Hij heet Elias. In het Turks is dat Ilyas. De Turkse cultuur als enkelvoud bestaat niet, wel als nationaliteit.quote:
Hij komt dan ook uit Duitsland. En is geboren in Enschede.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hij heet Elias. In het Turks is dat Ilyas. De Turkse cultuur als enkelvoud bestaat niet, wel als nationaliteit.
quote:En een agent hoort hem mompelen dat zijn echtgenote hem al vaker had gewaarschuwd dat het ooit fout zou gaan. En dat die andere automobilist hem eigenlijk voorrang had moeten verlenen.
Fixed.quote:Op vrijdag 21 november 2025 15:56 schreef RamboDirk het volgende:
Als bewijs heeft hij op de avond voor het strafproces nog een hele reeks huurcontracten laten opsturen opstellen.
Vrienden zijn van hetzelfde laken een pak, vrouw moet haar bek houden en terug naar d'r aanrecht.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
Je vraagt je ook af wat voor figuren de vrienden en vrouw van dit stuk stront zijn.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:05 schreef littlemindy het volgende:
Is dit toevallig dezelfde gozer als uit deze docu?
https://www.1twente.nl/ar(...)met-reacties-na-docu
17 in 2019, dus nu 22 zou goed kunnen.
Of wonen er meerdere Elias Z's van 22 in Enschede?
Nee, want deze Elias is geboren in Enschede, volgens deze bron.quote:
ALS tubantia zijn bronnen op orde heeft. Zoveel Elias Z's van 22 zullen er niet wonen in Enschede.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, want deze Elias is geboren in Enschede, volgens deze bron.
https://www.tubantia.nl/h(...)-weer-vrij~a8b6f289/
Waarom niet?quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:21 schreef littlemindy het volgende:
[..]
ALS tubantia zijn bronnen op orde heeft. Zoveel Elias Z's van 22 zullen er niet wonen in Enschede.
Nee dat is Elias uit Aleppo. Die te pas en te onpas opduikt in de media als troetel Syrier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat hier om een Elias met Turkse roots. Er zijn hordes migranten met Nederlands paspoort die in Gronau wonen omdat het goedkoper is.
Binnenkort waarschijnlijk een inzamelingsactie.quote:Op vrijdag 21 november 2025 16:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij was onverzekerd, zal alles wat hij heeft nu verliezen en de rest van zijn leven betalen. Ik verwacht niet dat hij ooit nog geld voor vervoer gaat hebben.
Ik zou er nooit bij in de auto stappen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
Je vraagt je ook af wat voor figuren de vrienden en vrouw van dit stuk stront zijn. Met zo'n dwaas wil je toch niet omgaan?
Als 1 van mijn maten zich zo zou gedragen dan hoefde ik er echt niks meer mee te maken te hebben.
Zo zou het met een autochtone Nederlander werken ja, en daar is ons strafrecht op gebaseerd. Dit stuk stront zal als hij vrij komt wel officieel geen inkomsten hebben en dan draaien we met zijn allen voor hem op. Ondertussen zal hij wel zwart verdienen en gewoon een auto rijden, al dan niet op naam van een neefje ofzo.quote:Op vrijdag 21 november 2025 16:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij was onverzekerd, zal alles wat hij heeft nu verliezen en de rest van zijn leven betalen. Ik verwacht niet dat hij ooit nog geld voor vervoer gaat hebben.
Waarom vraag je je dat af? Zie je nooit die typische groepjes hyena's over straat lopen? Dan heb je je antwoord. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
Je vraagt je ook af wat voor figuren de vrienden en vrouw van dit stuk stront zijn. Met zo'n dwaas wil je toch niet omgaan?
Als 1 van mijn maten zich zo zou gedragen dan hoefde ik er echt niks meer mee te maken te hebben.
Ik weet niet waar jij woont, maar er gaan weken voorbij zonder dat ik hyena’s in de straat zie lopen, hoor. En ik ben opgegroeid op de Savanne. Nooit een hyena gezien. Ook geen leeuwen, olifanten of giraffen, overigens. Zelfs geen stokstaartjes.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom vraag je je dat af? Zie je nooit die typische groepjes hyena's over straat lopen? Dan heb je je antwoord. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
Was dat met of zonder peniskoker?quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar er gaan weken voorbij zonder dat ik hyena’s in de straat zie lopen, hoor. En ik ben opgegroeid op de Savanne. Nooit een hyena gezien. Ook geen leeuwen, olifanten of giraffen, overigens. Zelfs geen stokstaartjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |