Scorend ga je richting de 28. Dat lijkt mij prima tegen Hongarije.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scorend is het wel wat matig vandaag.
Ja oke, ik had het op de laatste 10 minuten moeten houden, daarvoor een prima moyenne. Wel echt met fasen dat het draait.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:17 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Scorend ga je richting de 28. Dat lijkt mij prima tegen Hongarije.
Die fases tegen Noorwegen hebben wordt wel een dingetje. Sowieso lijkt Nederland tegen hun altijd wat gespannen te zijn.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja oke, ik had het op de laatste 10 minuten moeten houden, daarvoor een prima moyenne. Wel echt met fasen dat het draait.
Hopen dat we daar defensief in ieder geval wakker zijnquote:Op woensdag 10 december 2025 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die fases tegen Noorwegen hebben wordt wel een dingetje. Sowieso lijkt Nederland tegen hun altijd wat gespannen te zijn.
Bankie.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn ze Abbingh en Polman steeds aan het sparen of zijn ze gewoon bankspelers
50%quote:Op woensdag 10 december 2025 19:42 schreef RipCity het volgende:
Wat zijn onze kansen tegen Noorwegen?
Niet erg groot.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:42 schreef RipCity het volgende:
Wat zijn onze kansen tegen Noorwegen?
Het lijkt me in ieder geval de zwaarste tegenstander van alle halve finalisten.quote:
jammer. Maar hopelijk kunnen we verrassen dan! Finale zou leuk zijn tegen duitsland.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt me in ieder geval de zwaarste tegenstander van alle halve finalisten.
Dat wordt de wedstrijd om de 3e en 4e plaats.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
jammer. Maar hopelijk kunnen we verrassen dan! Finale zou leuk zijn tegen duitsland.
Zoals Ans eergisteren na afloop zei: zolang ik op het veld sta ga ik gewoon niet expres een wedstrijd verliezen.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk nu wel. Die zullen uiteindelijk gewoon de finale halen en Nederland dan eruit in de halve finale. Typisch.
Ik vraag me wel af of Nederland na een nederlaag Denemarken had kunnen pakken.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zoals Ans eergisteren na afloop zei: zolang ik op het veld sta ga ik gewoon niet expres een wedstrijd verliezen.
Ik zat die geweldige wedstrijd ook echt met gemengde gevoelens te bekijken, want tegen Noorwegen heeft Nederland geen enkele kans en dus kom je ze liever pas in de finale tegen.
Ik hoop maar dat Nederland niet compleet weggebeukt gaat worden, wat spelen die Noorse dames toch enorm hard en gemeen.
Ook in de NOS app he, tenminste, als Nederland speelt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:00 schreef NY_Giant het volgende:
Het open kanaal van Viaplay lijkt af te haken voor de rest van het toernooi. Maar het is ook op YouTube te zien in de landen waar de rechten niet verkocht zijn (bijvoorbeeld met VPN naar België).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |