SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
Maak jezelf nou niet helemaal compleet belachelijkquote:Op donderdag 27 november 2025 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus? Dat maakt het niet minder waar.
quote:
Ja, ja. Putin wil praten.quote:Russian President Vladimir Putin said that a US plan to end the war in Ukraine could “form the basis for future agreements” but renewed threats to seize more territory by force unless Kyiv withdraws.
Speaking to reporters in Bishtek, in the Central Asian republic of Kyrgyzstan on Thursday, Putin confirmed the Kremlin was expecting a US delegation headed by Special Envoy Steve Witkoff to visit Moscow early next week, adding that the Kremlin was ready for “serious discussion”.
But chances of a swift breakthrough appear slim after Putin repeated his maximalist demands, saying the war in Ukraine will only end “once Ukrainian troops withdraw from the territories they occupy.”
“If they don’t withdraw, we will achieve this through military means,” the Russian leader said.
Ander topic hierover openen?quote:Op donderdag 27 november 2025 21:04 schreef phpmystyle het volgende:
Iemand enig idee waarom het voor Rusland oppertuun is om zich te mengen in de USA-Venezuela discussie?
Kan. Maar bij het openen van een nieuwstopic krijg je meteen allerhande meningen van random users.quote:
Zitten op BNW geen gelijkgestemden?quote:Op donderdag 27 november 2025 21:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan. Maar bij het openen van een nieuwstopic krijg je meteen allerhande meningen van random users.
De echte analyses die er toe doen komen van users zoals Blaz, LX, Achja, soms Lospedrosa, Idsrom, en skysherrif als die er is. En natuurlijk mijzelf.
En soms Wantie. Eerst niet, maar lijkt tegenwoordig wat realistischer te zijn.
Soms wel. Maar als er ineens vanuit het niets het WEF erbij wordt gehaald, of Bill Gates dan haak ik wel af.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zitten op BNW geen gelijkgestemden?
Daarom, open er gewoon een ander topic overquote:Op donderdag 27 november 2025 21:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan. Maar bij het openen van een nieuwstopic krijg je meteen allerhande meningen van random users.
De echte analyses die er toe doen komen van users zoals Blaz, LX, Achja, soms Lospedrosa, Idsrom, en skysherrif als die er is. En natuurlijk mijzelf.
Pure kwaliteit. Je vergeet sjcvb nogquote:Op donderdag 27 november 2025 21:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoezo ben jij tegenwoordig realistisch trouwens? Schaam je!quote:Op donderdag 27 november 2025 21:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zitten op BNW geen gelijkgestemden?
Ik ben altijd realistisch geweest.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:31 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Hoezo ben jij tegenwoordig realistisch trouwens? Schaam je!
Ik maak maar een grapjequote:Op donderdag 27 november 2025 21:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik ben altijd realistisch geweest.
Alleen probeert iedereen altijd de ander in een bepaald hokje te duwen...
Omdat het van oudsher bondgenoten zijn.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:04 schreef phpmystyle het volgende:
Iemand enig idee waarom het voor Rusland oppertuun is om zich te mengen in de USA-Venezuela discussie?
Ja meningen moeten we altijd proberen te vermijdenquote:Op donderdag 27 november 2025 21:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
met dat Oekraïne moet toegeven aan de eisende afspraken of anders kan uitzien met desondanks onderworpen worden middels geweld. Een beetje als met mij valt overal te spreken zolang het maar datgene ten goede komt met wat ik (op)eis.quote:bron: [url=https://https://edition.cnn.com/2(...)raine-peace-intl]cnn[/url]
Russian President Vladimir Putin said that a US plan to end the war in Ukraine could “form the basis for future agreements” but renewed threats to seize more territory by force unless Kyiv withdraws.
...
“If they don’t withdraw, we will achieve this through military means,” the Russian leader said.
Investeringen. Niet nu pas maar gaat al jaren terug.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:04 schreef phpmystyle het volgende:
quote:While Zelensky is President, no one should expect us to give up territory, – The Atlantic citing Yermak.
“He will NOT sign an agreement to give up territory...The Constitution forbids it...All we can really talk about now is defining a line of contact.”
Op zich wel logisch dat ie dat zegt natuurlijk.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:21 schreef Vallon het volgende:
Hoe duidelijk wil iemand het nog hebben dat Putin z'n kont afveegt
[..]
met dat Oekraïne moet toegeven aan de eisende afspraken of anders kan uitzien met desondanks onderworpen worden middels geweld. Een beetje als met mij valt overal te spreken zolang het maar datgene ten goede komt met wat ik (op)eis.
Soms?quote:Op donderdag 27 november 2025 21:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |