Vermoeiende welles nietes dit. Kijk even die samenvatting terug. Vanaf die eerste grote kans van Stuttgart in minuut 5. Vrij weinig Feyenoord bovenliggende partij, maar dat zal met het fan zijn te maken hebben. Bril op enzo.quote:Op maandag 24 november 2025 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet in de eerste helft zoals je beweert, toen had Feyenoord meer balbezit, meer kansen (2 is nog altijd meer dan 0), meer (nauwkeurige) passes in de final third. Schoten op doel was gelijk. Ook begin tweede helft hadden we nog een grotere mogelijkheid. Alle echte mogelijkheden van Stuttgart kwamen na minuut 60, maar dat is anders dan wat je beweert dat zij de bovenliggende partij waren tot dat punt, dat is aantoonbaar niet zo.
Punt is dat dat “onbetwiste basisspeler” en voltreffer gelul meteen weer richting het rijk der fabelen kan worden verwezen zodra er een speler met behoorlijke kwaliteiten voor z’n neus staat. Dan is het gewoon kontje stuiteren voor ‘m. Dat ie überhaupt basis staat zegt iets over het aankoopbeleid van DtK. Het stelt bijzonder weinig voor en is basisspeler zonder concurrentie. En ondertussen speelt target Yarek in Eindhoven. Lekker gewerkt, Dennis.quote:Op basis van één momentje tegen Saibari kan je geen verregaande conclusies trekken. Of hij een voltreffer is kun je over discussiëren, maar nu noem je hem wél een ‘prima cv, doet niks raars’, dan is hij toch een goede speler voor onze basis in tegenstelling tot wat je net beweert? De lat Hancko is wel erg hoog, die was een klasse te goed voor de Eredivisie.
Dit is geen welles nietes, jij beweert iets, ik toon het tegendeel aan, en vervolgens doe je een ‘ja maar de samenvatting en jij hebt een Feyenoord-bril op’. Precies waar ik je op aanspreek (lol)quote:Op maandag 24 november 2025 21:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vermoeiende welles nietes dit. Kijk even die samenvatting terug. Vanaf die eerste grote kans van Stuttgart in minuut 5. Vrij weinig Feyenoord bovenliggende partij, maar dat zal met het fan zijn te maken hebben. Bril op enzo.
Je komt dus niks verder dan één momentje.quote:Punt is dat dat “onbetwiste basisspeler” en voltreffer gelul meteen weer richting het rijk der fabelen kan worden verwezen zodra er een speler met behoorlijke kwaliteiten voor z’n neus staat. Dan is het gewoon kontje stuiteren voor ‘m. Dat ie überhaupt basis staat zegt iets over het aankoopbeleid van DtK. Het stelt bijzonder weinig voor en is basisspeler zonder concurrentie. En ondertussen speelt target Yarek in Eindhoven. Lekker gewerkt, Dennis.
Met wat toon je het aan precies? Welke bron heb ik gemist?quote:Op maandag 24 november 2025 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is geen welles nietes, jij beweert iets, ik toon het tegendeel aan, en vervolgens doe je een ‘ja maar de samenvatting en jij hebt een Feyenoord-bril op’. Precies waar ik je op aanspreek (lol)
Tot zover “geen onderbouwing”. Was weer leuk, netjes jezelf klemgeluldquote:Je komt dus niks verder dan één momentje.
Sow koekoek! Topuser @GurneyIsBestOke heeft amper 9 minuten en geen zoekfunctie nodig om Flopuser @Buitendam werkelijk álle hoeken van het forum te laten zien.quote:Op maandag 24 november 2025 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Feyenoord was het eerste uur tegen Stuttgart ruim de bovenliggende partij zoals iedereen met ogen zag
[..]
Watanabe is met gemak basismateriaal, gewoon een prima cv. Daar is werkelijk iedereen het over eens.
[..]en dit was letterlijk eind vorig seizoen.
Je post letterlijk nog net dat Hadj Moussa en Borges lood om oud ijzer is, dat slaat ook nergens op, je hoeft Hadj Moussa wat mij betreft geen superspeler te vinden maar hij is natuurlijk veel beter dan Borges die echt nog niks heeft toegevoegd
Verder maakt iedereen wel eens een domme post maar als je dit soort meuk zonder schaamte post en er niet op terugkomt dan denk ik niet dat je veel kijk erop hebt, maat.
Je punt was ‘Stuttgart was veel beter de eerste helft’. Mijn punt was dat het niet zo was. Jouw onderbouwing was dat hun statistieken beter waren. Dit is de eerste helft aantoonbaar niet zo (49-51 balbezit, 0-2 kansen, gelijke schoten op doel, meer nauwkeurige passes Feyenoord in de final third). Dus je onderbouwing klopt niet.quote:Op maandag 24 november 2025 21:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met wat toon je het aan precies? Welke bron heb ik gemist?
[..]
Tot zover “geen onderbouwing”. Was weer leuk, netjes jezelf klemgeluld
Dus een uur lang de bovenliggende partij zijn met vrijwel identiek balbezit en schoten op goal. (En dequote:Op maandag 24 november 2025 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je punt was ‘Stuttgart was veel beter de eerste helft’. Mijn punt was dat het niet zo was. Jouw onderbouwing was dat hun statistieken beter waren. Dit is de eerste helft aantoonbaar niet zo (49-51 balbezit, 0-2 kansen, gelijke schoten op doel, meer nauwkeurige passes Feyenoord in de final third). Dus je onderbouwing klopt niet.
Je vraagt om onderbouwing en ik geef een voorbeeld. En nu nooit meer zeggen dat je geen onderbouwing krijgtquote:Verder is één momentje over negentien wedstrijden geen fatsoenlijke onderbouwing over de kwaliteiten van een voetballer (lol). Maar als je hier je winst uithaalt, veel plezier.
Ik deel deze mening en users @De_Pel en @fetX uiteraard ook, maar die kunnen nu moeilijk zeggen dat Gurney een mokerdomme debiel is.quote:Op maandag 24 november 2025 22:01 schreef GGMM het volgende:
Als objectieve onafhankelijke Forum Admin verklaar ik Buitendam als winnaar in deze discussie
Als de Genant Gruwelijk Middelmatige Moddereter, ook wel bekend als oppertrol GGMM, je moet komen verdedigen weet je wel dat het klaar is met je geloofwaardigheid.quote:Op maandag 24 november 2025 22:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik deel deze mening en users @:De_Pel en @:fetX uiteraard ook, maar die kunnen nu moeilijk zeggen dat Gurney een mokerdomme debiel is.
Dit is zo gênant.quote:Op maandag 24 november 2025 22:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als de Genant Gruwelijk Middelmatige Moddereter, ook wel bekend als oppertrol GGMM
Een beetje zoals jij ons continue wil laten geloven na Feyenoord - PSV met nagenoeg gelijke statistieken op vrijwel elk vlak? PSV was toen net zo matig, maar dat won je door een geweldige dag van Saibari. Maar dan komt het argument je ineens niet uit.quote:Op maandag 24 november 2025 22:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus een uur lang de bovenliggende partij zijn met vrijwel identiek balbezit en schoten op goal. (En de
statistieken die je per ongeluk achterwege laat: beide 4 doelpogingen, beiden 1 schot op goal, beide 0 grote kansen, beide 1 corner etc)
quote:Op maandag 24 november 2025 22:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus een uur lang de bovenliggende partij zijn met vrijwel identiek balbezit en schoten op goal. (En de
statistieken die je per ongeluk achterwege laat: beide 4 doelpogingen, beiden 1 schot op goal, beide 0 grote kansen, beide 1 corner etc)
(lol)quote:
een vrij domme opmerking was, aangezien Stuttgart geen enkele behoorlijke kans had en op alle belangrijke statistieken minder scoorde.quote:Op zondag 23 november 2025 16:39 schreef Buitendam het volgende:tegen Stuttgart, PSV al GAE was je de hele wedstrijd gewoon de onderliggende partij. Ook aan het begin van de wedstrijd.
Maar dat mag jij rustig vinden.quote:Op maandag 24 november 2025 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Een beetje zoals jij ons continue wil laten geloven na Feyenoord - PSV met nagenoeg gelijke statistieken op vrijwel elk vlak? PSV was toen net zo matig, maar dat won je door een geweldige dag van Saibari.Maar nu komt het argument je ineens niet uit.
Feyenoord was tegen Stuttgart wel degelijk de bovenliggende partij, maar was aanvallend niet doortastend. Dat kan prima naast elkaar bestaan natuurlijk en dat zal iedereen onderkennen. Sterker nog; dat is het grootste probleem van Feyenoord dit seizoen. En daarom zullen ze ook geen kampioen worden en zal het lastig zat worden om de EL überhaupt te overleven vermoed ik.
Je argumentatie over Watanabe is inderdaad heel matig. Dat is een hele prima cv voor ons en ik zie in de Eredivisie niet eentje rondlopen die aantoonbaar een stuk beter is of zo. Hancko is natuurlijk geen maatstaf. Die was uitzonderlijk goed voor de Eredivisie.
In het land van blinden is eenoog vaak koning. Onacceptabel gewoon lul op tafel en volspuiten dat oog.quote:Op zondag 23 november 2025 20:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar hebben we geen boodschap aan. Lul op toafel. @:wotte
Dat mag ook jouw (vrij beperkte) visie zijn inderdaad. De argumentatie is en blijft echt bedroevend.quote:Op maandag 24 november 2025 22:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dat mag jij rustig vinden.maar geen aantoonbaar betere cv in de eredivisie dan Watanabe en verliezen van alleen Saibari?
En als je geen kampioen wordt komt dat door een bijzonder matige selectie, een trainer die het niet aan kan en 56 miljoen aan brandhout (minus Valente).
En met deze mooie samenvatting kunnen we dit pittige avondje discussiëren afsluiten.quote:Op maandag 24 november 2025 22:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat mag ook jouw (vrij beperkte) visie zijn inderdaad. De argumentatie is en blijft echt bedroevend.
Uitslagen, wisselbeleid, tactische omzettingen, aankoopbeleid. Noem het maar bedroevend. Hoewel; dat is eigenlijk wel echt bedroevend.quote:Op maandag 24 november 2025 22:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat mag ook jouw (vrij beperkte) visie zijn inderdaad. De argumentatie is en blijft echt bedroevend.
Ik wil het graag nog even over Valente hebben. Die kan er ook echt weinig van.quote:Op maandag 24 november 2025 22:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uitslagen, wisselbeleid, tactische omzettingen, aankoopbeleid. Noem het maar bedroevend. Hoewel; dat is eigenlijk wel echt bedroevend.
Als we Celtic niet verslaan kunnen we net zo goed stoppen, die bakken er helemaal niets van dit seizoen.quote:Op maandag 24 november 2025 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En met deze mooie samenvatting kunnen we dit pittige avondje discussiëren afsluiten.
Morgen lachen om Ajax, en donderdag mag Feyenoord zich weer voor joker zetten. Lekker man.
Yarek (20) is met afstand de beste verdediger in de Eredivisie. Schouten op 2.quote:Op maandag 24 november 2025 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Een beetje zoals jij ons continue wil laten geloven na Feyenoord - PSV met nagenoeg gelijke statistieken op vrijwel elk vlak? PSV was toen net zo matig, maar dat won je door een geweldige dag van Saibari. Maar dan komt het argument je ineens niet uit.
Feyenoord was tegen Stuttgart wel degelijk de bovenliggende partij, maar was aanvallend niet doortastend. Dat kan prima naast elkaar bestaan natuurlijk en dat zal iedereen onderkennen. Sterker nog; dat is het grootste probleem van Feyenoord dit seizoen. En daarom zullen ze ook geen kampioen worden en zal het lastig zat worden om de EL überhaupt te overleven vermoed ik.
Je argumentatie over Watanabe is inderdaad heel matig. Dat is een hele prima cv voor ons en ik zie in de Eredivisie niet eentje rondlopen die aantoonbaar een stuk beter is of zo. Hancko is natuurlijk geen maatstaf. Die was uitzonderlijk goed voor de Eredivisie.
Ze hebben gewoon altijd pechquote:Op maandag 24 november 2025 22:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dat mag jij rustig vinden.maar geen aantoonbaar betere cv in de eredivisie dan Watanabe en verliezen van alleen Saibari?
En als je geen kampioen wordt komt dat door een bijzonder matige selectie, een trainer die het niet aan kan en 56 miljoen aan brandhout (minus Valente).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |