maandag 1 december 2025 21:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De hele wereld kan meelezen. Ik ben ook voorzichtig geworden.
quote:Op maandag 1 december 2025 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, vandaag stond ik op,
toen moest ik heel hard schijten,
daarna voelde ik me lichter,
toen ging ik ontbijten,
daarna voelde ik me lekker
zoiets?
En kijk voor de rest eens in R&P?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |