Niet directrice?quote:Op woensdag 26 november 2025 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jullie kunnen mij nu zo noemen
quote:Op woensdag 26 november 2025 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Wereldgozer kijk dit![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Flakturm
Bitterceo.quote:
The Dutch Bal Musk.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bitterbaas.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook.quote:
Dan moet je dus in Thailand belasting betalen.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:44 schreef bitterbal het volgende:
ah chat gpt
moet ik belasting betalen in nederland over mijn vastgoed in thailand
Nee, je betaalt in Nederland geen belasting over buitenlands vastgoed in box 3.
Maar: je moet het wél opgeven.
Hoe het werkt:
Je vastgoed in Thailand valt in box 3 als je in Nederland belastingplichtig bent.
Nederland mag niet heffen over de waarde, omdat Thailand het heffingsrecht heeft.
Nederland geeft daarom een vrijstelling via de voorkomingsregel (pero. “voorkoming dubbele belasting”).
Je betaalt dus 0 euro belasting, maar het telt wel mee voor je box-3 rendementspercentage en je moet het netjes aangeven.
Wat jij dus moet doen in je aangifte:
Buitenlands vastgoed aanvinken.
Waarde per 1 januari opgeven (marktwaarde).
Schulden die erop zitten ook opgeven.
Nederland paste een aftrek ter voorkoming toe → resultaat: geen belasting verschuldigd.
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klinkt ook goed
Bitterceo
Small Mountain Co., Ltd.
Ja. Die verbouwing van de Tweede Kamer is 6x zo duur uitgevallen. Moet iemand gaan betalen.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon betalen, we hebben de centjes hard nodig hier.
Yes en als ik het goed heb begrepen betaal je dat hier vooruit dus daar moet ik nu ook achteraan.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je dus in Thailand belasting betalen.
Waarom huren ze daarvoor die Thai met hun bamboe steigertje niet in als ze klaar zijn bij Bal?quote:Op woensdag 26 november 2025 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Die verbouwing van de Tweede Kamer is 6x zo duur uitgevallen. Moet iemand gaan betalen.
Die bevriezen hier joh.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom huren ze daarvoor die Thai met hun bamboe steigertje niet in als ze klaar zijn bij Bal?
Die werken zelfs op hun slippertje en dan heb je die hele verbouwing klaar voor drie appels, een vissenkom en wat kraaltjes.
quote:Op woensdag 26 november 2025 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom huren ze daarvoor die Thai met hun bamboe steigertje niet in als ze klaar zijn bij Bal?
Die werken zelfs op hun slippertje en dan heb je die hele verbouwing klaar voor drie appels, een vissenkom en wat kraaltjes.
Onder welke tak valt de kleurige lampjesbusiness?quote:Op woensdag 26 november 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
en dit mag small mountain allemaal doen
Import/export van alle soorten goederen
Bouw- en renovatiewerkzaamheden
Handel in elektronica, voertuigen, machines
Hotel- en resortbeheer
Verhuur van huizen, kamers, appartementen
Exploitatie van restaurants, cafés en bars
Organiseren van evenementen
Productie en verkoop van voedsel en dranken
IT-diensten, softwareontwikkeling
Marketing, design en reclame
Verhuur van tools, voertuigen, machines
Reisbureau-activiteiten
Consulting op administratief, commercieel en financieel gebied
Maar voor alle werkzaamheden moet een work permit aan worden gevraagd. Dus je mag niet met je workpermit voor consulting werkzaam zijn als receptionist ofzo
denk dezequote:Op woensdag 26 november 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
Dit is ook wel erg. Een trein vol met ledlampjes.
https://www.nu.nl/321843/(...)t-door-engeland.html
quote:Op woensdag 26 november 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
Dit is ook wel erg. Een trein vol met ledlampjes.
https://www.nu.nl/321843/(...)t-door-engeland.html
Eigenlijk moet er een aparte categorie voor komen. Ledlampjesactiviteiten of zo.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |