Kassa lijkt me nu dus bij uitstek een NPO-programma. Wat een armoede, zeg.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:35 schreef Felagund het volgende:
Ach Kassa, ach Draadstaal, ach etc., ach NPO.
Ze moeten de Beste Zangers eerst maar eens opheffenquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:35 schreef Felagund het volgende:
Ach Kassa, ach Draadstaal, ach etc., ach NPO.
Rail Away natuurlijk. Heel de wereld over reizen voor beelden van treinenquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze moeten de Beste Zangers eerst maar eens opheffen
Rail Awayquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Rail Away natuurlijk. Heel de wereld over reizen voor beelden van treinen
Het gaat zo steeds meer richting de commerciële omroepen, waarbij kijkcijfers een belangrijke rol gaan spelen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kassa lijkt me nu dus bij uitstek een NPO-programma. Wat een armoede, zeg.
Alle talkshows!quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Rail Away natuurlijk. Heel de wereld over reizen voor beelden van treinen
Wat de nos afgelopen weekenden gedaan heeft met het schaatsen, kan minimaal de helft op bezuinigd worden. Interviewer en cameraman naar locatie, de rest kan vanuit Hilversum.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Persoonlijk zou ik gewoon alle sport schrappen en dan Nieuws, Nieuwsuur en nog een paar dingen over houden. Gewoon lekker uitzenden van 17:00-22:00.
Er zijn tussen afgelopen weekend en het weekend daarvoor ook nog een presentator en analist naar huis gevlogen en vervangen door een ander duo dat aan de beurt was voor een snoepreisjequote:Op dinsdag 25 november 2025 22:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat de nos afgelopen weekenden gedaan heeft met het schaatsen, kan minimaal de helft op bezuinigd worden. Interviewer en cameraman naar locatie, de rest kan vanuit Hilversum.
Die wisseling van presentator en analist is echt vrij bizar inderdaadquote:Op woensdag 26 november 2025 01:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zijn tussen afgelopen weekend en het weekend daarvoor ook nog een presentator en analist naar huis gevlogen en vervangen door een ander duo dat aan de beurt was voor een snoepreisje![]()
Als je de 'reportages' van Léon Haan bij een trainende atleet achterwege laat bespaar je ook al een miljoen.
Op zich kan ik er in een olympisch seizoen nog wel inkomen hoor, dat je wat mensen ter plekke hebt. Volgens mij deden ze voorgaande jaren het juist wel vanuit studio.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het invliegen van Stomp/Schut/Wennemars/Tuitert was inderdaad lachwekkend. Had prima vanuit studio in Hilversum gekund. Heb je toch wat vliegtickets, hotel en eten bespaard voor nog een aflevering of twee van Kassa.
Heb je die stem van Groenteman wel eens gehoord?quote:Op woensdag 26 november 2025 10:18 schreef knijn1985 het volgende:
Hoe kun je van Roosmalen en Groenteman schrappen!
Met het WK Darts voor de boeg (en mijn waarschuwing) hoop ik dat dit mee gaat vallen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:32 schreef franklop het volgende:
Meerdere mensen zullen gestreept worden vrees ik
Dit kan niet Johan.quote:De FIFA heeft bekend gemaakt dat er voor de vier hoogst geplaatste landen een uitzondering wordt gemaakt bij de indeling. Spanje en Argentinië worden na de loting in gescheiden knock-outroutes ondergebracht, zodat ze elkaar pas in de finale kunnen treffen, mits ze hun groep winnend afsluiten. Voor Frankrijk en Engeland geldt hetzelfde.
Het gaat om de inhoud!quote:Op woensdag 26 november 2025 10:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je die stem van Groenteman wel eens gehoord?
Dit is inderdaad kansloos. Uberhaupt, maar ook om die regels een week voor de loting nog even in te stellen.quote:
Klopt, ze moeten hierbij wel hun groep winnen. Maar sowieso raar dat de regels opeens veranderd worden. De rode kaart voor Ronaldo krijgt ook opeens een andere behandeling dan gebruikelijk. Alles om 'DE BESTE WK' ooit te krijgen.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit is inderdaad kansloos. Uberhaupt, maar ook om die regels een week voor de loting nog even in te stellen.
Lijkt mij ook dat dit alleen kan gelden als ze eerste in de poule eindigen?
Dat van Ronaldo wist ik niet eens. Gênant inderdaad.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt, ze moeten hierbij wel hun groep winnen. Maar sowieso raar dat de regels opeens veranderd worden. De rode kaart voor Ronaldo krijgt ook opeens een andere behandeling dan gebruikelijk. Alles om 'DE BESTE WK' ooit te krijgen.
https://www.theguardian.c(...)a-ukraine-peace-dealquote:Op donderdag 20 november 2025 09:11 schreef Szura het volgende:
Joh, zoveelste Witkoff-scheet - de wandelende debiel - waarna Rutte cum suis weer naar Washington moet en het standpunt weer wijzigt. Repeat repeat repeat, doodvermoeiende cirkel.
Wat te denken van het ter plaatse hebben van het slappe aftreksel van Bert Maalderink, terwijl Bert er zelf ook gewoon was. Lekker met Jorrit Bergsma naar de kapper, waardoor we de eerste twee ritten weer missen.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het invliegen van Stomp/Schut/Wennemars/Tuitert was inderdaad lachwekkend. Had prima vanuit studio in Hilversum gekund. Heb je toch wat vliegtickets, hotel en eten bespaard voor nog een aflevering of twee van Kassa.
Je verwacht bij de zoon van Van Benthem een een of andere stoïcijnse boerenzoon. Ernstig teleurgesteld.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat te denken van het ter plaatse hebben van het slappe aftreksel van Bert Maalderink, terwijl Bert er zelf ook gewoon was. Lekker met Jorrit Bergsma naar de kapper, waardoor we de eerste twee ritten weer missen.
Helaasquote:Op woensdag 26 november 2025 10:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met het WK Darts voor de boeg (en mijn waarschuwing) hoop ik dat dit mee gaat vallen.
Tsja, de pijn van het verlies van zn zoon is natuurlijk enorm en daar niets anders dan begrip voor maar hij is weldegelijk veranderd daarna. Ook begrijpelijk maar daar moet je zelf ook niet voor wegkijken.quote:
Hele topic is dichtgeknald door Danny dus hij blieft geen klachten meer over de ads.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kan het subforum nu niet eens bekijken. Dus ik mis alle juice?
Weet je waar je ook allemaal een beetje op moest letten op wat je schreef omdat de hoogste bazen meelazen?quote:Op woensdag 26 november 2025 14:27 schreef Slobeend het volgende:
Dit topic wordt (kennelijk) ook door de hoogste bazen gelezen dus let nou maar een beetje op allemaal.
Waarom? Hij is een zelfbenoemde hoeder van vvmu.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:27 schreef Slobeend het volgende:
Dit topic wordt (kennelijk) ook door de hoogste bazen gelezen dus let nou maar een beetje op allemaal.
Staan ook wereldschokkende dingen, hier.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom? Hij is een zelfbenoemde hoeder van vvmu.
Hoezo?quote:Op woensdag 26 november 2025 14:27 schreef Slobeend het volgende:
Nou ja genoeg voor een ban dus.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Staan ook wereldschokkende dingen, hier.
Hij is geband om teksten hier?quote:Op woensdag 26 november 2025 14:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou ja genoeg voor een ban dus.
Ik mag hopen dat je de USSR bedoeld?quote:Op woensdag 26 november 2025 14:33 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je waar je ook allemaal een beetje op moest letten op wat je schreef omdat de hoogste bazen meelazen?
Deze neger slowchat buigt voor niemandquote:Op woensdag 26 november 2025 14:27 schreef Slobeend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |