Ook weer lekker veel in burgerkleding, veel gebruikte tactiek van de Russen.quote:Op zondag 30 november 2025 00:20 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
19 pows in het dorpje Ivanivka (en claims dat 53 zijn gedood) nadat het werd vrijgemaakt van Russen.
Je vergeet jouw wasmachine chips. Je weet wel, je parade paardje waar je iedere x dagen mee komt aanzetten. En de ezels natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2025 00:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij ontvankelijk bent voor feiten maar ok: 5% bbp naar defensie/trump smeken/herintreding dienstplicht/talk shows avond aan avond over oorlog/rusland 130 mln versus europa plus minus 400 mln/continu wapenlevering/enorm veel vluchtende Oekrainers/rutte spreekt over noodzaak leren Russisch als we niet investeren in defensie
Etc etc
Ik denk dat Poetin een beetje jaloers is op de pracht en praal en het zonnige klimaat van mondain Zuid Europa waar al de oligarchen als Solofjof graag komen / kwamenquote:Op zondag 30 november 2025 00:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij ontvankelijk bent voor feiten maar ok: 5% bbp naar defensie/trump smeken/herintreding dienstplicht/talk shows avond aan avond over oorlog/rusland 130 mln versus europa plus minus 400 mln/continu wapenlevering/enorm veel vluchtende Oekrainers/rutte spreekt over noodzaak leren Russisch als we niet investeren in defensie
Etc etc
Lijkt mij AI oid, heb je het filmpje gezien? Tijdens het schieten zit er 0,0 beweging in die UGV... Ik weet uit ervaring wat de terugslag van een .50 is, zelfs een pavtg gaat bewegen.quote:Op zondag 30 november 2025 00:21 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Oekraiense UGV met m2 browning vs MTLB (uitkomst onduidelijk)
https://t.me/Proofs_Dnepr1/59783
Hij heeft samen met Xi en Poetin ons goed in de mangel genomen iig.quote:Op zondag 30 november 2025 12:12 schreef BennieButtfuck het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)r-chinese-onderdelen
Kutje Poetin denkt dat Winnie de Poeh z'n maat is. 😂😂😂
Heb je het artikel gelezen?quote:Op zondag 30 november 2025 12:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij heeft samen met Xi en Poetin ons goed in de mangel genomen iig.
User Perrin is een man met een missie, en die verslikken zich vaak.quote:
Zeker. Dat Xi op zijn beurt Poetin bespeelt, doet daar niks aan af.quote:
Probeer het nog eens, nu zonder persoonlijke aanvallen, meneer Kontneuk.quote:Op zondag 30 november 2025 12:37 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
User Perrin is een man met een missie, en die verslikken zich vaak.
Oja ook nog die chips. Die hadden de Russen nodig voor hun raketbesturing.quote:Op zondag 30 november 2025 02:14 schreef oheng het volgende:
[..]
Je vergeet jouw wasmachine chips. Je weet wel, je parade paardje waar je iedere x dagen mee komt aanzetten. En de ezels natuurlijk.
Wordt je niet een keer moe van jezelf om 4 jaar lang hetzelfde riedeltje te moeten afsteken?
quote:Op zondag 30 november 2025 12:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker. Dat Xi op zijn beurt Poetin bespeelt, doet daar niks aan af.
Helemaal onderaan die ladder staan wij momenteel.
De Chinezen snoepen wel van 2 walletjes ja.quote:Op zondag 30 november 2025 12:12 schreef BennieButtfuck het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)r-chinese-onderdelen
Kutje Poetin denkt dat Winnie de Poeh z'n maat is. 😂😂😂
China en Noord Korea zijn is helaas een trouwere bondgenoot voor Rusland dan de VS voor Europa. Of dan Europa voor Oekraïne.quote:Op zondag 30 november 2025 12:51 schreef phpmystyle het volgende:
Mjah, wat Xi bij Poetin flikt, flikt Trump (onze bondgenoot) bij ons. En ons aarsje moeten we harder spreiden.
Xi is in dat opzicht nog een vriend als je vergelijkt wat bondgenoot Trump de EU aan doet.
Zo grappig is dat niet.quote:
Het is ook wel lekker als je iets hebt aan bondgenootschap. Zoiets werkt 2 kanten op.quote:Op zondag 30 november 2025 14:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
China en Noord Korea zijn is helaas een trouwere bondgenoot voor Rusland dan de VS voor Europa. Of dan Europa voor Oekraïne.
In welk opzichtquote:Op zondag 30 november 2025 14:10 schreef oheng het volgende:
[..]
Om China kun je nog lachen, maar Perrin heeft wel gelijk wat Noord Korea betreft.
Europa heeft in ieder geval geen fuck aan de VS.quote:Op zondag 30 november 2025 14:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is ook wel lekker als je iets hebt aan bondgenootschap. Zoiets werkt 2 kanten op.
Modern Europa bestaat bij de gratie van de VS. Wat bedoel je?quote:Op zondag 30 november 2025 14:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Europa heeft in ieder geval geen fuck aan de VS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |