Ik ben heel benieuwd.quote:
In Rotterdam kon je het vorige week iig niet missenquote:Op woensdag 26 november 2025 14:38 schreef mitt het volgende:
Is hier wel bekendheid aan gegeven?
Het is langs me heen gegaan, dus bedankt @:borisz
Geen fan van pijltjesgooien?quote:Op woensdag 26 november 2025 17:34 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben toch maar even een maandje een abo bij Viaplay genomen om ook de andere wedstrijden van het WK allemaal te kunnen kijken (en de laatste races F1 van dit seizoen).
Oh dat had ik gemist ...quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje verliest van Faroër trouwens____!
Ik heb hem terug gekeken, wow……quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje verliest van Faroër trouwens____!
Darts is niet mijn favoriet nee, lelijke mensen in een kermisomgeving, geen feestje om naar te kijken.quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen fan van pijltjesgooien?
Het eerste kwartier was echt matig, daarna ging het lopen.quote:Op zondag 30 november 2025 21:32 schreef Szura het volgende:
Stuk beter dit, vorige pot echt veel teveel goals tegen gehad
Dat hadden er al veel meer kunnen zijn.quote:
Spanje speelt echt onherkenbaar.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje zowaar voor het eerst op een ietwat comfortabele voorsprong. Al weten we dat ze die zo door het putje kunnen smijt0n
Het is echt niet om aan te zien nee.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Spanje speelt echt onherkenbaar.
Het is niet best.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |