Handbal is al jaren weg bij de PO. Het is met EK Ziggy en WK Viaplay.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:51 schreef RipCity het volgende:
Zonde dat zo'n evenement in eigen land zit weggestopt op Viaplay in plaats van NPO3. Slecht voor de sport.
Ach, 3 of 13. Scheelt niet zoveel.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:51 schreef RipCity het volgende:
Zonde dat zo'n evenement in eigen land zit weggestopt op Viaplay in plaats van NPO3. Slecht voor de sport.
Scorend ga je richting de 28. Dat lijkt mij prima tegen Hongarije.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scorend is het wel wat matig vandaag.
Ja oke, ik had het op de laatste 10 minuten moeten houden, daarvoor een prima moyenne. Wel echt met fasen dat het draait.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:17 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Scorend ga je richting de 28. Dat lijkt mij prima tegen Hongarije.
Die fases tegen Noorwegen hebben wordt wel een dingetje. Sowieso lijkt Nederland tegen hun altijd wat gespannen te zijn.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja oke, ik had het op de laatste 10 minuten moeten houden, daarvoor een prima moyenne. Wel echt met fasen dat het draait.
Hopen dat we daar defensief in ieder geval wakker zijnquote:Op woensdag 10 december 2025 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die fases tegen Noorwegen hebben wordt wel een dingetje. Sowieso lijkt Nederland tegen hun altijd wat gespannen te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |