Ik denk meer een meer dat het allemaal een "show" is voor Trump, een groot theater waarin hij de hoofdrol speelt, maar wel bewust van is.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:56 schreef Dutch_view het volgende:
Het laat mij vooral zien hoe labiel Trump eigenlijk is. Een beetje meepraten, lachen etc. is al voldoende om Trump van gedachten te laten veranderen.
Maar lang duurt dat nooit, het is een kwestie van tijd voor Trump weer uithaalt naar Mamdani.
enig idee wie dat isquote:Op zaterdag 22 november 2025 12:36 schreef Vis1980 het volgende:
Ah, daar zal de prins van SA het vast wel of niet mee eens zijn.
Zou Nederland hier wat over zeggen? “Hey Trump, dat is grondgebied van het koninkrijk der Nederlanden. Ga ‘s ergens andera heen met je spul” oidquote:Op zaterdag 22 november 2025 23:47 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Gaat de VS echt dieper Venezuela aanvallen? Mensen die nu op de ABC eilanden hebben nu denk ik wel langer vakantie.
Ben benieuwd wie de volgende is na Carlson en MTG die links plots dient te gaan vereren.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Het zegt veel over de teloorgang van een land als MTG de voice of reason is.
Rubio begint zich steeds meer op te stellen als een Kissinger 2.0. Gunstig voor Oekraïne, voor Venezuela lijkt dat toch een iets ander verhaal...quote:Op zondag 23 november 2025 08:02 schreef Perrin het volgende:
De nieuwe 'vredesvoorstellen' tonen aan dat Rusland Trump een document presenteerde dat volledig hun eigen strategische doelen dient, een klassieke valkuil die elke ervaren diplomaat herkent. Toch nam Trump's briljante team dit stuk aan als een serieus plan en zette Oekraïne onder druk het snel te accepteren.
Na maanden van briefings en intensieve uitleg van wereldleiders blijkt Trump nog steeds niet in staat duidelijke Russische manipulatie te herkennen. Het resultaat: een Amerikaanse regering die zich laat meeslepen door een doorzichtig spel van het Kremlin, niet begrijpt dat het een valstrik is en zo haar eigen onkunde tentoonspreidt voor de hele wereld.
Ondertussen staat Oekraïne zwakker dan ooit en dreigt het te bezwijken onder de Russische invasie dankzij een achterlijk Amerika en een tandeloos Europa.
[ x ]
Lijkt me niet dat Rubio er nog lang zit.quote:Op zondag 23 november 2025 10:34 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Rubio begint zich steeds meer op te stellen als een Kissinger 2.0. Gunstig voor Oekraïne, voor Venezuela lijkt dat toch een iets ander verhaal...
Rubio die zoals good ol' times geïnformeerd wordt door de haviken binnen de CIA, en Trump door alles wat toevalig voet zet in het Witte Huis.
Dit lijkt me gewoon een winterjas met shawl tegen de kou. We moeten niet overal iets achter gaan zoeken.quote:Op zondag 23 november 2025 10:07 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Nobelprijscommissievoorzitter kijkt mee.quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:47 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Gaat de VS echt dieper Venezuela aanvallen? Mensen die nu op de ABC eilanden hebben nu denk ik wel langer vakantie.
Uiteraard. Soms zijn dingen zoals ze zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 11:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit lijkt me gewoon een winterjas met shawl tegen de kou. We moeten niet overal iets achter gaan zoeken.
Blijkbaar heeft Rubio zijn keutel weer ingetrokken.quote:Op zondag 23 november 2025 08:02 schreef Perrin het volgende:
De nieuwe 'vredesvoorstellen' tonen aan dat Rusland Trump een document presenteerde dat volledig hun eigen strategische doelen dient, een klassieke valkuil die elke ervaren diplomaat herkent. Toch nam Trump's briljante team dit stuk aan als een serieus plan en zette Oekraïne onder druk het snel te accepteren.
Na maanden van briefings en intensieve uitleg van wereldleiders blijkt Trump nog steeds niet in staat duidelijke Russische manipulatie te herkennen. Het resultaat: een Amerikaanse regering die zich laat meeslepen door een doorzichtig spel van het Kremlin, niet begrijpt dat het een valstrik is en zo haar eigen onkunde tentoonspreidt voor de hele wereld.
Ondertussen staat Oekraïne zwakker dan ooit en dreigt het te bezwijken onder de Russische invasie dankzij een achterlijk Amerika en een tandeloos Europa.
[ x ]
quote:U.S. lawmakers attempted Saturday to reverse days of confusion around a leaked peace plan for Ukraine, saying Secretary of State Marco Rubio assured them the document does not represent the Trump administration's position.
Rubio called the bipartisan delegation to the Halifax International Security Forum on Saturday afternoon, they said, while en route to Geneva for talks with Ukrainian officials. He described the plan as a Russian proposal, they said, and not a U.S. initiative.
"He made it very clear to us that we are the recipients of a proposal that was delivered to one of our representatives," said Sen. Mike Rounds (R-S.D.). "It is not our recommendation. It is not our peace plan. It is a proposal that was received, and as an intermediary, we have made arrangements to share it -- and we did not release it. It was leaked."'
Vraag me af waarom Trump dan gezegd heeft dat Oekraine tot donderdag heeft om te tekenen. Of nouja, gezegd. Meer gedreigd.quote:Op zondag 23 november 2025 17:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Rubio zijn keutel weer ingetrokken.
Lawmakers say Rubio distanced US from peace plan
Members of Congress attending an international security forum said Secretary of State Marco Rubio called them to say the Americans did not instigate the proposal.
[ afbeelding ]
[..]
Geen idee. Volgens mij heeft Trump ook geen idee van de stand van zaken bij de onderhandelingen en reageert hij gewoon op de nieuwsberichten. Wel bizar idd dat Rubio dan vervolgens zegt dat het niet Trump's positie is dat hij achter dat plan staatquote:Op zondag 23 november 2025 18:03 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Vraag me af waarom Trump dan gezegd heeft dat Oekraine tot donderdag heeft om te tekenen. Of nouja, gezegd. Meer gedreigd.
Moest van z’n mattie Vlad?
Volgens mij hebben Rubio en de CIA momenteel vrij spel in Venezuela. Dat is gewoon het redelijk doorgedacht, klassiek USA-beleid richting een regime-change. Trump is volgens mij te dement om door te hebben wat daar gebeurt.quote:Op zondag 23 november 2025 10:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Rubio er nog lang zit.
Ja precies. Hij wil gewoon snel een deal waar hij dan net zoals bij Gaza een grote show van kan maken met zichzelf in de hoofdrol als 'vredestichter'.quote:Op zondag 23 november 2025 20:00 schreef Arcee het volgende:
Als ik lees over "Trump's plan" voor Oekraïne dan denk ik: daar heeft Trump geen reet aan bijgedragen. Ja, zijn naam, verder niks. Hij wil alleen de credits opstrijken als het plan slaagt en de radical left de schuld geven als het faalt.
Zo gaat het eigenlijk met alles.
Natuurlijk staat de Russische pers te juichen en maakt Poetin vreugdedansen: een Rus geeft een in het Russisch geschreven plan van overgave aan Kushner en Witkoff, die gooien het door een vertaalprogramma, en zonder coördinatie met de Senaat, de inlichtingendiensten of het State Departement komt het gelekt door de pers bij Trump die het presenteert als een door Rusland, Oekraïne en de VS samen opgesteld plan. Vance en Leavitt gaan ondanks ontkenning van Oekraïne mee in het Russische sprookje. Sterker: ze zeggen dat Oekraïne zich voor Thanksgiving aan dit plan moet conformeren. Tot Marco Rubio, minister van Buitenlandse zaken er van de pers en senatoren vragen over krijgt en vertelt dat het geen Amerikaans plan, maar een 100% Russisch plan is.quote:Op zondag 23 november 2025 20:00 schreef Arcee het volgende:
Als ik lees over "Trump's plan" voor Oekraïne dan denk ik: daar heeft Trump geen reet aan bijgedragen. Ja, zijn naam, verder niks. Hij wil alleen de credits opstrijken als het plan slaagt en de radical left de schuld geven als het faalt.
Zo gaat het eigenlijk met alles.
Waar komen die twitteraccounts dan vandaan?quote:Op maandag 24 november 2025 10:27 schreef xpompompomx het volgende:
Het is wel opmerkelijk hoe enorm veel van de MAGA-twitteraccounts niet uit de VS blijken te komen. Grappig dat je dat tegenwoordig kan zien. Maar Musk zal die functie binnenkort wel weer uitzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |