Peniskokers komen niet voor op de Savanne, dat is meer iets Papoea.quote:Op zaterdag 22 november 2025 10:27 schreef matspontius het volgende:
[..]
Was dat met of zonder peniskoker?
Hoe kom je daarbij? Elias is geen Turkse naam.quote:Op zaterdag 22 november 2025 08:39 schreef RamboDirk het volgende:
Het gaat hier om een Elias met Turkse roots.
Aha, ja jij bent de expert daarin, ik nietquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Peniskokers komen niet voor op de Savanne, dat is meer iets Papoea.
Hier zouden we niks aan missen, helaas is de verkeerde gestorven.quote:Op vrijdag 21 november 2025 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een zwakbegaafde teringdebiel. Kijk niet op de metertjes maar rij op gevoel. Sterf eens snel ja mongool.
De meeste Nederlanders die vrij komen hebben officieel ook geen inkomsten hoor, het is niet alsof de recruiters in de gevangenis rondlopen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zo zou het met een autochtone Nederlander werken ja, en daar is ons strafrecht op gebaseerd. Dit stuk stront zal als hij vrij komt wel officieel geen inkomsten hebben en dan draaien we met zijn allen voor hem op. Ondertussen zal hij wel zwart verdienen en gewoon een auto rijden, al dan niet op naam van een neefje ofzo.
Kameraad van mij heeft Turkse roots en heet ook Elias. Tevens heeft deze Elias een Turkse achternaam. Elias is eigenlijk de hippe versie van Ilyas.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Elias is geen Turkse naam.
Geen idee wat zijn achternaam is maar als je een westerse voornaam met een Turkse achternaam tegenkomt is het in de meeste gevallen Suryoye, een Syrisch orthodoxe bevolkingsgroep. Daar heb je met name in Twente een grote gemeenschap van wonen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kameraad van mij heeft Turkse roots en heet ook Elias. Tevens heeft deze Elias een Turkse achternaam. Elias is eigenlijk de hippe versie van Ilyas.
Kan je rekenen? Reken maar van niet.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Want stel je voor dat het gewoon een kaaskop die Elias Zuidema heet, zou zijn. Dat zou toch het wereldbeeld van een groot deel van dit (sub)forum overhoop gooien.
Die zou het ook op zo een manier over 'zijn cultuur' hebben?quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Want stel je voor dat het gewoon een kaaskop die Elias Zuidema heet, zou zijn. Dat zou toch het wereldbeeld van een groot deel van dit (sub)forum overhoop gooien.
Waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat is er onderbuik aan als het klopt met de realiteit/statistieken? Het woord onderbuikgevoelens wordt hier zovaak gebruikt/misbruikt om iemand maar monddood proberen te maken. Zulk slecht gedrag..quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:25 schreef Gunner het volgende:
Het is wel waar. Het moet hier altijd benadrukt worden (bij voorkeur nog in de topic titel om de meute te lokken) dat het om een allochtoon of liefst nog een asielzoeker gaat. Om even lekker de onderbuik leeg te kunnen laten lopen.
Het is zo voorspelbaar hier in NWS.
Dat in verleden voornamelijk de arbeidersklasse naar binnen is gehaald is toch echt een politieke keuze geweest. In die sociale klasse heb je nu eenmaal meer achterlijk volk dan de hogere klassen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Daarin vertelde een medewerker van justitie in Berlijn dat het daar ook voor ongeveer driekwart om jonge mannen met een migratie achtergrond gaat.
Ik vraag me af of er echt een verband zou zijn tussen sociale klasse en dit soort wegpiraterij.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:37 schreef ACT-F het volgende:
Dat in verleden voornamelijk de arbeidersklasse naar binnen is gehaald is toch echt een politieke keuze geweest. In die sociale klasse heb je nu eenmaal meer achterlijk volk dan de hogere klassen.
Lees sociale klasse als cultuurquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er echt een verband zou zijn tussen sociale klasse en dit soort wegpiraterij.
Mensen die de gevolgen van hun handelen niet overzien zitten overwegend in de lagere sociale klassen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er echt een verband zou zijn tussen sociale klasse en dit soort wegpiraterij.
Jij bent zeker redacteur van die krant waar namen tegenwoordig worden afgekort naar in dit geval verdachte (22) E.Z.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:36 schreef Gunner het volgende:
Nee honderd keer hetzelfde xenofobe riedeltje afsteken. Dat is nuttig.
Is inderdaad onnodig.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:25 schreef Gunner het volgende:
Het is wel waar. Het moet hier altijd benadrukt worden (bij voorkeur nog in de topic titel om de meute te lokken) dat het om een allochtoon of liefst nog een asielzoeker gaat. Om even lekker de onderbuik leeg te kunnen laten lopen.
Vandaar de Beurscrashes in 1929, 1986 en 2008quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mensen die de gevolgen van hun handelen niet overzien zitten overwegend in de lagere sociale klassen.
Voorbeeldje:quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:25 schreef Gunner het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |