lego doet dat wel beter: 2 jaar houdbaar, en als je wat koopt gaat die 2 jaar opnieuw lopenquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die HEMA-punten gaan wel echt nergens over. Heb je 20000 punten en dan krijg je 5 euro korting op donderdagen. Maar wel binnen 2 weken na je vorige aankoop want anders zijn ze verlopen.
Ja dan houdt het op.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik lig al op bed, tandjes gepoetst
Jaquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is HEMA nog steeds jouw favoriete winkel?
quote:
ik lig ook in bed, helaas met ijsvoeten maar goed..quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik lig ook op bed. Ga ook zo licht uit doen
ja klopt , dat was hier van de ferry van samui naar koh tao. Ze zetten meestal de bagage voor op de boot en meestal maken ze het ook niet vast. maar nu vanwege de wind is de zee ruigquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal zie net een filmpje van een ferry in thailand, waarbij alle koffers van de reizigers in zee gedonderd en weggedreven zijnDe bemanning had de bagage niet fatsoenlijk gezekerd
Dat is wel heel vroegquote:
@LTVDKquote:America first gaat vanaf komend jaar ook gelden voor de toegang tot nationale parken in de VS. Buitenlandse toeristen moeten dan minstens 100 dollar extra betalen om parken als de Grand Canyon, Yellowstone en Yosemite te bezoeken. Op dagen waarop Amerikanen gratis naar de parken mogen, zijn buitenlandse toeristen niet langer welkom.
https://nos.nl/artikel/25(...)nale-parken-in-de-vs
Mja is niet eens zo gek, de prijs voor die kaart is al sinds ik er kom 80 dollar. Voor sommige parken los betaal je al 35 dollar entreequote:
Concreet gaan buitenlanders vanaf volgend jaar 250 dollar betalen voor de kaart waarmee ze gedurende een jaar alle parken mogen bezoeken. Nu kost die kaart voor iedereen nog 80 dollar. Voor Amerikanen blijft dat volgend jaar de prijs.quote:Op woensdag 26 november 2025 06:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja is niet eens zo gek, de prijs voor die kaart is al sinds ik er kom 80 dollar. Voor sommige parken los betaal je al 35 dollar entree
Ja het wordt dus 250 en alle parken onbeperkt bezoeken, of 100 en dan per park los nog de parkprijsquote:Op woensdag 26 november 2025 06:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Concreet gaan buitenlanders vanaf volgend jaar 250 dollar betalen voor de kaart waarmee ze gedurende een jaar alle parken mogen bezoeken. Nu kost die kaart voor iedereen nog 80 dollar. Voor Amerikanen blijft dat volgend jaar de prijs.
Buitenlandse bezoekers zonder jaarkaart kunnen tegen betaling van 100 dollar per persoon elf populaire nationale parken in de VS bezoeken. Ze moeten per park ook de standaard entreeprijs betalen.
Gelukkig had je je kaplaarzen meegenomen naar Thailandquote:Op woensdag 26 november 2025 03:33 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ze zijn wel vindingrijk die thai
ja als buutenlanderquote:Op woensdag 26 november 2025 06:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het wordt dus 250 en alle parken onbeperkt bezoeken, of 100 en dan per park los nog de parkprijs
quote:Op woensdag 26 november 2025 06:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gelukkig had je je kaplaarzen meegenomen naar Thailand
de regentijd is weer voorbij?quote:Op woensdag 26 november 2025 06:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja die kwamen vorig jaar van pas. Nu valt er hier geen druppel op het eiland
nee maar door alle wind is alle regen naar het vaste land gewaaid, daarom hebben ze daar nu zulke overstromingen geloof ikquote:
Wat een ellende, gelukkig is het daar niet zo koudquote:Op woensdag 26 november 2025 07:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar door alle wind is alle regen naar het vaste land gewaaid, daarom hebben ze daar nu zulke overstromingen geloof ik
Zeg dat. Lange dag vandaag.quote:
wat bescheidenquote:Op woensdag 26 november 2025 07:07 schreef bitterbal het volgende:
ik ben director van Small Mountain Co., Ltd.
jouw nieuwe huisje staat op een heuvel? smart thinking woman!quote:Op woensdag 26 november 2025 07:09 schreef bitterbal het volgende:
Het bedrijf van de thaise partner heet Big Mountain dus dit leek mij wel gepast
nee kijkt uit op een heuvelquote:Op woensdag 26 november 2025 07:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
jouw nieuwe huisje staat op een heuvel? smart thinking woman!
schiet het op met de bouw?quote:Op woensdag 26 november 2025 07:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is ook maar een klein bedrijfje
Yes dit was gisterenquote:
ohquote:Op woensdag 26 november 2025 07:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is ook maar een klein bedrijfje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |