Het is allebei een probleem. Je mist de absolute kwaliteit en goeie finishersquote:Op zondag 23 november 2025 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de eerste 3 niet perse het grootste probleem zijn, ook al leveren ze niet altijd.
Wat erachter zit, dat is het probleem.
Als we vandaag met 6-4 hadden gewonnen had niemand geklaagd. En dat was gezien het spelbeeld geen vreemde uitslag geweest (lol)quote:Op zondag 23 november 2025 20:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is geen elftal met zo weinig tegengoals. Dat ze er vandaag 4 maken is ook omdat je er zelf vergeet minimaal 3 te maken in de eerste helft.
Je had een xG van 2,6 dus dan waren 6 doelpunten minimaal terecht geweest inderdaadquote:Op zondag 23 november 2025 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als we vandaag met 6-4 hadden gewonnen had niemand geklaagd. En dat was gezien het spelbeeld geen vreemde uitslag geweest (lol)
Gelukkig in december weer genieten van goede finishes @GurneyIsBestOkequote:Op zondag 23 november 2025 20:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is allebei een probleem. Je mist de absolute kwaliteit en goeie finishers
Nou ja, Sauer is - als iedereen fit is - wel degelijk de zwakste schakel van de eerste elf. En dan heb je dus ook geen fatsoenlijke back-up zoals je al zegt.quote:Op zondag 23 november 2025 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de eerste 3 niet perse het grootste probleem zijn, ook al leveren ze niet altijd.
Wat erachter zit, dat is het probleem.
Oke Pietjequote:Op zondag 23 november 2025 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had een xG van 2,6 dus dan waren 6 doelpunten minimaal terecht geweest inderdaad
Gewoon aanvallend darten.quote:Op zondag 23 november 2025 20:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig in december weer genieten van goede finishes @:gurneyisbestoke
Dat wordt genieten man. Warm bad.quote:Op zondag 23 november 2025 20:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig in december weer genieten van goede finishes @:gurneyisbestoke
Het is echt te gênant voor woorden dat je 2 exact dezelfde tegengoals krijgt. Vooral Lotomba die continu op een meter of 3 staat kan echt niet. Verder vind ik de verdediging echt niet zo slecht, al ga ik wel meer en meer in het team van @GurneyIsBestOke dat Ahmed helemaal niet zo'n topper is.quote:Op zondag 23 november 2025 20:49 schreef Alpha0 het volgende:
Als je bij een voorsprong van slechts 1 goal in de verdediging gaat dan moet je én goed kunnen verdedigen, en goed kunnen counteren. Een Real Madrid kan dat, Feyenoord niet. Dat is geen schande, maar ga dat dan ook niet doen.
Hoe we het laatste kwartier stonden te verdedigen kon echt niet. Maar dit is pas de eerste keer sinds Fenerbache-uit dat het verdedigend echt een zooitje was, en toen lag het ook vooral aan Lotomba.quote:Op zondag 23 november 2025 20:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is echt te gênant voor woorden dat je 2 exact dezelfde tegengoals krijgt. Vooral Lotomba die continu op een meter of 3 staat kan echt niet. Verder vind ik de verdediging echt niet zo slecht, al ga ik wel meer en meer in het team van @:GurneyIsBestOke dat Ahmed helemaal niet zo'n topper is.
Ahmed vind ik ook niet zo fantastisch, nee. Al begon hij wel goed. Watanabe is een heel goede cv. Read op rb is prima. Bos en Smal zijn, tsja. Net niet. Al kwam Bos er wel beter in.quote:Op zondag 23 november 2025 20:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is echt te gênant voor woorden dat je 2 exact dezelfde tegengoals krijgt. Vooral Lotomba die continu op een meter of 3 staat kan echt niet. Verder vind ik de verdediging echt niet zo slecht, al ga ik wel meer en meer in het team van @:GurneyIsBestOke dat Ahmed helemaal niet zo'n topper is.
Bos zijn lopende en aanvallende statistieken zijn wel echt goed. Maar het is wel een verzwakking op Bueno.quote:Op zondag 23 november 2025 20:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ahmed vind ik ook niet zo fantastisch, nee. Al begon hij wel goed. Watanabe is een heel goede cv. Read op rb is prima. Bos en Smal zijn, tsja. Net niet. Al kwam Bos er wel beter in.
Smal was verschrikkelijk vandaag.
Read speelde heel goed vlak voor z'n blessure. Maar het is fysiek inderdaad heel fragiel.quote:Op zondag 23 november 2025 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bos zijn lopende en aanvallende statistieken zijn wel echt goed. Maar het is wel een verzwakking op Bueno.
Read valt mij dit seizoen een beetje tegen. Veel matige potjes en veel fysieke problemen.
En bij voor het counteren het materiaal hebben. Je zag nu een paar momenten waarop Steijn met tegenwind probeerde te sprinten bij een uitbraak. Tergend.quote:Op zondag 23 november 2025 20:49 schreef Alpha0 het volgende:
Als je bij een voorsprong van slechts 1 goal in de verdediging gaat dan moet je én goed kunnen verdedigen, en goed kunnen counteren. ...
Ik had eerder vanavond toen de frustratie er eindelijk een beetje vanaf was nog bijna gepost dat het een kopie van Fenerbahce-uit was. Je speelt redelijk, bent alleen heel inefficiënt en verliest uiteindelijk door brainfarts van Lotomba. Vond ik dit keer uiteindelijk alleen toch net iets te oneerlijk omdat die gasten die scoorden ook echt veel te vrij tussen de centralen opdoken dus toch maar gewist die postquote:Op zondag 23 november 2025 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe we het laatste kwartier stonden te verdedigen kon echt niet. Maar dit is pas de eerste keer sinds Fenerbache-uit dat het verdedigend echt een zooitje was, en toen lag het ook vooral aan Lotomba.
Kwam wel weer richting zijn oude niveau met Read.quote:Op zondag 23 november 2025 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bos zijn lopende en aanvallende statistieken zijn wel echt goed. Maar het is wel een verzwakking op Bueno.
Read valt mij dit seizoen een beetje tegen. Veel matige potjes en veel fysieke problemen.
Of Timber die tweemaal Moussa 1op1 op de keeper kan sturen en hem gewoon in de voeten van de tegenstander speelt (lol)quote:Op zondag 23 november 2025 21:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En bij voor het counteren het materiaal hebben. Je zag nu een paar momenten waarop Steijn met tegenwind probeerde te sprinten bij een uitbraak. Tergend.
Tegen Heracles, Panathinaikos, Stuttgart en Go Ahead Eagles vond ik hem heel zwak eigenlijk, 4 van de 6 potjes afgelopen blok. Tegen Panathinaikos en Stuttgart kreeg hij ook enorm veel kritiek.quote:Op zondag 23 november 2025 21:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Read speelde heel goed vlak voor z'n blessure. Maar het is fysiek inderdaad heel fragiel.
Ik ben Timber echt zat. Heeft ook al een jaar nauwelijks goede wedstrijden gespeeld. Maakt nog steeds dezelfde vermoeiende fouten als enkele jaren terug.quote:Op zondag 23 november 2025 21:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Of Timber die tweemaal Moussa 1op1 op de keeper kan sturen en hem gewoon in de voeten van de tegenstander speelt (lol)
Deze selectie is inderdaad totaal uit balans en mist echt op flink wat plekken kwaliteit. Onder andere in de spits, linksbuiten en het middenveld met alle blessures (+ de krankzinnige immers achtige aankoop van Twente)quote:Op zondag 23 november 2025 19:57 schreef GGMM het volgende:
Het ligt niet aan Van Persie, eigenlijk is het wat ik al het hele seizoen zeg deze selectie kan gewoon niet veel beter
xGquote:Op zondag 23 november 2025 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had een xG van 2,6 dus dan waren 6 doelpunten minimaal terecht geweest inderdaad
True, maar dat is dan nog wel een zwakke schakel waar je enige ontwikkeling mag verwachten, dus in die casus niet zo erg. Dat Sliti nu steeds de eerste in lijn is als invaller terwijl die jongen echt nog ver van het Feyenoord-niveau staat en de rest er nog ver achter lijkt te zitten is het meest zorgwekkende aan alles.quote:Op zondag 23 november 2025 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, Sauer is - als iedereen fit is - wel degelijk de zwakste schakel van de eerste elf. En dan heb je dus ook geen fatsoenlijke back-up zoals je al zegt.
Gurley wilde ons ook doen laten geloven dat onze verdediging echt heel veel beter was dan die van PSV. Ik vertrouw die jongen niet meer zo.quote:Op zondag 23 november 2025 20:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het was trouwens ook echt wel een gruwelijk matige troll dit hequote:Op zondag 23 november 2025 19:57 schreef GGMM het volgende:
Het ligt niet aan Van Persie, eigenlijk is het wat ik al het hele seizoen zeg deze selectie kan gewoon niet veel beter
In het begin was het ook echt wel een open huis hoor bij PSV. En nog steeds krijgen ze elke wedstrijd wel een doelpunt tegen.quote:Op maandag 24 november 2025 08:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Gurley wilde ons ook doen laten geloven dat onze verdediging echt heel veel beter was dan die van PSV. Ik vertrouw die jongen niet meer zo.
Dat was wel een paar blessures geleden, zodra Lotomba opdraaft valt dat wel weg. Bovendien is Salah-Eddine echt veel beter dan ik dachtquote:Op maandag 24 november 2025 08:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Gurley wilde ons ook doen laten geloven dat onze verdediging echt heel veel beter was dan die van PSV. Ik vertrouw die jongen niet meer zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |