Dat kan ook, maar dat is dan weer duur.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of ik moet bronwater in de kruik gaan doen
Met koude voeten naar bed is ook geen optiequote:Op woensdag 26 november 2025 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar dat is dan weer duur.
Het is allemaal maar moeilijk.
quote:Op woensdag 26 november 2025 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee hoor, er is nog steeds geen water![]()
Ik vrees dat ik mijn kruikwater moet hergebruiken, dus vanuit de kruik opnieuw in de waterkoker gooien straks.
De horror, tweedehands kruikwater
Zal inmiddels ook wel behoorlijk stinken.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:55 schreef Arizona het volgende:
Wat beelden uit mijn straat:
[ afbeelding ]
Om de paar wedstrijden heeft die tegenwoordig dit soort foutenquote:Op woensdag 26 november 2025 21:06 schreef sportfreak het volgende:
Bedankt Virgil, maar dit volgend jaar op het WK niet doen hé.
Op 30-11quote:Op woensdag 26 november 2025 21:08 schreef Arizona het volgende:
De verwachte eindtijd is aangepast naar 23:00 uur
Virgil is het een beetje kwijt momenteel. Hopelijk kan hij nog één keer pieken komende zomer.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Om de paar wedstrijden heeft die tegenwoordig dit soort fouten
Hopelijk wel ja. In de juiste vorm is het een van de beste verdedigers ter wereld. Maar de laatste paar jaar wisselt hij goede wedstrijden te vaak af met slordige wedstrijden.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Virgil is het een beetje kwijt momenteel. Hopelijk kan hij nog één keer pieken komende zomer.
We hebben hier net dat foldertje ontvangen. 18 liter water moeten we inslaan.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:01 schreef Momo het volgende:
Dit soort storingen doet je wel denken wat als dat allemaal (water, warm water/verwarming, stroom, internet wegvalt). Is allemaal niet zo makkelijk.
3 liter per persoon per dag? Dan moeten wij 27 liter inslaan, voor als dochter thuis isquote:Op woensdag 26 november 2025 21:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
We hebben hier net dat foldertje ontvangen. 18 liter water moeten we inslaan.
Jep. Veel toch.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
3 liter per persoon per dag? Dan moeten wij 27 liter inslaan, voor als dochter thuis is![]()
En dan ook maar wat extra’s voor de katten. 30 liter
Vertel!quote:Op woensdag 26 november 2025 21:50 schreef AgnesGru het volgende:
Ik heb vandaag een boomer boos gemaakt
Ik haalde het in mijn hoofd om af te remmen, terwijl ik met de mini voorop fietste. Reed een fietsbrug af, er kwam een auto van links. Maar aangezien je op dat punt nooit zeker bent of een auto stopt, remde ik af.quote:
Dus pakketjes-updates zijn een ook buiten dit topic een bekend verschijnsel op social mediaquote:Op woensdag 26 november 2025 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier is de buurtapp vooral: heeft er iemand een pakketje in ontvangst genomen voor nummer X?
Het idee is ook een beetje dat er net een of andere ramp gebeurd is, dus denk aan geen water uit de kraan en geen elektriciteit en binnen no time niks houdbaars meer in de supermarkt (of geen toiletpapier natuurlijkquote:Op woensdag 26 november 2025 21:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja best wel. Gaan ze er denk ik vanuit dat je alleen water drinkt en geen melk of fris ofzo?
Ja maar juist bij een ramp wil je ook lekker cola drinken toch? Wat is een ramp nou zonder cola en popcornquote:Op woensdag 26 november 2025 22:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het idee is ook een beetje dat er net een of andere ramp gebeurd is, dus denk aan geen water uit de kraan en geen elektriciteit en binnen no time niks houdbaars meer in de supermarkt (of geen toiletpapier natuurlijk)
Dan sla je 30 liter cola in, ook goed.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja maar juist bij een ramp wil je ook lekker cola drinken toch? Wat is een ramp nou zonder cola en popcorn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |