Geen Engels lezer? Dan gewoon in Nederlands lezen.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
Hallo jongens, ik las een tijdje terug hier de tip van de boeken van Kahneman.
Kan ik “Thinking Fast and Slow” ook in het Nederlands lezen of verliest het dan zoals bij een gewoon leesboek ergens z’n kleine typische details?
Je moet al zeker niet in de omgeving Dordrecht wonen.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het grondwater in Nederland is bijna overal vervuild met pfas en andere verontreinigende stoffen die van nature niet in het milieu voorkomen. Bij slechts 4 procent van de meetpunten was het water vorig jaar echt schoon.
Kanker krijgen moet weer leuk worden.
Hoe dichter bij Dord, hoe ...quote:Op donderdag 27 november 2025 18:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je moet al zeker niet in de omgeving Dordrecht wonen.
Jezus ik zie nu pas dat je @wimderon kan schrijven als Wim de Ron.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:14 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag de eer gehad iemand te ontmoeten die daadwerkelijk Wim de Ron heet.
Nu twijfel ik of @:wimderon 'in het volle zicht verborgen' is in het echte leven, of toch een andere naam heeft.
De keeper?quote:Op donderdag 27 november 2025 19:14 schreef ijs_beer het volgende:
Nu twijfel ik of @:wimderon 'in het volle zicht verborgen' is in het echte leven, of toch een andere naam heeft.
Wil de echte Wim de Ron op staanquote:Op donderdag 27 november 2025 19:14 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb jarenlang gedacht de het een verbastering van ronde wim wasquote:Op donderdag 27 november 2025 19:16 schreef mitt het volgende:
[..]
Jezus ik zie nu pas dat je @:wimderon kan schrijven als Wim de Ron.
Feyenoord speelt zoals altijd uitstekend.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord is echt een schande
Ze hebben veel tijd vanavond om het spel zonder bal te ontwikkelenquote:Op donderdag 27 november 2025 20:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord speelt zoals altijd uitstekend.
Straks ook over 10 cm staalslak omdat 2 meter staalslak verboden is.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het grondwater in Nederland is bijna overal vervuild met pfas en andere verontreinigende stoffen die van nature niet in het milieu voorkomen. Bij slechts 4 procent van de meetpunten was het water vorig jaar echt schoon.
Kanker krijgen moet weer leuk worden.
Wie zal het zeggen!quote:Op donderdag 27 november 2025 19:14 schreef ijs_beer het volgende:
Invasie vanuit Emmerich. Ze leren het nooit.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je moet al zeker niet in de omgeving Dordrecht wonen.
Mosterd na de maaltijd.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, NRC.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)teur-wijers-a4914002
Bommen op de maatschappij ontwrichtende terrorist Hugo L.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, NRC.
We wachten op de reactie van user ratjetoe.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, NRC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |