Maar Verstappen heeft nu wel een gratis pitstop aan tijd t.o.v. de McLarens.quote:Op zondag 30 november 2025 17:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, naar het aantal pitstops. Max moet na rondje 32 pitten. McLaren heeft nu meer speling.
Voor deze race jaquote:Op zondag 30 november 2025 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die verplichte 2 stops snap ik... maar een band max gebruiken? Dus de sport van banden sparen en hopen dat je het haalt.. is voorbij ?
is niet handig, want alles eerder dan ronde 32 is een extra stopquote:Op zondag 30 november 2025 17:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
dat is de max toch? eerder wisselen kan...
Kan ja. Maar na 25 ronden is verplicht.quote:Op zondag 30 november 2025 17:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
dat is de max toch? eerder wisselen kan...
Nu ineens wel.quote:Op zondag 30 november 2025 17:23 schreef LTVDK het volgende:
De McLarens vliegen er wel gelijk vandoor
Veiligheid. Pirelli denkt niet dat de banden het op dit circuit veel langer uithouden.quote:Op zondag 30 november 2025 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die verplichte 2 stops snap ik... maar een band max gebruiken? Dus de sport van banden sparen en hopen dat je het haalt.. is voorbij ?
Bizar die snelheidquote:Op zondag 30 november 2025 17:23 schreef franklop het volgende:
McLaren gooien even alle registers open
Denk dat het meer vuile lucht / achter iemand aan rijden is.quote:Op zondag 30 november 2025 17:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het maakt allemaal geen reet uit als die McLarens gewoon een bak sneller zijn. En dat zijn ze zo te zien.
Ja. Pirelli vertrouwt de banden niet op dit circuitquote:Op zondag 30 november 2025 17:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
OK tnx, en weet je de reden? Veiligheid?
Hmm ok, klinkt meer als babysitten.. Maarja , so be it.quote:Op zondag 30 november 2025 17:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Veiligheid. Pirelli denkt niet dat de banden het op dit circuit veel langer uithouden.
Je kunt volgens mij gewoon die rondjes wel pushen op de medium.quote:Op zondag 30 november 2025 17:24 schreef vul_maar_in het volgende:
Mclaren vreet de bandjes wel op met deze pace neem ik aan.
Hopen dat beide motoren bezwijken.quote:Op zondag 30 november 2025 17:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als McLaren dit vol kan houden (1+ sec per ronde) weten we dat ze een Mercedes 2014-tje doen.
tast toequote:
Full riskquote:Op zondag 30 november 2025 17:23 schreef LTVDK het volgende:
De McLarens vliegen er wel gelijk vandoor
Motorplof incomingquote:Op zondag 30 november 2025 17:25 schreef LTVDK het volgende:
Die snelheid van McLaren gaat nergens over hoor
Men is vanwege het vele zand bang dat de banden te snel beschadigd raken. Dus is op alleen dit circuit een max aan het aantal ronden per stint gesteldquote:Op zondag 30 november 2025 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tijd om een andere bandenleverancier te zoeken.quote:Op zondag 30 november 2025 17:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Pirelli vertrouwt de banden niet op dit circuit
Was twee jaar geleden ook al hier.quote:Op zondag 30 november 2025 17:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm ok, klinkt meer als babysitten.. Maarja , so be it.
De randjes zijn echt geel.quote:Op zondag 30 november 2025 17:26 schreef Perox het volgende:
VER ging toch naar H?
Kut infographics vertrouw ik niet.
Nee medium, hard of soft de laatste stintquote:Op zondag 30 november 2025 17:26 schreef Perox het volgende:
VER ging toch naar H?
Het is geel/mediumquote:Op zondag 30 november 2025 17:26 schreef Perox het volgende:
VER ging toch naar H?
Nee, mediumquote:Op zondag 30 november 2025 17:26 schreef Perox het volgende:
VER ging toch naar H?
Max met een slechte batch banden.quote:Op zondag 30 november 2025 17:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nog steeds ruim een seconde per ronde sneller.
Die zullen nu wel moeten want als ze nu ook nog banden gaan sparen dan verliezen ze sowieso.quote:
Tijd voor een 2de DSQquote:
Naja effectief ligt hij wel P1 natuurlijkquote:Op zondag 30 november 2025 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bij Radio 1 doet Bleekemolen zo ongeveer alsof Verstappen deze race al heeft gewonnen
Theoretisch gezien heeft Verstappen nu de beste papieren.quote:Op zondag 30 november 2025 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bij Radio 1 doet Bleekemolen zo ongeveer alsof Verstappen deze race al heeft gewonnen
Dat wordt nog lastig, tenzij ze bij McLaren de pitstops helemaal verneukenquote:Op zondag 30 november 2025 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
alle 17 behalve de McL moet in rondje 32 naar binnenquote:Op zondag 30 november 2025 17:28 schreef Perox het volgende:
Zij moeten naar binnen in trafic en meer tijd kwijt. Ik denk dat het toch goed zal uitpakken.
Mag niet meer motorstand wijzigen in de race.quote:Op zondag 30 november 2025 17:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Full push en de meest agressieve motorstand.
In maximaal 9 ronden?quote:Op zondag 30 november 2025 17:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Die rijden lachend die 25 seconden weg.
Punt is wel dat Mclaren straks een F2 race moet rijden, op volle snelheid door het veld heen van 18 en 19.quote:Op zondag 30 november 2025 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die raketauto kan ze wel allemaal inhalenquote:Op zondag 30 november 2025 17:29 schreef wdn het volgende:
als dit zo bij elkaar blijft zitten liggen ze dadelijk allebei rond plek 18
als iedereen er voor naar binnen gaat en achterin zijn er 2,3,4 die de McLarens ophoudt kost het ze heel veel tijdquote:Op zondag 30 november 2025 17:30 schreef Sabata het volgende:
[..]
Punt is wel dat Mclaren straks een F2 race moet rijden, op volle snelheid door het veld heen van 18 en 19.
Yellow yellow...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |