abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219313837
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 22:28 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Grote mensen dingen waar ze zich te jong voor voelt.. 4 kids en 10 jaar getrouwd geweest. MB, je bent inmiddels een groot mens van 32 , je blijft geen 23
Inderdaad. Ze doet alsof ze een puber is die het leven nog helemaal moet uitvinden.
Ik wil blijven.
pi_219314018
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 22:24 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Dat laatste wil helemaal niks zeggen. Zo ligt ze al jaren in bed, voor en tijdens de poly ook al ;)
Ok 😁
pi_219314028
Marketing vrouw plaats even de producten die #gifted waren. Maar zet er ook bij dat ze er om gevraagd heeft.
Ze is wel lekker open en eerlijk, kunnen veel mensen ook wel eens eerlijk vooruitkomen maar hoe schandalig tegelijkertijd.
Heel bijzonder.
pi_219314068
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 18:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Klopt. En dat is nog maar heel kort geleden dat ze dat zei. Maar het is duidelijk dat ze hier meeleest. Alle voorbeelden die zij noemt zijn hier vanmiddag genoemd.
Hoe de wind waait waaien haar gedachten hierover. Dus ach. Ze is over weinig dingen standvastig. Prima.

Persoonlijk vind ik AM nog meevallen tegenwoordig. 🤪. Denk dat ze echt wel bewuster is geworden van dingen en vindt het ook ballen hebben dat ze dat ook gewoon toegeeft wat ze heeft gedaan. Maar ook duidelijk aangeeft wat ze niet meer doet.

Over een paar jaar is het toch klaar. Of het wordt deomavan. ;) met 37 kleinkinderen.

Ik vind hvk en minibelle wel heel kwalijk. Staat echt alle shit van de kinderen online en gaat alleen maar over hun. Zou bijna vergeten hoe ze er zelf uitzien.
pi_219314074
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 22:20 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Het rokje van MB is zo kort dat ze in principe in dr blote billen zit tijdens de opname van de podcast. En niemand die dat ook even tegen haar zegt?
Ik vind haar rokjes vaak erg kort 🫣 maar deze is wel heel erg
pi_219314083
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 22:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Inderdaad, die besties. Ik vind die Amsterdam vriendinnen zo nep. En ik zie Maud ook minder bij Mies. Die zie ik vaker op Jacq's feed.

Ze zegt in de podcast ook over haar dates te gaan vertellen. Ik ga echt niet luisteren, hoor het wel van jullie.

Blijf het een trieste bedoening vinden, die omgebouwde en gestylede boerderie, die de droom van de poly inclusief alle kinderen was.

In Amsterdam lijkt ze naakt in bed te liggen (dan weet je het wel).
Die hele Amsterdamse groep zijn volgens mij van die neppe types
pi_219314179
Marketingvrouw vindt ook iets van BOOS en demamavan. Ze heeft het over een video? Is dat haar betaalde content?
pi_219314183
MB zegt dat ze met haar podcast graag een aflevering wil maken over seksueel misbruik. Natuurlijk mooi dat ze daar aandacht aan willen besteden, maar ik zie echt niet voor me hoe dat een fatsoenlijk gesprek gaat worden met Iris die steeds half Engelse zinnen er doorheen blaat om het een 'how can I make this about me' er van te maken.
pi_219314213
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 23:44 schreef Johanna38 het volgende:
Marketingvrouw vindt ook iets van BOOS en demamavan. Ze heeft het over een video? Is dat haar betaalde content?
Soms wel soms niet. Net als die theater review was ook geheel openlijk te lezen. En het geklaag / debacle mbt de politiek betreden heeft ze openlijk meerdere posts over gehad. Maar zoals ik hem nu lees gaat ze die video nog maken. Ik denk ten nadeel van AM aangezien Chanel zelf haar kinderen nooit toont en online niet eens meer de namen deelt etc.
  Moderator vrijdag 21 november 2025 @ 23:59:01 #185
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219314259
Klopt het dat er maar één tweepersoonsbed staat in de watertoren in Assen?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219314261
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 november 2025 23:59 schreef Meke het volgende:
Klopt het dat er maar één tweepersoonsbed staat in de watertoren in Assen?
Juul slaapt in het net zei ze net toch? AM en Rens samen denk ik 😜

(Kleine disclaimer Rens is meerderjarig en kiest er zelf voor gefilmd en getoond te worden door AM anders had ik deze opmerking uiteraard niet gemaakt over een kind)
pi_219314265
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 21:36 schreef Avea het volgende:

[..]
Oh ik bedoelde ook zeker niet dat ik het gedrag van AM minder schadelijk vindt hoor, het tegenovergestelde. Naast wat jij allemaal benoemd heb ik ook het idee dat die kinderen hun moeder nauwelijks écht kennen, alleen haar hoofd met een telefoon ervoor. Dieptriest is het zo'n leven.

Mijn opmerking was puur gericht op het gedeelte van kinderarbeid/uitbuiting, dat ik denk dat er op die specifieke punten influencers zijn die daar veel verder in gaan.
Zo begreep ik je ook hoor👍
pi_219314342
De drielingmoeders uit Meer dan verwacht zetten ook allemaal hun kinderen enorm in zeg, de ene ad na de andere komt voorbij. Leuk verdienmodel, een drieling baren. :|W
pi_219314368
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 00:00 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Juul slaapt in het net zei ze net toch? AM en Rens samen denk ik 😜

(Kleine disclaimer Rens is meerderjarig en kiest er zelf voor gefilmd en getoond te worden door AM anders had ik deze opmerking uiteraard niet gemaakt over een kind)
En dat bad is ook open, hopelijk is er wel een dichte badkamer ook 🫣
pi_219314416
Am, Julia en Rens zijn met z'n drieën?

Ik vind dat echt heel raar.
pi_219314476
Ik verbaas me over veel reacties op de artikelen van BOOS: ‘laat haar lekker doen wat ze wil / het zijn haar (niet hun?) kinderen / ze heeft dingen fout gedaan zegt ze, dat doet ze nu anders /bemoei je met je eigen zaken /waarom was er geen hoor/wederhoor (eh…)’ etcetera.
pi_219314477
En ik zou als ‘deoverburenvan’ de watertoren niet blij zijn met zoveel licht en ook nog in kleur.

En niet omdat het nu AM-rood (…) is, maar ook als het blauw/geel/groen/paars zou zijn.
pi_219314485
Sanneke op Threads (ik loop een paar dagen achter)
‘Bankjes zijn ook letterlijk voor kindjes en we zijn op een vakantiepark maar ouders lopen erbij alsof ze op strafkamp zijn. Erger nog; er is een groot hekwerk om binnen of buiten te komen.

Snap ze werkelijk niet dat zo’n hek ter bescherming van de kinderen is? Dat die niet zo maar wegrennen?
Nu heeft zij 1 kind, die voornamelijk om zich heen kijkt ipv flink beweegt. Maar als ze er 2 of 3 zou hebben, zou ze blij zijn met zo’n hekje zodat ze weet dat ze niet zomaar weg kunnen.

En ook zegt ze in een reactie ‘ Ik vind mijn kind nog elke dag leuk en spannend om samen met hem de wereld te ontdekken. ☺’

Volgens mij is zijn wereld nog heel klein, en had die veel groter kunnen zijn het afgelopen jaar.
pi_219314533
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 00:53 schreef Lodelie het volgende:
Am, Julia en Rens zijn met z'n drieën?

Ik vind dat echt heel raar.
Am zegt er iets over in de trant van “ het voelt veilig “ om Rens erbij te hebben.

Haar eigen angsten projecteert ze lekker door. En nee , ik vind het niet oké als ze echt bedreigt mocht worden maar het is een ander iets om het zo aan te dikken.
pi_219314643
DBM

‘ de.blije.mama
19 u
Sjeempie die hele 'ice' situatie in Amerika.. ik vind het zooooo erg voor al die mensen die zomaar van straat geplukt worden alleen omdat ze een donker huidskleurtje hebben. Waarom accepteren we dat met zn allen?’

Ik heb haar nog nooit gehoord over ‘zich hard maken voor (een politiek) iets. Wat zou ‘ze’ nu willen doen/doet ze aan de situatie in Amerika? Wat ze zooooo erg vindt voor al die mensen?

In een reactie zegt ze ‘Op dit moment is sancties gooien wel gerechtvaardigd als je het mij vraagt’
Ze heeft niet veel verstand van (wereld) economie, dat blijkt.
pi_219315190
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 03:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM

‘ de.blije.mama
19 u
Sjeempie die hele 'ice' situatie in Amerika.. ik vind het zooooo erg voor al die mensen die zomaar van straat geplukt worden alleen omdat ze een donker huidskleurtje hebben. Waarom accepteren we dat met zn allen?’

Ik heb haar nog nooit gehoord over ‘zich hard maken voor (een politiek) iets. Wat zou ‘ze’ nu willen doen/doet ze aan de situatie in Amerika? Wat ze zooooo erg vindt voor al die mensen?

In een reactie zegt ze ‘Op dit moment is sancties gooien wel gerechtvaardigd als je het mij vraagt’
Ze heeft niet veel verstand van (wereld) economie, dat blijkt.

DBM is heel goed in oneliners de wereld inslingeren over al dan niet actuele zaken in NL of de wereld. Ze heeft werkelijk geen idee. Nu wil ik absoluut niet zeggen dat ik er wel verstand heb, maar ik gooi dit soort teksten dan ook niet op threads (of ergens anders).
pi_219315193
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 02:05 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Am zegt er iets over in de trant van “ het voelt veilig “ om Rens erbij te hebben.

Haar eigen angsten projecteert ze lekker door. En nee , ik vind het niet oké als ze echt bedreigt mocht worden maar het is een ander iets om het zo aan te dikken.
Ze doet net of er dagelijks doodsbedreigingen komen of er hordes mensen met brandende fakkels door de straat komen.

En nee, ik keur bedreiging echt niet goed, maar AM heeft ook een dikke duim.

Weet je wat pas veiligheid bied? Je adres of verblijfplaats niet op internet zetten. Leuk dat je in die watertoren zit, kan je ook een dag later delen i.p.v. nog voor je er heen gaat.
pi_219315222
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 07:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze doet net of er dagelijks doodsbedreigingen komen of er hordes mensen met brandende fakkels door de straat komen.

En nee, ik keur bedreiging echt niet goed, maar AM heeft ook een dikke duim.

Weet je wat pas veiligheid bied? Je adres of verblijfplaats niet op internet zetten. Leuk dat je in die watertoren zit, kan je ook een dag later delen i.p.v. nog voor je er heen gaat.
Dit dus.

Ze vindt het gewoon heel erg leuk om met Rens op stap te gaan, maar dat kan ze natuurlijk niet hardop zeggen.
pi_219315241
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 02:05 schreef poohenzo het volgende:

[..]

Als ze echt serieus bedreigd zou worden dan zou ze naar de politie gaan, dan zou ze thuis blijven met de deur op slot, dan zou Maarten haar nooit laten gaan.

Nee Am neemt een veredelde kleuter mee, laat iedereen weten waar ze precies verblijft en waar ze precies heen gaat.

Ze wordt niet bedreigd, ze is doodsbang voor de waarheid, voor confrontatie en kritische vragen.
pi_219315268
Ik heb in de situatie gezeten waarin ik onveilig was en er dreiging was.

Dus het maakt me heel erg boos dat Am dat misbruikt en erover liegt.

Want ik weet zeker dat ze dingen verzint. In dat telefoongesprek zegt ze bijvoorbeeld dat bij een volger haar boek uit de handen is geslagen. Doe ff normaal, met je fantasie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')