Men is vanwege het vele zand bang dat de banden te snel beschadigd raken. Dus is op alleen dit circuit een max aan het aantal ronden per stint gesteldquote:Op zondag 30 november 2025 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die verplichte 2 stops snap ik... maar een band max gebruiken? Dus de sport van banden sparen en hopen dat je het haalt.. is voorbij ?
Tijd om een andere bandenleverancier te zoeken.quote:Op zondag 30 november 2025 17:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Pirelli vertrouwt de banden niet op dit circuit
Was twee jaar geleden ook al hier.quote:Op zondag 30 november 2025 17:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm ok, klinkt meer als babysitten.. Maarja , so be it.
De randjes zijn echt geel.quote:Op zondag 30 november 2025 17:26 schreef Perox het volgende:
VER ging toch naar H?
Kut infographics vertrouw ik niet.
Nee medium, hard of soft de laatste stintquote:Op zondag 30 november 2025 17:26 schreef Perox het volgende:
VER ging toch naar H?
Het is geel/mediumquote:Op zondag 30 november 2025 17:26 schreef Perox het volgende:
VER ging toch naar H?
Nee, mediumquote:Op zondag 30 november 2025 17:26 schreef Perox het volgende:
VER ging toch naar H?
Max met een slechte batch banden.quote:Op zondag 30 november 2025 17:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nog steeds ruim een seconde per ronde sneller.
Die zullen nu wel moeten want als ze nu ook nog banden gaan sparen dan verliezen ze sowieso.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |