abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219318254
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 13:56 schreef Dutch_view het volgende:
Het laat mij vooral zien hoe labiel Trump eigenlijk is. Een beetje meepraten, lachen etc. is al voldoende om Trump van gedachten te laten veranderen.
Maar lang duurt dat nooit, het is een kwestie van tijd voor Trump weer uithaalt naar Mamdani.
Ik denk meer een meer dat het allemaal een "show" is voor Trump, een groot theater waarin hij de hoofdrol speelt, maar wel bewust van is.
pi_219318916
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 12:36 schreef Vis1980 het volgende:
Ah, daar zal de prins van SA het vast wel of niet mee eens zijn.
enig idee wie dat is
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 22 november 2025 @ 23:47:00 #28
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219321105
twitter

Gaat de VS echt dieper Venezuela aanvallen? Mensen die nu op de ABC eilanden hebben nu denk ik wel langer vakantie.
pi_219321217
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 23:47 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Gaat de VS echt dieper Venezuela aanvallen? Mensen die nu op de ABC eilanden hebben nu denk ik wel langer vakantie.
Zou Nederland hier wat over zeggen? “Hey Trump, dat is grondgebied van het koninkrijk der Nederlanden. Ga ‘s ergens andera heen met je spul” oid
  zondag 23 november 2025 @ 08:02:44 #30
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219322960
De nieuwe 'vredesvoorstellen' tonen aan dat Rusland Trump een document presenteerde dat volledig hun eigen strategische doelen dient, een klassieke valkuil die elke ervaren diplomaat herkent. Toch nam Trump's briljante team dit stuk aan als een serieus plan en zette Oekraïne onder druk het snel te accepteren.

Na maanden van briefings en intensieve uitleg van wereldleiders blijkt Trump nog steeds niet in staat duidelijke Russische manipulatie te herkennen. Het resultaat: een Amerikaanse regering die zich laat meeslepen door een doorzichtig spel van het Kremlin, niet begrijpt dat het een valstrik is en zo haar eigen onkunde tentoonspreidt voor de hele wereld.

Ondertussen staat Oekraïne zwakker dan ooit en dreigt het te bezwijken onder de Russische invasie dankzij een achterlijk Amerika en een tandeloos Europa.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_219323522
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 09:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Het zegt veel over de teloorgang van een land als MTG de voice of reason is.
Ben benieuwd wie de volgende is na Carlson en MTG die links plots dient te gaan vereren.

(zet de stem van Rod Serling op)
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219323822

Trump droeg op de dag na de ontmoeting met Mamdani dezelfde outfit als hem.

Impopulaire conspiracy: dit was of een keerpunt richting het huidige Israel en / of Trump geeft alleen om hemzelf en wil na zijn dood dat heel maga en alle miljardairs voor de bus komen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Beathoven op 23-11-2025 10:14:56 ]
pi_219324063
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 08:02 schreef Perrin het volgende:
De nieuwe 'vredesvoorstellen' tonen aan dat Rusland Trump een document presenteerde dat volledig hun eigen strategische doelen dient, een klassieke valkuil die elke ervaren diplomaat herkent. Toch nam Trump's briljante team dit stuk aan als een serieus plan en zette Oekraïne onder druk het snel te accepteren.

Na maanden van briefings en intensieve uitleg van wereldleiders blijkt Trump nog steeds niet in staat duidelijke Russische manipulatie te herkennen. Het resultaat: een Amerikaanse regering die zich laat meeslepen door een doorzichtig spel van het Kremlin, niet begrijpt dat het een valstrik is en zo haar eigen onkunde tentoonspreidt voor de hele wereld.

Ondertussen staat Oekraïne zwakker dan ooit en dreigt het te bezwijken onder de Russische invasie dankzij een achterlijk Amerika en een tandeloos Europa.

[ x ]
Rubio begint zich steeds meer op te stellen als een Kissinger 2.0. Gunstig voor Oekraïne, voor Venezuela lijkt dat toch een iets ander verhaal...

Rubio die zoals good ol' times geïnformeerd wordt door de haviken binnen de CIA, en Trump door alles wat toevalig voet zet in het Witte Huis.
  zondag 23 november 2025 @ 10:50:51 #34
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_219324205
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 10:34 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]
Rubio begint zich steeds meer op te stellen als een Kissinger 2.0. Gunstig voor Oekraïne, voor Venezuela lijkt dat toch een iets ander verhaal...

Rubio die zoals good ol' times geïnformeerd wordt door de haviken binnen de CIA, en Trump door alles wat toevalig voet zet in het Witte Huis.
Lijkt me niet dat Rubio er nog lang zit.
  zondag 23 november 2025 @ 11:05:15 #35
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_219324331
quote:
Dit lijkt me gewoon een winterjas met shawl tegen de kou. We moeten niet overal iets achter gaan zoeken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 23 november 2025 @ 11:53:47 #36
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219324674
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 23:47 schreef Momo het volgende:
[ x ]

De Nobelprijscommissievoorzitter kijkt mee.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 23 november 2025 @ 16:30:12 #37
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_219327073
.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_219327130
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 11:05 schreef livelink het volgende:

[..]
Dit lijkt me gewoon een winterjas met shawl tegen de kou. We moeten niet overal iets achter gaan zoeken.
Uiteraard. Soms zijn dingen zoals ze zijn.

Niemand die ook de toekomst kan zien. Het is een van vele mogelijke wegen. Maar Maga is naast de kern en wat volgers ook maar grote botfarms en advertisers online in andere delen ter wereld buiten de VS. We laten ons polariseren door types als Wierd en andere betaalde ontwrichters.

Net zoveel gebakken lucht als de hele kruisbestuiving van het Amerikaanse AI.

We balanceren in tijden dat men graag aan de goede kant wil eindigen en oud-radicalen ineens zinnige meer pragmatische wensen lijken te krijgen.

Ik ben nog geen halve eeuw oud. Maar het besef dat we meer moeten denken aan de toekomst van "al onze kinderen op de wereld" ipv aan de aandeelhouders en de politieke speeltuin van uit de klauwen gelopen lichtjaarvermogenden, begint wel door te dringen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Beathoven op 23-11-2025 16:47:24 ]
pi_219327655
Iets wat buiten de outfit wel opgemerkt wordt in de media is dat Trump voor het eerst geen oranje troep op zn gezicht heeft op de foto hierboven.
pi_219327723
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 08:02 schreef Perrin het volgende:

[ x ]
Blijkbaar heeft Rubio zijn keutel weer ingetrokken.

Lawmakers say Rubio distanced US from peace plan

Members of Congress attending an international security forum said Secretary of State Marco Rubio called them to say the Americans did not instigate the proposal.

quote:
U.S. lawmakers attempted Saturday to reverse days of confusion around a leaked peace plan for Ukraine, saying Secretary of State Marco Rubio assured them the document does not represent the Trump administration's position.

Rubio called the bipartisan delegation to the Halifax International Security Forum on Saturday afternoon, they said, while en route to Geneva for talks with Ukrainian officials. He described the plan as a Russian proposal, they said, and not a U.S. initiative.

"He made it very clear to us that we are the recipients of a proposal that was delivered to one of our representatives," said Sen. Mike Rounds (R-S.D.). "It is not our recommendation. It is not our peace plan. It is a proposal that was received, and as an intermediary, we have made arrangements to share it -- and we did not release it. It was leaked."'
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_219327822
quote:
6s.gif Op zondag 23 november 2025 17:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Blijkbaar heeft Rubio zijn keutel weer ingetrokken.

Lawmakers say Rubio distanced US from peace plan

Members of Congress attending an international security forum said Secretary of State Marco Rubio called them to say the Americans did not instigate the proposal.

[ afbeelding ]
[..]

Vraag me af waarom Trump dan gezegd heeft dat Oekraine tot donderdag heeft om te tekenen. Of nouja, gezegd. Meer gedreigd.

Moest van z’n mattie Vlad?
pi_219327915
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 18:03 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Vraag me af waarom Trump dan gezegd heeft dat Oekraine tot donderdag heeft om te tekenen. Of nouja, gezegd. Meer gedreigd.

Moest van z’n mattie Vlad?
Geen idee. Volgens mij heeft Trump ook geen idee van de stand van zaken bij de onderhandelingen en reageert hij gewoon op de nieuwsberichten. Wel bizar idd dat Rubio dan vervolgens zegt dat het niet Trump's positie is dat hij achter dat plan staat :|W

Maar goed we weten allemaal hoe chaotisch deze Trumpregering is.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_219328398
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 10:50 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Lijkt me niet dat Rubio er nog lang zit.
Volgens mij hebben Rubio en de CIA momenteel vrij spel in Venezuela. Dat is gewoon het redelijk doorgedacht, klassiek USA-beleid richting een regime-change. Trump is volgens mij te dement om door te hebben wat daar gebeurt.

Als Putin belt neem Trump op. Dat is problematisch. Het is volgens mij afwachten tot de CIA de rest van MAGA kan overtuigen die telefoonlijn door te knippen bij de verbouwing van de balzaal.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 november 2025 @ 20:00:25 #44
862 Arcee
Look closer
pi_219328548
Als ik lees over "Trump's plan" voor Oekraïne dan denk ik: daar heeft Trump geen reet aan bijgedragen. Ja, zijn naam, verder niks. Hij wil alleen de credits opstrijken als het plan slaagt en de radical left de schuld geven als het faalt.

Zo gaat het eigenlijk met alles.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_219329096
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 20:00 schreef Arcee het volgende:
Als ik lees over "Trump's plan" voor Oekraïne dan denk ik: daar heeft Trump geen reet aan bijgedragen. Ja, zijn naam, verder niks. Hij wil alleen de credits opstrijken als het plan slaagt en de radical left de schuld geven als het faalt.

Ja precies. Hij wil gewoon snel een deal waar hij dan net zoals bij Gaza een grote show van kan maken met zichzelf in de hoofdrol als 'vredestichter'.
  zondag 23 november 2025 @ 23:06:07 #46
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219330274
Nieuwe polls onder Amerikaanse burgers

twitter
pi_219331585
Ook een interessante peiling. Tot zover de vredesduif-retoriek van de Trump-club,

twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator maandag 24 november 2025 @ 10:27:19 #48
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219331798
Het is wel opmerkelijk hoe enorm veel van de MAGA-twitteraccounts niet uit de VS blijken te komen. Grappig dat je dat tegenwoordig kan zien. Maar Musk zal die functie binnenkort wel weer uitzetten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219331839
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 20:00 schreef Arcee het volgende:

Natuurlijk staat de Russische pers te juichen en maakt Poetin vreugdedansen: een Rus geeft een in het Russisch geschreven plan van overgave aan Kushner en Witkoff, die gooien het door een vertaalprogramma, en zonder coördinatie met de Senaat, de inlichtingendiensten of het State Departement komt het gelekt door de pers bij Trump die het presenteert als een door Rusland, Oekraïne en de VS samen opgesteld plan. Vance en Leavitt gaan ondanks ontkenning van Oekraïne mee in het Russische sprookje. Sterker: ze zeggen dat Oekraïne zich voor Thanksgiving aan dit plan moet conformeren. Tot Marco Rubio, minister van Buitenlandse zaken er van de pers en senatoren vragen over krijgt en vertelt dat het geen Amerikaans plan, maar een 100% Russisch plan is.
Dat had iedereen natuurlijk kunnen weten vanwege de eisen dat Russisch weer de taal in Oekraïne moest worden, de Russische kerk (tentakel van de Russische geheime dienst) terug moest en het leger gedecimeerd.
Rusland is niet aan de winnende hand in Oekraïne, in 10 jaar verloor de Sovjet Unie 16.000 soldaten in Afghanistan, elke 3 weken verliest Rusland er net zoveel in Oekraïne.
pi_219331893
quote:
10s.gif Op maandag 24 november 2025 10:27 schreef xpompompomx het volgende:
Het is wel opmerkelijk hoe enorm veel van de MAGA-twitteraccounts niet uit de VS blijken te komen. Grappig dat je dat tegenwoordig kan zien. Maar Musk zal die functie binnenkort wel weer uitzetten.
Waar komen die twitteraccounts dan vandaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')