Zijn huisgenoten?quote:Op zondag 30 november 2025 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en als je weet welke apparaten dat zijn zou het geen probleem moeten zijn om te elimineren
Wat had GP gezegd??quote:Op zondag 30 november 2025 18:42 schreef Droopie het volgende:
Die GP mag vandaag wel even naar de stewards van mij.
Zulke beschuldigingen vind ik wel een beetje over de grens gaan.
bijvoorbeeldquote:
Judasknuffelquote:Op zondag 30 november 2025 19:16 schreef Newone82 het volgende:
Zak Brown die Piastri komt knuffelen 😂😂😂😂😂😂😂
Precies! Laat Yuki daar een voorbeeld aan nemenquote:Op zondag 30 november 2025 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was ook zowat de enige keer dat hij IETS deed..
quote:Op zondag 30 november 2025 19:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Door de acties van Checo kwam Ham wel in SC window van Verstappen
quote:Op zondag 30 november 2025 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was ook zowat de enige keer dat hij IETS deed..
Of kon doen. Doordat hij er normaliter niet in de buurt kwam
hij vroeg zich hardop af of ze lando bewust door hadden gelaten bij mercedesquote:
Die dacht dat Kimi aan de kant ging (niet in zoveel woorden) voor Norrisquote:
Ze gooien alvast wat mensen eraf zodat de servers het volgende week aankunnenquote:Op zondag 30 november 2025 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook sinds ik de nabeschouwing kijk.
Piastri die hem in Baku in de muur parkeert in zowel de race als de kwalificatie is pech? Norris die tegen Piastri aan rijdt in Montréal is pech? Oké..quote:Op zondag 30 november 2025 19:09 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Verschil is dat die dingen vooral pech zijn. In geval van Verstappen was het totaal onnodig en puur en kwestie van zn frustraties niet onder controle hebben.
Maar goed, die mentaliteit heeft er misschien ook aan bijgedragen dat hij zo goed is. Laten we hopen dat hij niet net die punten tekort gaat komen.
Het grappige is dat ik via de PC kijk en die staat er niet bijquote:Op zondag 30 november 2025 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en als je weet welke apparaten dat zijn zou het geen probleem moeten zijn om te elimineren
ik ken je apparaten niet dus ik kan niets zeggen over dat lijstjequote:Op zondag 30 november 2025 19:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik via de PC kijk en die staat er niet bij
En dat ging altijd goed
[ afbeelding ]
Zit jij bij de Mocromafiaquote:Op zondag 30 november 2025 19:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik via de PC kijk en die staat er niet bij
En dat ging altijd goed
[ afbeelding ]
Zegt Helmet ookquote:Op zondag 30 november 2025 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij vroeg zich hardop af of ze lando bewust door hadden gelaten bij mercedes
4 jaar geleden.quote:Op zondag 30 november 2025 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
5 Jaar geleden hadden we Checko
Volgende week hebben we Yuki Kamikoza
Gewoon al die oude meuk uit 2020 eruit gooien, aanmelden kan altijd weer.quote:Op zondag 30 november 2025 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ken je apparaten niet dus ik kan niets zeggen over dat lijstje
Zijn er apparaten uit die lijst die niet van jou zijn waar iemand op aan het kijken kan zijn?
Ik ook - ik heb mijn ww veranderd.quote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
Kregen meer mensen dit? Ik werd er gek van.........
[ afbeelding ]
Volgens mij ben ik de enige die keek
Zijn allemaal oude telefoonsquote:Op zondag 30 november 2025 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ken je apparaten niet dus ik kan niets zeggen over dat lijstje
Zijn er apparaten uit die lijst die niet van jou zijn waar iemand op aan het kijken kan zijn?
Ik zie Antonelli dat niet doen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
Zegt Helmet ook
Marko zag het perfecte scenario uitkomen voor Verstappen. "We waren verrast, maar positief verrast, en we kienden daarna precies onze verdere strategie uit. Ongeveer 18 seconden voor een eventuele safety car, mocht er nog één komen. Dat hadden we allemaal al doorgerekend. Dus ik denk dat met de eerste stop op het juiste moment de overwinning eigenlijk al zo goed als binnen was."
Tot slot wil Marko nog iets kwijt over Antonelli. "Nou ja, het was te opzichtig."
Er zijn nu meer users in het topic met dit probleem, dus grote kans dat het bij F1TV ligt ja.quote:Op zondag 30 november 2025 19:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn allemaal oude telefoons
Maar ik mag wel kijken via de PC, dat ging altijd goed
Het probleem is dat er nog iemand kijkt behalve ik aangezien je maar 1 stream mag kijken.
Maar volgens mij is het gewoon foutje van F1TV
De druk van de Prumjer liek kan hem parten spelen. Het is te hopen dat de Mercs en Ferraris volgende week een beetje lopen.quote:
Allebei nietquote:Op zondag 30 november 2025 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie Antonelli dat niet doen.
Wel een techneut misschien ergens aan een knopje gedraaid op afstand.
Nee joh...bij iedere scheet logt ie weer een nieuw apparaat.quote:Op zondag 30 november 2025 19:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zit jij bij de Mocromafia, met je burner phones
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |