ja weet niet precies wanneer zijn ze begonnen met de bouw.quote:Op woensdag 26 november 2025 07:23 schreef Karzai het volgende:
dat doen ze toch snel daar, kunnen wij in nederland nog wat van leren
Luxe hoor. Ik heb zaterdag pas vrij.quote:Op woensdag 26 november 2025 06:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeg in dd auto. Morgen gelukkig vrij
lekker vanaf je balkonnetje naar het gepeupel zwaaienquote:Op woensdag 26 november 2025 07:30 schreef bitterbal het volgende:
En de trap , kan ik eindelijk naar boven![]()
[ afbeelding ]
ja aan de voorkant zit idd een balkon.quote:Op woensdag 26 november 2025 07:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker vanaf je balkonnetje naar het gepeupel zwaaien
Balkon is wel lekker.quote:Op woensdag 26 november 2025 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja aan de voorkant zit idd een balkon.
Ga je sporten vandaag?quote:Op woensdag 26 november 2025 07:35 schreef bitterbal het volgende:
mooi he die houten steigers en dan werken ze ook nog es op slippers
Goed zo. Ik ben ook al bijna 45 minuten bezig 💪quote:Op woensdag 26 november 2025 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja denk het maar. niet anders te doen
Ze komen al je geld innenquote:Op woensdag 26 november 2025 07:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Er is post naar mij onderweg van de Belastingdienst. Maar ik zou niet weten waarvoor.
Leuker kunnen we het niet maken, wel ingewikkelder.quote:Op woensdag 26 november 2025 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of geld brengen. Misschien hebben ze nieuwer toeslag erbij bedacht.
De burn-out toeslag, Nederland is het enige landje ter wereld waar deze ziekte voorkomt.quote:Op woensdag 26 november 2025 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Speciale vreettoeslag voor alle dikkies hierquote:Op woensdag 26 november 2025 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je toch niet nodig voor gewichten. Dan maar geen loopband vandaag ballie.quote:
Kunnen we de NPO weer 10 jaar financieren.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Speciale vreettoeslag voor alle dikkies hier
"NPObesitas."quote:Op woensdag 26 november 2025 08:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we de NPO weer 10 jaar financieren.
Daarom moeten we meer harde werkers uit het buitenland importerenquote:Op woensdag 26 november 2025 08:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De burn-out toeslag, Nederland is het enige landje ter wereld waar deze ziekte voorkomt.
Gewoon lekker op het strand hardlopenquote:Op woensdag 26 november 2025 08:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je toch niet nodig voor gewichten. Dan maar geen loopband vandaag ballie.
Werkt fantastisch.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom moeten we meer harde werkers uit het buitenland importeren
quote:Op woensdag 26 november 2025 08:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we de NPO weer 10 jaar financieren.
Maar op het strand ligt zand.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon lekker op het strand hardlopen![]()
Neem aan dat je huis toch ruimschoots de hypotheek waard is.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:12 schreef Karzai het volgende:
douchen maar, ontbijten, beetje opruimen. ik krijg zo een taxateur over de vloer, er is een probleem met de hypotheek dat opgelost moet worden
jawel dat is het probleem niet, er is blijkbaar een gedeelte van de hypotheek met een lijfrente gefinancierd.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat je huis toch ruimschoots de hypotheek waard is.
Anders gewoon verkopen en dat huisje van bitterbal gaan huren.
Azië en Afrika zijn aan de beurt om onze economie overeind te houden las ik, terwijl een deel van Nederland op de bank zit te Netflixen wegens pleinvrees, faalangst, een gescheurde nagel of een burn-out laten we deze mensen het harde vieze werk opknappen waar wij onze neus voor ophalen, en dat onder deplorabele werkomstandigheden, mogen we dat moderne Nederlandse slavernij noemen, ik vrees van wel.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom moeten we meer harde werkers uit het buitenland importeren
Werkten ze ook maar zo hard om de landen in Azië en Afrika een succes te maken!quote:Op woensdag 26 november 2025 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Azië en Afrika zijn aan de beurt om onze economie overeind te houden las ik, terwijl een deel van Nederland op de bank zit te Netflixen wegens pleinvrees, faalangst, een gescheurde nagel of een burn-out laten we deze mensen het harde vieze werk opknappen waar wij onze neus voor ophalen, en dat onder deplorabele werkomstandigheden, mogen we dat moderne Nederlandse slavernij noemen, ik vrees van wel.
Ja ga denk ik zo yoga doen thuis.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoeveel file heb je vandaag?quote:
Helemaal zen.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ga denk ik zo yoga doen thuis.
0, ik blijf thuisquote:Op woensdag 26 november 2025 08:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoeveel file heb je vandaag?
[..]
Helemaal zen.
Nee, nog niet. Ik had wel eens eerder zoiets gezien, maar deze is wel cool. Hier kun je Schiphol volgen:quote:Op woensdag 26 november 2025 01:11 schreef bitterbal het volgende:
@:recce ken je deze al?
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Whehe, wel lullig voor de mensen die meer onderaan hebben geparkeerd.quote:Op woensdag 26 november 2025 02:00 schreef bitterbal het volgende:
vraag mij af of mensen hun auto op die brug hebben geparkeerd in de hoop dat het droog zou blijven?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oeeeh met allemaal kleurtjesquote:Op woensdag 26 november 2025 08:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik had wel eens eerder zoiets gezien, maar deze is wel cool. Hier kun je Schiphol volgen:
https://objectiveunclear.com/airloom.html?airport=AMS
ja geloof dat ze dat elk jaar doen. Zouden dat dan random kalkoenen zijn en hebben ze nu de garantie dat ze nooit meer worden opgegeten? Gaan ze naar een speciale boerderij ofzo?quote:Op woensdag 26 november 2025 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Trump heeft twee kalkoenen gratie verleend
Geen idee. Zag alleen dat het de grootste ooit waren, 20+ kilo per stuk. Gobble en Waddle dacht ikquote:Op woensdag 26 november 2025 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof dat ze dat elk jaar doen. Zouden dat dan random kalkoenen zijn en hebben ze nu de garantie dat ze nooit meer worden opgegeten? Gaan ze naar een speciale boerderij ofzo?
Ja, dat doen ze daar al jaren. Even gespiekt, sinds de jaren 40 al.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Trump heeft twee kalkoenen gratie verleend
Ik zag het voor het eerst, dit was mij onbekendquote:Op woensdag 26 november 2025 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze daar al jaren. Even gespiekt, sinds de jaren 40 al.
Ja, sinds Truman al maar ja lekker dom lachen om Trump natuurlijk,quote:Op woensdag 26 november 2025 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof dat ze dat elk jaar doen. Zouden dat dan random kalkoenen zijn en hebben ze nu de garantie dat ze nooit meer worden opgegeten? Gaan ze naar een speciale boerderij ofzo?
Hoeft hier in Nederland toch niemand te weten.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:25 schreef bitterbal het volgende:
weet je wat waar ik pas gisteren aan dacht. Dat ik helemaal niet weet of ik over deze woning belasting moet betalen i n nederland
Ik zit nu de lijst van Gekozen Kalkoenen te lezen en ze mogen inderdaad een natuurlijk eind tegemoet zien. Er is er zelfs een naar Disneyland gestuurd.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar voor Trump is het veel moeilijker.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, sinds Truman al maar ja lekker dom lachen om Trump natuurlijk,
Bekijk deze YouTube-video
je bent toch verplicht dat op te geven ?quote:Op woensdag 26 november 2025 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeft hier in Nederland toch niemand te weten.
quote:Op woensdag 26 november 2025 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit nu de lijst van Gekozen Kalkoenen te lezen en ze mogen inderdaad een natuurlijk eind tegemoet zien. Er is er zelfs een naar Disneyland gestuurd.
Wutquote:Op woensdag 26 november 2025 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit nu de lijst van Gekozen Kalkoenen te lezen en ze mogen inderdaad een natuurlijk eind tegemoet zien. Er is er zelfs een naar Disneyland gestuurd.
quote:2009: Courage, a 45-pound turkey provided by the National Turkey Federation, and alternate bird Carolina, raised in North Carolina.[47] Passing away in 2016, Courage lived to be over 6 years of age, an unusual feat for any turkey but especially commercial breeds. A spokesperson for Disneyland, where Courage was sent to spend his remaining years, credits his long life to changing the bird's diet from the typical soy- and corn-heavy feed of commercial farms to a more balanced natural diet, allowing him to lose much of the excess weight that causes strain to both the limbs and organs of these birds.
Het financiële gedeelte van de onderneming zit wel snor, zo te lezen.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:25 schreef bitterbal het volgende:
weet je wat waar ik pas gisteren aan dacht. Dat ik helemaal niet weet of ik over deze woning belasting moet betalen i n nederland
Loopband aansluiten op een dynamo zodat je stroom genereertquote:Op woensdag 26 november 2025 08:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mooie FLAKTURM Balletjequote:Op woensdag 26 november 2025 07:30 schreef bitterbal het volgende:
En de trap , kan ik eindelijk naar boven![]()
[ afbeelding ]
Wat heeft die kalkoen misdaan?quote:Op woensdag 26 november 2025 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar je woont toch niet in Nederland.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je bent toch verplicht dat op te geven ?
Al besprokenquote:Op woensdag 26 november 2025 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)te-brengen~af6f1597/
Ipad voor 15 euro LOL
quote:Op woensdag 26 november 2025 08:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Het financiële gedeelte van de onderneming zit wel snor, zo te lezen.
Hij is in ieder geval niet gepakt door een gator?quote:
officieel nog welquote:Op woensdag 26 november 2025 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar je woont toch niet in Nederland.
Niet directrice?quote:Op woensdag 26 november 2025 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jullie kunnen mij nu zo noemen
quote:Op woensdag 26 november 2025 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Wereldgozer kijk dit![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Flakturm
Bitterceo.quote:
The Dutch Bal Musk.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bitterbaas.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook.quote:
Dan moet je dus in Thailand belasting betalen.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:44 schreef bitterbal het volgende:
ah chat gpt
moet ik belasting betalen in nederland over mijn vastgoed in thailand
Nee, je betaalt in Nederland geen belasting over buitenlands vastgoed in box 3.
Maar: je moet het wél opgeven.
Hoe het werkt:
Je vastgoed in Thailand valt in box 3 als je in Nederland belastingplichtig bent.
Nederland mag niet heffen over de waarde, omdat Thailand het heffingsrecht heeft.
Nederland geeft daarom een vrijstelling via de voorkomingsregel (pero. “voorkoming dubbele belasting”).
Je betaalt dus 0 euro belasting, maar het telt wel mee voor je box-3 rendementspercentage en je moet het netjes aangeven.
Wat jij dus moet doen in je aangifte:
Buitenlands vastgoed aanvinken.
Waarde per 1 januari opgeven (marktwaarde).
Schulden die erop zitten ook opgeven.
Nederland paste een aftrek ter voorkoming toe → resultaat: geen belasting verschuldigd.
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klinkt ook goed
Bitterceo
Small Mountain Co., Ltd.
Ja. Die verbouwing van de Tweede Kamer is 6x zo duur uitgevallen. Moet iemand gaan betalen.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon betalen, we hebben de centjes hard nodig hier.
Yes en als ik het goed heb begrepen betaal je dat hier vooruit dus daar moet ik nu ook achteraan.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je dus in Thailand belasting betalen.
Waarom huren ze daarvoor die Thai met hun bamboe steigertje niet in als ze klaar zijn bij Bal?quote:Op woensdag 26 november 2025 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Die verbouwing van de Tweede Kamer is 6x zo duur uitgevallen. Moet iemand gaan betalen.
Die bevriezen hier joh.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom huren ze daarvoor die Thai met hun bamboe steigertje niet in als ze klaar zijn bij Bal?
Die werken zelfs op hun slippertje en dan heb je die hele verbouwing klaar voor drie appels, een vissenkom en wat kraaltjes.
quote:Op woensdag 26 november 2025 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom huren ze daarvoor die Thai met hun bamboe steigertje niet in als ze klaar zijn bij Bal?
Die werken zelfs op hun slippertje en dan heb je die hele verbouwing klaar voor drie appels, een vissenkom en wat kraaltjes.
Onder welke tak valt de kleurige lampjesbusiness?quote:Op woensdag 26 november 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
en dit mag small mountain allemaal doen
Import/export van alle soorten goederen
Bouw- en renovatiewerkzaamheden
Handel in elektronica, voertuigen, machines
Hotel- en resortbeheer
Verhuur van huizen, kamers, appartementen
Exploitatie van restaurants, cafés en bars
Organiseren van evenementen
Productie en verkoop van voedsel en dranken
IT-diensten, softwareontwikkeling
Marketing, design en reclame
Verhuur van tools, voertuigen, machines
Reisbureau-activiteiten
Consulting op administratief, commercieel en financieel gebied
Maar voor alle werkzaamheden moet een work permit aan worden gevraagd. Dus je mag niet met je workpermit voor consulting werkzaam zijn als receptionist ofzo
denk dezequote:Op woensdag 26 november 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
Dit is ook wel erg. Een trein vol met ledlampjes.
https://www.nu.nl/321843/(...)t-door-engeland.html
quote:Op woensdag 26 november 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
Dit is ook wel erg. Een trein vol met ledlampjes.
https://www.nu.nl/321843/(...)t-door-engeland.html
Eigenlijk moet er een aparte categorie voor komen. Ledlampjesactiviteiten of zo.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |