Yes. Strategie vandaag lachwekkend slecht.quote:Op zondag 30 november 2025 19:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een midfield team dat ineens een championship contender in handen had.
Op weg naar: #VERS7APPEN?quote:
nopequote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
Kregen meer mensen dit? Ik werd er gek van.........
[ afbeelding ]
Zal volgende week wel een meltdown worden.quote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef Nizno het volgende:
F1TV hebben iets positiefs gevonden over de pitstops van McL
Het waren 4 prima stops
Wisten jullie dat hij ook Nederlands spreekt?quote:Op zondag 30 november 2025 19:11 schreef shiz het volgende:
Eigenlijk is Hulkenberg driver of the day, als je het zo bekijkt...
even kijken welke apparaten er allemaal ingelogd zijn?quote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Nope!quote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij ben ik de enige die keek
Intro van MGP was ook heerlijk.quote:Op zondag 30 november 2025 19:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het liedje van The Cycles (1989) beter
Bekijk deze YouTube-video
Zou best kunnen, alleen benieuwd met die trillingen.quote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef TjjWester het volgende:
Zouden RB de nieuwe motor gespaard hebben voor volgende week?
Nopquote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Neen, jaag je familie van de streams af.quote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
echt?quote:Op zondag 30 november 2025 19:14 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Wisten jullie dat hij ook Nederlands spreekt?
Ik ben bang van niet. Ze hebben namelijk elk weekend de win nodig.quote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef TjjWester het volgende:
Zouden RB de nieuwe motor gespaard hebben voor volgende week?
Nee.quote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
NIET Checko, Latifiquote:Op zondag 30 november 2025 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
5 Jaar geleden hadden we Checko
Volgende week hebben we Yuki Kamikoza
Hoe kom je erachter wie er via je account kijkt?quote:Op zondag 30 november 2025 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
even kijken welke apparaten er allemaal ingelogd zijn?
Mwoa dat was niet handig. Maar de bowlingactie van Antonelli heeft hen meer gekost. Diezelfde Antonelli die nu gewoon iets minder risico had moeten nemen en daarmee Norris echt wel achter zich gehouden had op het rechte stuk. Maar ja, het is een Rookie en daar kun je niet alles van verwachten.quote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Middelpunt het volgende:
Het moment dat Verstappen zn kampioenschap weg gooide:
[ afbeelding ]
Nog altijd grotendeels dezelfde regelementen en het zegt natuurlijk wel wat over hoe goed een bepaald circuit de teams ligt.quote:Op zondag 30 november 2025 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar is al tijden geen betrouwbare metriek.
Maar het staat wel zo goed als vast dat McLaren weer de snelste gaat zijn. Er is nog steeds een wonder nodig.
Ja ik heb het ook sinds ik de nabeschouwing kijk.quote:Op zondag 30 november 2025 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoel de helpende teammate, het verdedigen en ophouden van Lewis was Legend.quote:
ja en als je weet welke apparaten dat zijn zou het geen probleem moeten zijn om te eliminerenquote:Op zondag 30 november 2025 19:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoe kom je erachter wie er via je account kijkt?
Ik kan alleen zien welke 6 apparaten er aangemeld zijn.
Door de acties van Checo kwam Ham wel in SC window van Verstappenquote:
Was ook zowat de enige keer dat hij IETS deed..quote:Op zondag 30 november 2025 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik bedoel de helpende teammate, het verdedigen en ophouden van Lewis was Legend.
Yuki moet nu eindelijk ook eens pieken !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |