Hij kreeg nog een grote kans na de 4-2 Hansquote:Op zondag 23 november 2025 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moet je na gaan hoeveel krediet Robin nog heeft. Heb ik nog gelijk ook.
[..]
Maar Ueda heeft helemaal geen kansen gehad zelfs.![]()
Die ene vanuit die onmogelijke hoek noem ik niet eens een kans.
Oh, toen was ik al met andere dingen bezig.quote:Op zondag 23 november 2025 20:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij kreeg nog een grote kans na de 4-2 Hans
Hij is z'n goede vorm van de eerste 2 maanden even kwijt, dat mag je best toegeven.quote:Op zondag 23 november 2025 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, toen was ik al met andere dingen bezig.
Wat een kutspits zeg.
Daar hoor je mij niet ontkennen.quote:Op zondag 23 november 2025 20:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is z'n goede vorm van de eerste 2 maanden even kwijt, dat mag je best toegeven.
Hij is wel onderdeel van het missen van kansen. En dat is wel een van de grootste problemen momenteel.quote:Op zondag 23 november 2025 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar hoor je mij niet ontkennen.
Maar hij is verre van het kern van het probleem waar Feyenoord mee-dealt.
Ik maak mij meer druk op de weinige actie vanaf de vleugels, een Timber die geen bal meer kan afleveren en onze backs waar het een hartje vasthouden is.quote:Op zondag 23 november 2025 20:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij is wel onderdeel van het missen van kansen. En dat is wel een van de grootste problemen momenteel.
Dat mag, maar het missen van kansen is wel degelijk een van onze grootste problemen momenteel. In combinatie met het matige rendement van de vleugels.quote:Op zondag 23 november 2025 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak mij meer druk op de weinige actie vanaf de vleugels, een Timber die geen bal meer kan afleveren en onze backs waar het een hartje vasthouden is.
Daar hebben we geen boodschap aan. Lul op toafel. @Wottequote:Op zondag 23 november 2025 20:33 schreef Elan het volgende:
"Elk verlies heeft een eigen verhaal" aldus demagoog Robin.
Die 4 tegengoals is bijzaakquote:Op zondag 23 november 2025 20:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat mag, maar het missen van kansen is wel degelijk een van onze grootste problemen momenteel. In combinatie met het matige rendement van de vleugels.
Aanvallend houdt het niet over. Het is dan ook een klein wonder dat de topscorer met 13 goals rondloopt.quote:Op zondag 23 november 2025 20:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat mag, maar het missen van kansen is wel degelijk een van onze grootste problemen momenteel. In combinatie met het matige rendement van de vleugels.
Er is geen elftal met zo weinig tegengoals. Dat ze er vandaag 4 maken is ook omdat je er zelf vergeet minimaal 3 te maken in de eerste helft.quote:
Oh jaquote:Op zondag 23 november 2025 20:39 schreef fetX het volgende:
Dat ze er vandaag 4 maken is ook omdat je er zelf vergeet minimaal 3 te maken in de eerste helft.
Dat is inderdaad een wonder en ik vermoed ook wel wat boven zijn stand. Is en blijft een middelmatige spits die er in de wat belangrijkere wedstrijden zelden eentje inlegt. Wat niet betekent dat enkel en alleen hij het probleem is, zeker niet zelfs.quote:Op zondag 23 november 2025 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aanvallend houdt het niet over. Het is dan ook een klein wonder dat de topscorer met 13 goals rondloopt.
Doelpunten maken is iets dat je nooit mag vergeten.quote:Op zondag 23 november 2025 20:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is geen elftal met zo weinig tegengoals. Dat ze er vandaag 4 maken is ook omdat je er zelf vergeet minimaal 3 te maken in de eerste helft.
Ik ben bang dat dit meer met kunnen te maken heeft (lol)quote:Op zondag 23 november 2025 20:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Doelpunten maken is iets dat je nooit mag vergeten.
De cv’s zijn uitstekend, heb ik begrepen van o.a. user @CR7 die was erg blij dat de Poolse Spanjaard naar PSV ging (lol)quote:
We hebben geen 3 toppers voorin lopen.quote:Op zondag 23 november 2025 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aanvallend houdt het niet over. Het is dan ook een klein wonder dat de topscorer met 13 goals rondloopt.
Ik denk dat de eerste 3 niet perse het grootste probleem zijn, ook al leveren ze niet altijd.quote:Op zondag 23 november 2025 20:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben geen 3 toppers voorin lopen.
We hebben een talentvolle buitenspeler die veelbelovende dingen laat zien maar nog moeite heeft met rendement. Een spits die in vorm makkelijk afmaakt maar verder weinig toevoegt. En een onnavolgbare buitenspeler die helaas rondom de goal vaak de verkeerde keuze maakt.
Het is allebei een probleem. Je mist de absolute kwaliteit en goeie finishersquote:Op zondag 23 november 2025 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de eerste 3 niet perse het grootste probleem zijn, ook al leveren ze niet altijd.
Wat erachter zit, dat is het probleem.
Als we vandaag met 6-4 hadden gewonnen had niemand geklaagd. En dat was gezien het spelbeeld geen vreemde uitslag geweest (lol)quote:Op zondag 23 november 2025 20:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is geen elftal met zo weinig tegengoals. Dat ze er vandaag 4 maken is ook omdat je er zelf vergeet minimaal 3 te maken in de eerste helft.
Je had een xG van 2,6 dus dan waren 6 doelpunten minimaal terecht geweest inderdaadquote:Op zondag 23 november 2025 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als we vandaag met 6-4 hadden gewonnen had niemand geklaagd. En dat was gezien het spelbeeld geen vreemde uitslag geweest (lol)
Gelukkig in december weer genieten van goede finishes @GurneyIsBestOkequote:Op zondag 23 november 2025 20:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is allebei een probleem. Je mist de absolute kwaliteit en goeie finishers
Nou ja, Sauer is - als iedereen fit is - wel degelijk de zwakste schakel van de eerste elf. En dan heb je dus ook geen fatsoenlijke back-up zoals je al zegt.quote:Op zondag 23 november 2025 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de eerste 3 niet perse het grootste probleem zijn, ook al leveren ze niet altijd.
Wat erachter zit, dat is het probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |