Ik ben heel benieuwd.quote:
In Rotterdam kon je het vorige week iig niet missenquote:Op woensdag 26 november 2025 14:38 schreef mitt het volgende:
Is hier wel bekendheid aan gegeven?
Het is langs me heen gegaan, dus bedankt @:borisz
Geen fan van pijltjesgooien?quote:Op woensdag 26 november 2025 17:34 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben toch maar even een maandje een abo bij Viaplay genomen om ook de andere wedstrijden van het WK allemaal te kunnen kijken (en de laatste races F1 van dit seizoen).
Oh dat had ik gemist ...quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje verliest van Faroër trouwens____!
Ik heb hem terug gekeken, wow……quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje verliest van Faroër trouwens____!
Darts is niet mijn favoriet nee, lelijke mensen in een kermisomgeving, geen feestje om naar te kijken.quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen fan van pijltjesgooien?
Het eerste kwartier was echt matig, daarna ging het lopen.quote:Op zondag 30 november 2025 21:32 schreef Szura het volgende:
Stuk beter dit, vorige pot echt veel teveel goals tegen gehad
Spanje speelt echt onherkenbaar.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje zowaar voor het eerst op een ietwat comfortabele voorsprong. Al weten we dat ze die zo door het putje kunnen smijt0n
Het is echt niet om aan te zien nee.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Spanje speelt echt onherkenbaar.
Het is niet best.
Toch gaat het allemaal wel weer erg makkelijk.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vreselijk slordig nu, verdedigend wel goed
Was de hele wedstrijd zo'n beetje het beeld. Spanje van 6 goals achter naar 3 goals achter naar 6 goals achter etc.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:25 schreef gianni61 het volgende:
Met nog 4 minuten te spelen zijn het nog maar 3 goals. De duitsers zijn het even kwijt
Dat was wel een aardige wedstrijd HON-DENquote:Op zondag 7 december 2025 21:06 schreef Szura het volgende:
Noorwegen gaat simpel de groepswinst pakken tegen Brazilië.
In de andere poule staat Hongarije halverwege 2 goals voor tegen Denemarken, een van de twee wordt onze tegenstander.
Ja en dus toch de verwachte uitkomst: verlies tegen Frankrijk is Denemarken, winst is Hongarijequote:Op zondag 7 december 2025 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was wel een aardige wedstrijd HON-DEN
Hollandse ziektequote:Op maandag 8 december 2025 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit vind ik wel zonde. Goede eerste helft maar 1 punt verschil is niet echt jezelf belonen
Zeker tegen Frankrijk. Nu wel nog afmaken a.u.b.quote:Op maandag 8 december 2025 21:43 schreef H.Vviv het volgende:
Nederland echt bezig aan een sterke wedstrijd, een van de betere sinds jaren.
Het altijd vervelende Noorwegen ligt weer op de loerquote:Op maandag 8 december 2025 22:05 schreef Szura het volgende:
Duitsland - Brazilië
Denemarken - Frankrijk
Noorwegen - Montenegro
Nederland - Hongarije
Dit is echt een schandalig koppel, alweer.quote:Op maandag 8 december 2025 21:51 schreef Szura het volgende:
Hoe is dit een overtreding
Blijft toch vaak discutabel, arbitrage bij handbal
Morgen 18uquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:07 schreef Rewimo het volgende:
Spannende wedstrijd, terechte uitslag
Wanneer spelen ze tegen Hongarije?
En vanavond speelt Duitsland om 17.15 uur tegen Brazilië en dat zendt ZDF zowaar live uitquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:07 schreef Rewimo het volgende:
Spannende wedstrijd, terechte uitslag
Wanneer spelen ze tegen Hongarije?
Dank je welquote:
Echt wel!quote:
Ook mokersimpele kwartfinale door het verzakende Spanjequote:Op dinsdag 9 december 2025 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Wat een draak van een wedstrijd.
Naar team dat Noorwegen
Dit gaat goed.quote:
Handbal is al jaren weg bij de PO. Het is met EK Ziggy en WK Viaplay.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:51 schreef RipCity het volgende:
Zonde dat zo'n evenement in eigen land zit weggestopt op Viaplay in plaats van NPO3. Slecht voor de sport.
Ach, 3 of 13. Scheelt niet zoveel.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:51 schreef RipCity het volgende:
Zonde dat zo'n evenement in eigen land zit weggestopt op Viaplay in plaats van NPO3. Slecht voor de sport.
Scorend ga je richting de 28. Dat lijkt mij prima tegen Hongarije.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scorend is het wel wat matig vandaag.
Ja oke, ik had het op de laatste 10 minuten moeten houden, daarvoor een prima moyenne. Wel echt met fasen dat het draait.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:17 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Scorend ga je richting de 28. Dat lijkt mij prima tegen Hongarije.
Die fases tegen Noorwegen hebben wordt wel een dingetje. Sowieso lijkt Nederland tegen hun altijd wat gespannen te zijn.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja oke, ik had het op de laatste 10 minuten moeten houden, daarvoor een prima moyenne. Wel echt met fasen dat het draait.
Hopen dat we daar defensief in ieder geval wakker zijnquote:Op woensdag 10 december 2025 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die fases tegen Noorwegen hebben wordt wel een dingetje. Sowieso lijkt Nederland tegen hun altijd wat gespannen te zijn.
Bankie.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn ze Abbingh en Polman steeds aan het sparen of zijn ze gewoon bankspelers
50%quote:Op woensdag 10 december 2025 19:42 schreef RipCity het volgende:
Wat zijn onze kansen tegen Noorwegen?
Niet erg groot.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:42 schreef RipCity het volgende:
Wat zijn onze kansen tegen Noorwegen?
Het lijkt me in ieder geval de zwaarste tegenstander van alle halve finalisten.quote:
jammer. Maar hopelijk kunnen we verrassen dan! Finale zou leuk zijn tegen duitsland.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt me in ieder geval de zwaarste tegenstander van alle halve finalisten.
Dat wordt de wedstrijd om de 3e en 4e plaats.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
jammer. Maar hopelijk kunnen we verrassen dan! Finale zou leuk zijn tegen duitsland.
Zoals Ans eergisteren na afloop zei: zolang ik op het veld sta ga ik gewoon niet expres een wedstrijd verliezen.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk nu wel. Die zullen uiteindelijk gewoon de finale halen en Nederland dan eruit in de halve finale. Typisch.
Ik vraag me wel af of Nederland na een nederlaag Denemarken had kunnen pakken.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zoals Ans eergisteren na afloop zei: zolang ik op het veld sta ga ik gewoon niet expres een wedstrijd verliezen.
Ik zat die geweldige wedstrijd ook echt met gemengde gevoelens te bekijken, want tegen Noorwegen heeft Nederland geen enkele kans en dus kom je ze liever pas in de finale tegen.
Ik hoop maar dat Nederland niet compleet weggebeukt gaat worden, wat spelen die Noorse dames toch enorm hard en gemeen.
Ook in de NOS app he, tenminste, als Nederland speelt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:00 schreef NY_Giant het volgende:
Het open kanaal van Viaplay lijkt af te haken voor de rest van het toernooi. Maar het is ook op YouTube te zien in de landen waar de rechten niet verkocht zijn (bijvoorbeeld met VPN naar België).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |