Ik bellen met de huisarts dat ik begrepen heb dat ze amfetamine voorschrijven voor testosterontekort.quote:Op donderdag 4 december 2025 08:09 schreef Document1 het volgende:
[..]
Komt niet als een sarcastische opmerking op mij over. Ik zie ze wel vaker om me heen. Van die gasten die even snel een sleutelpuntje doen en dan heel stoer zijn. Het zal wel een testosteron tekort zijn dat aangevuld moet worden.
quote:Volgens het Zweedse Expressen staat Henrik Rydström (49) op de lijst van kandidaten die John Heitinga op kunnen volgen als trainer van Ajax. De Zweedse trainer vertrok eind september bij Malmö FF, waar hij twee keer kampioen en een nationale beker wist te winnen. Ajax is nog altijd op zoek naar een opvolger van de ontslagen Heitinga, nu Fred Grim als interim de honneurs voorlopig nog waarneemt. De club acht het echter niet wenselijk om het seizoen met Grim voor de groep af te maken.
Daardoor zou Ajax zijn oog hebben laten vallen op de "kampioenscoach" Rydström. De Zweedse trainer zou hoog op de kandidatenlijst bij Ajax staan, zo meldt het Zweedse medium. De trainer vertelde recent al dat er veel interesse voor hem is uit het buitenland: "Je zou kunnen zeggen dat er veel gebeurt. Misschien ben ik daarom kalm. Er zijn veel opties. Nu gaat het er meer om de juiste te kiezen. Natuurlijk hoort daar ook bij dat het werkt voor het gezin."
Expressen verwacht wel dat Rydström de nodige concurrentie heeft voor de trainersfunctie bij Ajax.
Tsja die gaan hun macht niet zomaar opgeven natuurlijk.....quote:Op donderdag 4 december 2025 16:49 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)stuursraad-ajax.html
Deze club blijft in de middeleeuwen .
Het heeft daarom weinig zin om iemand als Cruijff TD te maken .quote:Op donderdag 4 december 2025 19:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja die gaan hun macht niet zomaar opgeven natuurlijk.....
Het idee achter een half open/gesloten object is niet dat elke halve gare naar binnen kan. In 2015 probeerden terroristen in Parijs zoveel mogelijk doden hiermee te creerenquote:Op woensdag 3 december 2025 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat er 40 man een nooddeur intrapt. Wat een overdreven gedoe allemaal
Ik wist niet dat er 40 terroristen naar binnen gingen in 2015.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:25 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
[..]
Het idee achter een half open/gesloten object is niet dat elke halve gare naar binnen kan. In 2015 probeerden terroristen in Parijs zoveel mogelijk doden hiermee te creeren
Dat had dus prima gekund afgelopen zondag. Al zijn hooligans tegenwoordig terroristisch genoeg. Het is een wonder dat zo'n doorgesnoven mongool niet een zware cobra op mensen heeft afgevuurd.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er 40 terroristen naar binnen gingen in 2015.
Wat een overdreven gedoe allemaal
gewoon een troll #zoveelquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:11 schreef Wotte het volgende:
Paar fakkels en een shell of twee vergelijken met kalashnikovs concertbezoekers omver maaien.
En ik ben dan de gekkie hier volgens die kalende projectmanager.
GGMM is een irritante act, maar jij bent gewoon echt een debiel.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk je dat men hier eerder betaald om in jouw pet te schijten of in de mijne?
Aapje ziet en aapje doet mee dus als jij nou eens het goede voorbeeld geeft en begint met een steekhoudende tactische analyse van de wedstrijd tegen Groningen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
GGMM is een irritante act, maar jij bent gewoon echt een debiel.
Farioli is een rasechte opportunist natuurlijk. Die zag de bui al hangen en koos de voordeur. Overigens knap staaltje onderhandelen van je technisch directeur. De gemiddelde marktplaats verkoper had er nog een afkoopsom uitgehaald maar dat terzijde.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het heeft daarom weinig zin om iemand als Cruijff TD te maken .
Farioli bijvoorbeeld is mede door deze kneus weggejaagd.
Cobras kan je helemaal niet op iemand afvuren. Domme debielquote:Op vrijdag 5 december 2025 02:26 schreef Adonis.Nieuwbouw het volgende:
[..]
Dat had dus prima gekund afgelopen zondag. Al zijn hooligans tegenwoordig terroristisch genoeg. Het is een wonder dat zo'n doorgesnoven mongool niet een zware cobra op mensen heeft afgevuurd.
In Eindhoven houden ze die dingen vast.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Cobras kan je helemaal niet op iemand afvuren. Domme debiel
Sow koekoekquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeg het haar Tjackaquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Adonis mag hem proberen weg te schieten met haar mondquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
In Eindhoven houden ze die dingen vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |