Laatste wens van Tum is in vervulling gegaan ten koste van de laatste wens van Peter. Ironisch en pijnlijk.quote:Op dinsdag 2 december 2025 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hopelijk mag de F-side de rest van het seizoen niet meer komen
Peter heeft wel een stuk langer mogen leven dan Tum.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Laatste wens van Tum is in vervulling gegaan ten koste van de laatste wens van Peter. Ironisch en pijnlijk.
Vermoedelijk snoof Peter zijn hersencellen niet kapot.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:54 schreef Durmada het volgende:
[..]
Peter heeft wel een stuk langer mogen leven dan Tum.
Een klein snuifje op de tribune moet kunnen toch ?quote:Op woensdag 3 december 2025 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vermoedelijk snoof Peter zijn hersencellen niet kapot.
Waarom? Wat voegt het toe?quote:Op woensdag 3 december 2025 17:32 schreef Durmada het volgende:
[..]
Een klein snuifje op de tribune moet kunnen toch ?
En jij denkt dat die gozer niet een hele bups kinderen heeft?quote:Op woensdag 3 december 2025 13:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tum is een mislukt eindpunt in de evolutie.
Ajacieden deden met Dooie Marck niks andersquote:Op woensdag 3 december 2025 20:29 schreef Wotte het volgende:
Niet voor het eerst dat men in Rotterdam wil scoren over de rug van menselijke tragedies.
Wotte heeft de afgelopen dagen laten zien dat de niet al te hoge pet die ik van hem ophad volledig terecht bleek.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajacieden deden met Dooie Marck niks anders
Ik heb ook geen hoge pet van jou opquote:Op woensdag 3 december 2025 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wotte heeft de afgelopen dagen laten zien dat de niet al te hoge pet die ik van hem ophad volledig terecht bleek.
Dat heb je wel Tjackaquote:Op woensdag 3 december 2025 21:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb ook geen hoge pet van jou op
Ja kloptquote:Op woensdag 3 december 2025 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb je wel Tjacka
Ga nou niet zo doen
Omdat er 40 man een nooddeur intrapt. Wat een overdreven gedoe allemaalquote:Op woensdag 3 december 2025 22:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)-in-stadion-niet-aan
Management is incompetent![]()
Je verwacht het niet van Menno Geelen die steeds wegduikt als het fout gaat
Binnenkort maar wegsturen met een flinke bonus en een paar veren in zijn reet
Denk je dat men hier eerder betaald om in jouw pet te schijten of in de mijne?quote:Op woensdag 3 december 2025 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wotte heeft de afgelopen dagen laten zien dat de niet al te hoge pet die ik van hem ophad volledig terecht bleek.
Caland en ik juichen dit van harte toequote:Op woensdag 3 december 2025 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me een fantastisch plan.
Ja want de Eredivisie bestaat nu ook uit een Feyenoord met zestig miljoen euro schuld en PSV die de grond onder hun stadion moesten verkopen om überhaupt spelers te kunnen kopen, waardoor je vier keer kampioen van de armoede kon worden.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Toch weer kans op vier achtereenvolgende schalen.
nog even en men heeft 18 miljoen meningen verzameld hieroverquote:Op woensdag 3 december 2025 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat er 40 man een nooddeur intrapt. Wat een overdreven gedoe allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |