Dat mag ook jouw (vrij beperkte) visie zijn inderdaad. De argumentatie is en blijft echt bedroevend.quote:Op maandag 24 november 2025 22:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dat mag jij rustig vinden.maar geen aantoonbaar betere cv in de eredivisie dan Watanabe en verliezen van alleen Saibari?
En als je geen kampioen wordt komt dat door een bijzonder matige selectie, een trainer die het niet aan kan en 56 miljoen aan brandhout (minus Valente).
En met deze mooie samenvatting kunnen we dit pittige avondje discussiëren afsluiten.quote:Op maandag 24 november 2025 22:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat mag ook jouw (vrij beperkte) visie zijn inderdaad. De argumentatie is en blijft echt bedroevend.
Uitslagen, wisselbeleid, tactische omzettingen, aankoopbeleid. Noem het maar bedroevend. Hoewel; dat is eigenlijk wel echt bedroevend.quote:Op maandag 24 november 2025 22:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat mag ook jouw (vrij beperkte) visie zijn inderdaad. De argumentatie is en blijft echt bedroevend.
Ik wil het graag nog even over Valente hebben. Die kan er ook echt weinig van.quote:Op maandag 24 november 2025 22:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uitslagen, wisselbeleid, tactische omzettingen, aankoopbeleid. Noem het maar bedroevend. Hoewel; dat is eigenlijk wel echt bedroevend.
Als we Celtic niet verslaan kunnen we net zo goed stoppen, die bakken er helemaal niets van dit seizoen.quote:Op maandag 24 november 2025 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En met deze mooie samenvatting kunnen we dit pittige avondje discussiëren afsluiten.
Morgen lachen om Ajax, en donderdag mag Feyenoord zich weer voor joker zetten. Lekker man.
Yarek (20) is met afstand de beste verdediger in de Eredivisie. Schouten op 2.quote:Op maandag 24 november 2025 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Een beetje zoals jij ons continue wil laten geloven na Feyenoord - PSV met nagenoeg gelijke statistieken op vrijwel elk vlak? PSV was toen net zo matig, maar dat won je door een geweldige dag van Saibari. Maar dan komt het argument je ineens niet uit.
Feyenoord was tegen Stuttgart wel degelijk de bovenliggende partij, maar was aanvallend niet doortastend. Dat kan prima naast elkaar bestaan natuurlijk en dat zal iedereen onderkennen. Sterker nog; dat is het grootste probleem van Feyenoord dit seizoen. En daarom zullen ze ook geen kampioen worden en zal het lastig zat worden om de EL überhaupt te overleven vermoed ik.
Je argumentatie over Watanabe is inderdaad heel matig. Dat is een hele prima cv voor ons en ik zie in de Eredivisie niet eentje rondlopen die aantoonbaar een stuk beter is of zo. Hancko is natuurlijk geen maatstaf. Die was uitzonderlijk goed voor de Eredivisie.
Ze hebben gewoon altijd pechquote:Op maandag 24 november 2025 22:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dat mag jij rustig vinden.maar geen aantoonbaar betere cv in de eredivisie dan Watanabe en verliezen van alleen Saibari?
En als je geen kampioen wordt komt dat door een bijzonder matige selectie, een trainer die het niet aan kan en 56 miljoen aan brandhout (minus Valente).
Heerenveen is ook een stuk beter gaan spelen nu Van Persie weg is. DTK heeft het natuurlijk voor zichzelf wel slim gedaan door een kind van de club aan te stellen zodat de achterban wat rustiger blijft.quote:Op maandag 24 november 2025 22:55 schreef Elan het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)hetzelfde-als-priske
Hier schrik ik van.quote:Op maandag 24 november 2025 22:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik wil het graag nog even over Valente hebben. Die kan er ook echt weinig van.
Wie vind jij onbetwistbaar beter?quote:Op dinsdag 25 november 2025 07:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Watanabe de beste CV in de Eredivisie. Wat lees ik hier jongens
Yarek, dat was ook jullie eerste optie.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie vind jij onbetwistbaar beter?
Yarek, zonder enige twijfel. En als je naar het totaalpakket kijkt is Schouten ook beter.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Yarek was de eerste twee maanden een vergiet met Flamingo. Sinds hij met Schouten speelt gaat het beter, maar recent gaf hij door persoonlijke fouten nog tegengoals weg tegen Eagles en AZ. Tegen Napoli werd hij bij rust gewisseld omdat het totaal niet stabiel was.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Yarek, zonder enige twijfel. En als je naar het totaalpakket kijkt is Schouten ook beter.
Ueh nee. Feyenoord was al aan het einde van de competitie in de markt voor Wattanabe. Toen kwam er geen akkoord, en hebben ze Yarek proberen te halen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Yarek, dat was ook jullie eerste optie.
Feyenoord wilde Watanabe hebben, maar zag later in Yarek een betere verdediger met meer potentie en groeipotentieel. Toen hij onhaalbaar bleek is men weer teruggekomen op Watanabe. Eerste interesse betekent niet ook automatisch eerste keus.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:59 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Ueh nee. Feyenoord was al aan het einde van de competitie in de markt voor Wattanabe. Toen kwam er geen akkoord, en hebben ze Yarek proberen te halen.
Die ging dus naar jullie, en hebben ze uiteindelijk toch weer naar Watanabe door geschakeld.
Feitelijk was Watanabe onze eerste keus. Yarek had ik overigens ook niet erg gevonden, die is wat jonger en grotere kans op doorverkoop met winst. Idealiter had ik ze beiden gewild, maar het is geen fm.
Maar dat Yarek onze eerste keus was is feitelijk onjuist.
Dat zou tamelijk gênant zijn inderdaad, maar na drie nederlagen op rij is mijn vertrouwen aardig gedeukt.quote:Op maandag 24 november 2025 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we Celtic niet verslaan kunnen we net zo goed stoppen, die bakken er helemaal niets van dit seizoen.
Ze wilden dat bedrag eigenlijk helemaal niet neerleggen voor die Jap inderdaad.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feyenoord wilde Watanabe hebben, maar zag later in Yarek een betere verdediger met meer potentie en groeipotentieel. Toen hij onhaalbaar bleek is men weer teruggekomen op Watanabe. Eerste interesse betekent niet ook automatisch eerste keus.
Beide spelers waren rond de 9, toch?quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze wilden dat bedrag eigenlijk helemaal niet neerleggen voor die Jap inderdaad.
Het zijn toch eigenlijk allemaal niet echt hoogvliegers. Ik zie eigenlijk geen enkele speler op die positie die er bovenuit steekt. Sandler is kwalitatief ook niet veel minder dan de middelmatige goden die hier nu genoemd zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vind het knap dat jij bij Feyenoord bij de directie hebt gezeten om dat te constateren. Feyenoord kwam er niet uit met Genk; zag in Yarek een andere goede optie maar deze bleek dus al naar PSV te gaan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feyenoord wilde Watanabe hebben, maar zag later in Yarek een betere verdediger met meer potentie en groeipotentieel. Toen hij onhaalbaar bleek is men weer teruggekomen op Watanabe. Eerste interesse betekent niet ook automatisch eerste keus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |