ja weet niet precies wanneer zijn ze begonnen met de bouw.quote:Op woensdag 26 november 2025 07:23 schreef Karzai het volgende:
dat doen ze toch snel daar, kunnen wij in nederland nog wat van leren
Luxe hoor. Ik heb zaterdag pas vrij.quote:Op woensdag 26 november 2025 06:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeg in dd auto. Morgen gelukkig vrij
lekker vanaf je balkonnetje naar het gepeupel zwaaienquote:Op woensdag 26 november 2025 07:30 schreef bitterbal het volgende:
En de trap , kan ik eindelijk naar boven![]()
[ afbeelding ]
ja aan de voorkant zit idd een balkon.quote:Op woensdag 26 november 2025 07:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker vanaf je balkonnetje naar het gepeupel zwaaien
Balkon is wel lekker.quote:Op woensdag 26 november 2025 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja aan de voorkant zit idd een balkon.
Ga je sporten vandaag?quote:Op woensdag 26 november 2025 07:35 schreef bitterbal het volgende:
mooi he die houten steigers en dan werken ze ook nog es op slippers
Goed zo. Ik ben ook al bijna 45 minuten bezig 💪quote:Op woensdag 26 november 2025 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja denk het maar. niet anders te doen
Ze komen al je geld innenquote:Op woensdag 26 november 2025 07:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Er is post naar mij onderweg van de Belastingdienst. Maar ik zou niet weten waarvoor.
Leuker kunnen we het niet maken, wel ingewikkelder.quote:Op woensdag 26 november 2025 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of geld brengen. Misschien hebben ze nieuwer toeslag erbij bedacht.
De burn-out toeslag, Nederland is het enige landje ter wereld waar deze ziekte voorkomt.quote:Op woensdag 26 november 2025 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Speciale vreettoeslag voor alle dikkies hierquote:Op woensdag 26 november 2025 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je toch niet nodig voor gewichten. Dan maar geen loopband vandaag ballie.quote:
Kunnen we de NPO weer 10 jaar financieren.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Speciale vreettoeslag voor alle dikkies hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |