In het feedback-topic roept men ook alleen maar dat je dan maar een abo moet nemen. Het feit dat er door al die ads geen nieuwe users meer bij zullen komen wordt dan maar even genegeerd.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het lijkt niemand te boeien dat de site gewoon gesloopt wordt.
Ja, dat is het standaard excuus. Maar lang niet iedereen is gevoelig voor dat soort chantage uiteraard, en nieuwe gebruikers gaat het inderdaad niet aantrekken en bestaande wel wegjagen.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:54 schreef Strani het volgende:
[..]
In het feedback-topic roept men ook alleen maar dat je dan maar een abo moet nemen. Het feit dat er door al die ads geen nieuwe users meer bij zullen komen wordt dan maar even genegeerd.
ds? Ik heb al sinds een paar jaar een abo (nadat onze gulle gever @TheFreshPrince er ooit eentje kado gaf
Ik heb sinds die tijd een abo, dus ik merk baar weinig van ads problematiek.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:36 schreef Arizona het volgende:
Is het zo erg ja met de ads? Ik heb al sinds een paar jaar een abo (nadat onze gulle gever @:thefreshprince er ooit eentje kado gaf
, altijd verlengd).
Ik snap best dat Fok op een of andere manier inkomsten moet genereren, van de lucht kun je niet leven, maar als mensen al weggejaagd worden voor ze überhaupt een abo overwegen, dan ben je niet op de goede weg.
Goedemiddag trouwens. Ik ben heerlijk aan het genieten van de Evergreenlijst. En verder druk met Sinterkerst-voorbereidingen. En straks nog naar de kapper, alwaar ik níet naar de Evergreenlijst kan luisteren
Zie post o.a. post 106 en 123 van het FB topic.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:36 schreef Arizona het volgende:
Is het zo erg ja met de ads? Ik heb al sinds een paar jaar een abo (nadat onze gulle gever @:thefreshprince er ooit eentje kado gaf
, altijd verlengd).
Ik snap best dat Fok op een of andere manier inkomsten moet genereren, van de lucht kun je niet leven, maar als mensen al weggejaagd worden voor ze überhaupt een abo overwegen, dan ben je niet op de goede weg.
Goedemiddag trouwens. Ik ben heerlijk aan het genieten van de Evergreenlijst. En verder druk met Sinterkerst-voorbereidingen. En straks nog naar de kapper, alwaar ik níet naar de Evergreenlijst kan luisteren
Dat topic is gelukkig dicht, dus het zal allemaal wel goedkomen.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zie post o.a. post 106 en 123 van het FB topic.
Dat de beheerder met kanker scheldt is ook geen goed visitekaartje voor het forumquote:Op woensdag 26 november 2025 13:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet te doen, haast nog erger dan zonder water zittenquote:Op woensdag 26 november 2025 13:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat wordt de grote boodschap aan de rand van het Twentekanaal naar buiten werken. Zonder er zelf ook in te vallen uiteraard.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:28 schreef Arizona het volgende:
NM heeft zooooo geen survivalskills he. Hij komt thuis, ik zeg, niet de wc doorspoelen, bewaar het water voor nummer 2! En hij spoelt door.
De Dinkel is hier dichterbij! Daar moet hij dan naartoe. Ik heb zelf uiteraard het recht op nummer 2 op de tweede wc, die nog niet doorspoeld.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat wordt de grote boodschap aan de rand van het Twentekanaal naar buiten werken. Zonder er zelf ook in te vallen uiteraard.
Sinds kort zit ik ook in een soort buurtapp. De app van het gebouw waar ik woon.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:14 schreef Arizona het volgende:
Ik was net in het winkelcentrum toen ik de buurtapp las
Beter verwend dan verwaarloosdquote:Op woensdag 26 november 2025 17:14 schreef Arizona het volgende:
De katten krijgen nu dus wel bronwater, hahaha.
Hier is de buurtapp vooral: heeft er iemand een pakketje in ontvangst genomen voor nummer X?quote:Op woensdag 26 november 2025 17:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Sinds kort zit ik ook in een soort buurtapp. De app van het gebouw waar ik woon.
Maar wat een horror is dat.
Persoon 1 meld dat hij problemen heeft met zijn pasje voor de vuilcontainers en vraagt of meerdere mensen daar last van hebben.
Persoon 2 zegt: Er staan er 2 in de straat
Persoon 3 zegt : Heb je problemen dan moet je de HVC contacteren.
En de lift voor het hogere gedeelte was kapot. Lullig voor de mensen die daar wonen maar de meeste reacties kwamen van een mevrouw die op de begane grond woont en zich ermee ging bemoeien.
Bij andere buren hier ook al wel vandaag (uiteraard werd dat uitgebreid gedeeld in de buurtapp vanwege de Noodsituatie), maar wij hebben hem nog niet ontvangen.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:52 schreef NailQueen het volgende:
Ik had al in de wandelgangen gehoord dat we een boekje zouden krijgen over een noodsituatie. Die is nu ook bij mij in de bus gevallen
Ohh ja die zijn meestal wel bron van ergernisquote:Op woensdag 26 november 2025 17:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Sinds kort zit ik ook in een soort buurtapp. De app van het gebouw waar ik woon.
Persoon 1 meld dat hij problemen heeft met zijn pasje voor de vuilcontainers en vraagt of meerdere mensen daar last van hebben.
En de lift voor het hogere gedeelte was kapot. Lullig voor de mensen die daar wonen maar de meeste reacties kwamen van een mevrouw die op de begane grond woont en zich ermee ging bemoeien.
Ik niet!quote:Op woensdag 26 november 2025 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier is de buurtapp vooral: heeft er iemand een pakketje in ontvangst genomen voor nummer X?
Ik houd van buurtapps. Het ongemak en de ergenis die erbij komt. Heerlijk.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |