Nee, titel klopt maar het blijkt 2 weken na dato een premiumartikel te zijmquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:40 schreef potjecreme het volgende:
Kan de tt veranderd worden?
NRC loog over 'leugenaar' van Weijers
NWS / Vraagtekens bij informateur Hans Wijers #2
Jij vindt het een plausibele bewering?quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:01 schreef sp3c het volgende:
ik kan niet modden op wat jij bullshit vind
Gewoon bullshit natuurlijk. Ik dacht dat bullshit niet was toegestaan?quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:10 schreef sp3c het volgende:
definieer bullshit
voor mij zijn 90 procent van jouw posts bullshit, daar kan ik niet op modden natuurlijk
quote:
van jou 95%quote:
Erg flauw. Bij mijn beweringen zijn nagenoeg altijd bronnen die verwijzend naar westerse media outlets.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:10 schreef sp3c het volgende:
definieer bullshit
voor mij zijn 90 procent van jouw posts bullshit, daar kan ik niet op modden natuurlijk
quote:
lijkt wel de nos hierquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ff vraagje (mag straatcommando ook wel oppakken). hoezo wordt het getolereerd dat echt werkelijk de grootste bullshit in dat Oekraine topic gedropt mag worden?
Nu ook weer: de lasten in Rusland zijn vertienvoudigd![]()
Uiteraard geen bron. Volstrekt ridicule bewering.
Daar kan ik dan wel tegenin gaan maar dat verzandt toch alleen maar in oeverloze discussies.
ik ben geen econoom, ik heb geen idee en ik ga dat ook niet factcheckenquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Erg flauw. Bij mijn beweringen zijn nagenoeg altijd bronnen die verwijzend naar westerse media outlets.
Geloof jij zelf dat in Rusland de lasten met x10 zijn gegaan?
Het gaat niet goed daarquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Erg flauw. Bij mijn beweringen zijn nagenoeg altijd bronnen die verwijzend naar westerse media outlets.
Geloof jij zelf dat in Rusland de lasten met x10 zijn gegaan?
Dat is natuurlijk water naar de zee dragen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben geen econoom, ik heb geen idee en ik ga dat ook niet factchecken
als je het er niet mee eens bent kun je erover in discussie
Maar dat is westerse propaganda natuurlijkquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het gaat niet goed daar
Poetins oorlogskas slinkt – en Lukoil wordt het symbool van zijn falen
Jij bent zelf Westerse propaganda!quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar dat is westerse propaganda natuurlijk
True true.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het gaat niet goed daar
Poetins oorlogskas slinkt – en Lukoil wordt het symbool van zijn falen
Misschien is dat iets voor een ander forumdeel?quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk water naar de zee dragen.
Dan moet ik het Russische budget downloaden uit bijv. 2020 en dat naast het budget van 2024 leggen en dan laten zien dat het budget met misschien 15% is gestegen en niet met 1000%
En dan krijg ik waarschijnlijk eenreactie terug. Of helemaal geen reactie. En proberen ze het morgen gewoon nog eens.
Ik heb liever dat dit soort users hierop aangesproken worden
Sssst dat mag niet openbaar worden want anders krijg ik probleempjes met de EU propagandadienst.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij bent zelf Westerse propaganda!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |