lego doet dat wel beter: 2 jaar houdbaar, en als je wat koopt gaat die 2 jaar opnieuw lopenquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die HEMA-punten gaan wel echt nergens over. Heb je 20000 punten en dan krijg je 5 euro korting op donderdagen. Maar wel binnen 2 weken na je vorige aankoop want anders zijn ze verlopen.
Ja dan houdt het op.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik lig al op bed, tandjes gepoetst
Jaquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is HEMA nog steeds jouw favoriete winkel?
quote:
ik lig ook in bed, helaas met ijsvoeten maar goed..quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik lig ook op bed. Ga ook zo licht uit doen
ja klopt , dat was hier van de ferry van samui naar koh tao. Ze zetten meestal de bagage voor op de boot en meestal maken ze het ook niet vast. maar nu vanwege de wind is de zee ruigquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal zie net een filmpje van een ferry in thailand, waarbij alle koffers van de reizigers in zee gedonderd en weggedreven zijnDe bemanning had de bagage niet fatsoenlijk gezekerd
Dat is wel heel vroegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |