quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje morbide.
Ik had ook wat goede aanbiedingen en dingen die dit jaar of volgend jaar voor Sinterklaas kunnen zijnquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Niets om je voor te schamen. Niets mis met aanbiedingen. Ik krijg een pakketje van Zalando en eentje van een bierbrouwerij die al zijn specials en barrel aged biertjes met 25% korting aanbood. Eigenlijk haal ik elk jaar wel een bierpakket, maar dit jaar nog niet, dus mocht het welVan de 18 biertjes denk ik dat er een stuk of 12 meer dan 10% alcohol hebben, dus dat wordt genieten.
Ah ok, dat is een verschil. Ik zit niet in een kantoor en zo nu en dan moet ik gewoon naar buiten voor spullen (wat ook niet altijd prettig is met het weer van de laatste tijdquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook dat geldt bijna, in mijn kantoor is een lamp kapot en die gaat ook niet meer gemaakt worden(ons kantoor gaat verhuizen) dus het was overdag ook heel donker
Marsepein is alvast beter houdbaar dan de fabrikant zelf denkt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had ook wat goede aanbiedingen en dingen die dit jaar of volgend jaar voor Sinterklaas kunnen zijn
Nog geen koffie genomen?quote:
Nee, ik weet niet hoe die machine werkt, en de waterkoker voor de thee kon ik ook al niet vinden.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2025 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet hoe die machine werkt, en de waterkoker voor de thee kon ik ook al niet vinden.
Tijd voor een Nespresso apparaat?quote:Op woensdag 3 december 2025 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet hoe die machine werkt, en de waterkoker voor de thee kon ik ook al niet vinden.
What else.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Tijd voor een Nespresso apparaat?
Kan die daar dan wel mee omgaan?quote:Op woensdag 3 december 2025 09:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Tijd voor een Nespresso apparaat?
Dan moet je die zetten.quote:
RTFMquote:Op woensdag 3 december 2025 10:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar niemand weet hoe die werkt
Nou ja het is nog de vraag of alle users dat wel zelfstandig zouden kunnenquote:Op woensdag 3 december 2025 10:35 schreef Fred_B het volgende:
Ik drink gewoon water uit de kraan. Makkelijker kan niet.
Is dat veilig in België?quote:Op woensdag 3 december 2025 10:35 schreef Fred_B het volgende:
Dat drink ik ook. En ik heb ook nog een flesje met water van eergisteren.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:35 schreef Fred_B het volgende:
Als je de kraan open laat staan en tegelijkertijd alle ramen en deuren gesloten houdt, kan het gevaarlijk zijn. Maar dat doe ik niet.quote:
Zeeuwse zuinigheid.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat drink ik ook. En ik heb ook nog een flesje met water van eergisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |