Ja, sinds Truman al maar ja lekker dom lachen om Trump natuurlijk,quote:Op woensdag 26 november 2025 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof dat ze dat elk jaar doen. Zouden dat dan random kalkoenen zijn en hebben ze nu de garantie dat ze nooit meer worden opgegeten? Gaan ze naar een speciale boerderij ofzo?
Hoeft hier in Nederland toch niemand te weten.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:25 schreef bitterbal het volgende:
weet je wat waar ik pas gisteren aan dacht. Dat ik helemaal niet weet of ik over deze woning belasting moet betalen i n nederland
Ik zit nu de lijst van Gekozen Kalkoenen te lezen en ze mogen inderdaad een natuurlijk eind tegemoet zien. Er is er zelfs een naar Disneyland gestuurd.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof dat ze dat elk jaar doen. Zouden dat dan random kalkoenen zijn en hebben ze nu de garantie dat ze nooit meer worden opgegeten? Gaan ze naar een speciale boerderij ofzo?
Maar voor Trump is het veel moeilijker.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, sinds Truman al maar ja lekker dom lachen om Trump natuurlijk,
Bekijk deze YouTube-video
je bent toch verplicht dat op te geven ?quote:Op woensdag 26 november 2025 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeft hier in Nederland toch niemand te weten.
quote:Op woensdag 26 november 2025 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit nu de lijst van Gekozen Kalkoenen te lezen en ze mogen inderdaad een natuurlijk eind tegemoet zien. Er is er zelfs een naar Disneyland gestuurd.
Wutquote:Op woensdag 26 november 2025 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit nu de lijst van Gekozen Kalkoenen te lezen en ze mogen inderdaad een natuurlijk eind tegemoet zien. Er is er zelfs een naar Disneyland gestuurd.
quote:2009: Courage, a 45-pound turkey provided by the National Turkey Federation, and alternate bird Carolina, raised in North Carolina.[47] Passing away in 2016, Courage lived to be over 6 years of age, an unusual feat for any turkey but especially commercial breeds. A spokesperson for Disneyland, where Courage was sent to spend his remaining years, credits his long life to changing the bird's diet from the typical soy- and corn-heavy feed of commercial farms to a more balanced natural diet, allowing him to lose much of the excess weight that causes strain to both the limbs and organs of these birds.
Het financiële gedeelte van de onderneming zit wel snor, zo te lezen.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:25 schreef bitterbal het volgende:
weet je wat waar ik pas gisteren aan dacht. Dat ik helemaal niet weet of ik over deze woning belasting moet betalen i n nederland
Loopband aansluiten op een dynamo zodat je stroom genereertquote:Op woensdag 26 november 2025 08:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je toch niet nodig voor gewichten. Dan maar geen loopband vandaag ballie.
Mooie FLAKTURM Balletjequote:Op woensdag 26 november 2025 07:30 schreef bitterbal het volgende:
En de trap , kan ik eindelijk naar boven![]()
[ afbeelding ]
Wat heeft die kalkoen misdaan?quote:Op woensdag 26 november 2025 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar je woont toch niet in Nederland.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je bent toch verplicht dat op te geven ?
Al besprokenquote:Op woensdag 26 november 2025 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)te-brengen~af6f1597/
Ipad voor 15 euro LOL
quote:Op woensdag 26 november 2025 08:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Het financiële gedeelte van de onderneming zit wel snor, zo te lezen.
Hij is in ieder geval niet gepakt door een gator?quote:
officieel nog welquote:Op woensdag 26 november 2025 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar je woont toch niet in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |