Zo ben ik er ook destijds twee weken uitgepleurd. Ik waande mij net iets te veilig in dit warme badquote:Op woensdag 26 november 2025 14:27 schreef Slobeend het volgende:
Dit topic wordt (kennelijk) ook door de hoogste bazen gelezen dus let nou maar een beetje op allemaal.
Niet meer naar neef_wuppie zeker (lol)quote:Op woensdag 26 november 2025 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo ben ik er ook destijds twee weken uitgepleurd. Ik waande mij net iets te veilig in dit warme bad
Geen idee in hoeverre pm’s en dm’s worden meegelezen en vanuit daar bans worden uitgedeeld overigens, maar als de frustratie hoog ligt is dat altijd een optie. Zo sturen @:fetx en ik elkaar af en toe berichtjes over zuigertjes in het Feyenoord-topic (lol)
Behalve voor rokende serversquote:Op woensdag 26 november 2025 15:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Deze neger slowchat buigt voor niemand
Marc Overmars?quote:Op woensdag 26 november 2025 17:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Weet je wie ook angst als pressiemiddel gebruikte @:gurneyisbestoke?
Geloof dat ik ben afgevallen.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hopelijk nemen ze mijn sollicitatie voor mod serieus.
Samen met Nattekrant?quote:Op woensdag 26 november 2025 15:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hopelijk nemen ze mijn sollicitatie voor mod serieus.
Erkend fraud Furdjul, de bal die hij Lusail stadium uitschoot is hier nog steeds niet geland, vuile klootzak...quote:Op woensdag 26 november 2025 21:06 schreef Pistolero het volgende:
Ik ga hier echt heel erg goed op.
@:DeeBee jij vast ook.
Die is te veeleisend voor de heertjes van Real @Alaphilippe_quote:Op woensdag 26 november 2025 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Liverpool kan wel meteen Xabi Alonso oppikken als ze Slot hebben ontslagen.
Erg vreemd dat hij überhaupt nog op het veld staat.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:35 schreef Faraday01 het volgende:
Furdjil is 90 minuten per westrijd verongelijkt. Wat een nare speler....
Wel grappig dat ze denken dat ze wat te eisen hebben. Post-Kroos/Modric-tijdperk en lichtjaren tekort komen tegen Arsenal.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die is te veeleisend voor de heertjes van Real @:alaphilippe_
Die was met de vangbal erbij rijp voor 2x geelquote:Op woensdag 26 november 2025 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Erg vreemd dat hij überhaupt nog op het veld staat.
Binnenkort assistent in Eindhoven om Boszball te lerenquote:Op woensdag 26 november 2025 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Arend Martijn heeft een REUSACHTIG probleem.
Ik ga bijna twijfelen aan Arend Martijn.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Arend Martijn heeft een REUSACHTIG probleem.
Is dit het grote gelijk van Pistolero???quote:Op woensdag 26 november 2025 22:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ga bijna twijfelen aan Arend Martijn.
Uiteindelijk kun je wel wat redenen bedenken voor deze crisis, waarbij je het overlijden van Diogo Jota niet mag vergeten. Daarnaast het typische dipje na kampioen te zijn geworden. Dan nog het verlengen van Salah en Van Dijk, een vrij voorspelbare mispeer. Allebei ook nog met zo'n status dat je ze niet kunt wisselen, dat komt heel slecht uit nu ze allebei wekelijks geen knikker raken. Zo'n Konate die al jaren een goede verdediger is en in verband wordt gebracht met Real Madrid en dit jaar ineens niveau Justin Hoogma is, zo zit het alles bij elkaar niet mee. De transfer van Guehi ging net niet door, wel een van de missende schakels nu je het huidige duo centraal achterin zo ziet schutteren.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2025 22:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is dit het grote gelijk van Pistolero???
quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:13 schreef Pistolero het volgende:
Ajax en PSV gaan allebei gewoon op 0 puntjes eindigen heh? Net als Go Ahead en Utrecht.
Definitief einde tijdperk Nederlandse voetbal.
Aangeschoten hands toch?quote:Op woensdag 26 november 2025 21:06 schreef Faraday01 het volgende:
En nog protesteren ook als je de bal bijna klemvast hebt
Arend Martijn en zijn bakvissen zijn er iets té veel in gaan geloven inderdaad.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze hebben 5 of 6 spelers die je moet gebruiken in een 5-3-2 maar hebben daar totaal de centrale verdedigers niet voor. Leg maar uitquote:Op woensdag 26 november 2025 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uiteindelijk kun je wel wat redenen bedenken voor deze crisis, waarbij je het overlijden van Diogo Jota niet mag vergeten. Daarnaast het typische dipje na kampioen te zijn geworden. Dan nog het verlengen van Salah en Van Dijk, een vrij voorspelbare mispeer. Allebei ook nog met zo'n status dat je ze niet kunt wisselen, dat komt heel slecht uit nu ze allebei wekelijks geen knikker raken. Zo'n Konate die al jaren een goede verdediger is en in verband wordt gebracht met Real Madrid en dit jaar ineens niveau Justin Hoogma is, zo zit het alles bij elkaar niet mee. De transfer van Guehi ging net niet door, wel een van de missende schakels nu je het huidige duo centraal achterin zo ziet schutteren.
Veel geld geïnvesteerd, maar wel op een dramatische manier. Isak halen is op papier briljant, maar dat werd een saga van maanden waarbij hij praktisch de hele zomer niet trainde en met een enorme achterstand binnenkwam, die achterstand is nog steeds niet weggewerkt en dus speelt hij als een drol. Ook raar bijvoorbeeld om een Luis Diaz te verkopen, die laat nu bij Bayern meer zien dan alle aankopen van Liverpool bij elkaar. Wirtz hebben ze gehaald omdat de mogelijkheid er was, maar daar zijn ze eigenlijk nog steeds niet achter hoe ze hem moeten gebruiken. 500 miljoen in je selectie pompen is geen garantie voor succes. Kerkez en Frimpong zijn eigenlijk ook miskopen.
Deze wedstrijd is ergens ook wel weer exemplarisch. Alles gaat nu ook mis. Maak je de 2-1 dan win je dit potje gewoon, maar het wordt 1-2 en dan laten ze het allemaal massaal lopen. Mentaal zwak, Arne kan met de selectie van PSV mee terug naar Nederland.
Resultaten in 2025:quote:
Één slecht seizoen maakt hem niet direct een matige trainer. Bovendien blijven zijn spelprincipes op zich goed uitgevoerd worden, maar al die aankopen passen niet in en belangrijkste: de vleugels functioneren niet geweldig. Voor Slotball zo’n beetje het belangrijkste. Vorig jaar had je Diaz en in bloedvorm Salah, maar die zijn weg en in knuddevorm en ze hebben er niks voor terug.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Andere tijden sportquote:Op donderdag 27 november 2025 15:01 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Studio Voetbal.
Komt er toch nog iets positiefs voort uit die bezuinigingen.
Werd gisteren ook gezegd, al die commentatoren en verslaggevers zijn gewoon vast in dienst bij de NOS. Kooke, Snoeks, Grueter, Roelfs en ga zo maar door krijgen als je het omrekent naar uurloon denk ik belachelijk hoge salarissen.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Andere tijden sport
Vlieg wat minder naar wereldbekerwedstrijden schaatsen en versla die vanuit de studio in plaats van het stoppen met andere tijden sportof stop met de samenvattingen van de eredivisie, dat moet wettelijk toch op een vrij toegankelijke zender.
De gevangenis in draaien door een hypo. Die Monegasken zijn gek!quote:Op donderdag 27 november 2025 17:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Avondje met Sagan en Gaviria?
Ik lees het in het Nederlands en vind het zeker interessant. Maar misschien zou het in het Engels nog beter zijnquote:Op donderdag 27 november 2025 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
Hallo jongens, ik las een tijdje terug hier de tip van de boeken van Kahneman.
Kan ik “Thinking Fast and Slow” ook in het Nederlands lezen of verliest het dan zoals bij een gewoon leesboek ergens z’n kleine typische details?
De Europese wedstrijden van Nederlandse teams moeten wettelijk ook op een vrij toegankelijke zender, maar Ziggo heeft dit op de minst toegankelijke manier geprobeerd op te lossen.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Andere tijden sport
Vlieg wat minder naar wereldbekerwedstrijden schaatsen en versla die vanuit de studio in plaats van het stoppen met andere tijden sportof stop met de samenvattingen van de eredivisie, dat moet wettelijk toch op een vrij toegankelijke zender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |