https://www.volkskrant.nl(...)ympathieen~b961f580/quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar welke banden zijn er tussen FvD en Rusland?
Je suggereert dat er FvD heimelijk support krijgt van Rusland.
Ik heb ook een band met Rusland. Ik ben er op vakantie geweest en ik vind het een heel groot en overwegend mooi land. Jij hebt ook een band met Rusland.
Een foto met volgens mij een ambassadeur? Dus? Dat je banden onderhoudt met ambassades is onderdeel van het kamerlidmaatschap.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)ympathieen~b961f580/
https://www.nu.nl/binnenl(...)-thierry-baudet.html
[ afbeelding ]
Dit soort banden.
En ik heb zeker een band met Rusland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een foto met volgens mij een ambassadeur? Dus? Dat je banden onderhoudt met ambassades is onderdeel van het Kamerlidmaatschap.
Maar jij suggereert dat er een band is? Maar volgens mij is er geen band anders dan dat FvD een minder kritische houding tov Rusland aanneemt vergeleken met andere partijen. Van belangenverstrengeling of support is geen sprake natuurlijk.
Stukje context:Nee niet "zomaar een foto" en ik weet dat jij weet wie die mensen zijn, dus hou je niet van de domme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees die artikelen ook eerst even voor je dit soort vragen stelt.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een foto met volgens mij een ambassadeur? Dus? Dat je banden onderhoudt met ambassades is onderdeel van het kamerlidmaatschap.
Maar jij suggereert dat er een band is? Maar volgens mij is er geen band anders dan dat FvD een minder kritische houding tov Rusland aanneemt vergeleken met andere partijen. Van belangenverstrengeling of support is geen sprake natuurlijk.
Stukje context:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Ik ken die kale niet. Wel Thierry en Ralf natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee niet "zomaar een foto" en ik weet dat jij weet wie die mensen zijn, dus hou je niet van de domme.
Lees die artikelen ook eerst even voor je dit soort vragen stelt.
Referendum bedoel je.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus? Dat maakt verkiezingen niet ongeldig?
Hierrrr.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:52 schreef phpmystyle het volgende:
Als FvD middelen of steun zou aannemen, dan waren ze allang opgepakt. Reken erop dat ze er met een vergrootglas op zitten.
Maar ik houd mij aanbevolen voor het moment je komt met duidelijke bewijzen -aanwijzingen- zijn ook prima dat het Forum contacten met de Rusland onderhoudt op staatsniveau. Want dat wordt gesuggereerd.
Dat was een grapje. En dat blijkt ook wel uit die app.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hierrrr.
Maar zal wel weer 'liberale EU propaganda' zijn ofzo.
quote:'Kornilov met al z'n geld'
In twee appjes aan toenmalig bestuurslid Henk Otten hint Baudet zelfs op betalingen. Als Baudet in november 2015 zegt te willen stoppen als betaald commentator bij Powned, appt hij 'misschien wil Kornilov wel extra betalen', waarbij hij een knipoog toevoegt. Later bedankt hij Otten nog voor morele steun: "Daar kan geen Kornilov met al z'n geld tegenop." Waarbij hij een smiley toevoegt met een zonnebril.
Deze appjes en berichten waarin Baudet zegt af te spreken met Kornilov met de toevoeging 'we gaan de Russen nog hard nodig hebben', moeten we volgens Baudet zien in het licht van ironie, vertelt hij in een interview met Zembla.
Stop gewoon met die "grapjes" en "sarcasme" van je want het is niet gemeend, iedereen kijkt er door heen en het verstoort het topic.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was een grapje. En dat blijkt ook wel uit die app.
[..]
Ik maak soms wel eens wat grapjes ja. En die zijn best leuk.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Stop gewoon met die "grapjes" en "sarcasme" van je want het is niet gemeend, iedereen kijkt er door heen en het verstoort het topic.
Oh en als het je te heet onder de voeten wordt is het natuurlijk ineens een grapje of sarcasme. Dat ook.
Zijn zoon regelde gewoon die 10% for the big guy inderdaad.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:58 schreef ExTec het volgende:
Trump vult z'n zakken op allerhande manieren. Zoals: in een van zijn eigen hotels gaan zitten en de secret service door de neus laten betalen voor kamers. Met steeds naar een van zijn eigen golfbanen gaan zal hij wel soortgelijk trucje uithalen.
Biden deed 0,0 van dat soort ongein.
Bnw is een paar deuren verderop en dat bedoel ik niet denigrerend, dit heeft geen plaats in dit topic.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:48 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Zijn zoon regelde gewoon die 10% for the big guy inderdaad.
ben je rus dan ofzo?quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)ympathieen~b961f580/
https://www.nu.nl/binnenl(...)-thierry-baudet.html
[ afbeelding ]
Dit soort banden.
En ik heb zeker een band met Rusland.
nee dan heb je er banden meequote:
Dat is geen schande. Vind ik.quote:
O, das best wel cool. Onze kloof cultuur met de Slavische cultuur is goed te overbruggen. Best geinig de verschillen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:20 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
mijn beste vriend is een rus
quote:Op maandag 24 november 2025 11:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een goed opgeleidde, van nature intelligente bevolking.
Er zijn weer wat poortwachters vernield...quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:33 schreef PluggieOD het volgende:
Taganrog.
Als ik de foto's zo zie.
A-60 deaud. Die hebben ze maar 1. Hardstikke onoperationeel. Laser project wat al decennia niet van de grond komt.
Maar ook zo lijkt het een A-100 proto. Vervangingsproject voor de A-50 wat ook maar niet van de grond komt.
Dus die:
RA-86879 A-60/1A2 KB Beriev/TANTK 0013430893
En een van deze:
78651 A-100LL KB Beriev/TANTK 01-03
RF-93953/52 red A-100LL KB Beriev/TANTK, no disc 1013491739
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |