Waarschijnlijk zei ze optijd. Spellen is moeilijk.quote:Op vrijdag 21 november 2025 15:33 schreef Lodelie het volgende:
"toch nog op tijd. 3 min te laat"
Zegt Am terwijl ze nog buiten op de stoep loopt!
Het gaat echt een keer mis daar hoor!quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:33 schreef Loveischocolala het volgende:
L bij HVK op die bank pffff laatst ook al zo los op de commode laten zitten
Rare muts? Is toch gewoon een wintermuts?quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:37 schreef Snaky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zei ze optijd. Spellen is moeilijk.
Zou ze denken dat ze belaagd wordt door haters en dat Rensmetdedikkepens haar dan kan beschermen. Zou Julia die rare muts ook nog op hebben?
Ik volg geen enkele fluflu, kijk altijd anoniem.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:44 schreef Nieve het volgende:
Over 1 ding heeft Sanneke wel gelijk en dat is dat je niet moet kijken en volgen als je kritiek hebt.
Ik kijk bv alleen maar via mollygram, want ik wil niets bijdragen aan deze ellende maar ik weet ook dat vele hier wel kijken en/of volgen en dan draag je in feite wel gewoon bij aan deze ellende. Dat begrijp ik niet.
Sanneke heeft het buskruit sowieso niet uitgevonden.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke heeft de podcast geluisterd en vind dat AM in het gesprek door het stof gaat 🫣 welke podcast heeft zij geluisterd?
Ik vind het argument kinderarbeid bij AM eigenlijk ook minder van toepassing.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:13 schreef Avea het volgende:
Ben wel benieuwd of Tim ook nog bij een MB uitkomt bijvoorbeeld.
AM volg ik al lang niet meer, trok die 273628 oninteressante stories per dag niet. Maar zij schendt toch vooral de privacy van haar kinderen ernstig)?
Bij MB moeten de kinderen ook echt hard werken, al die campagne filmpjes, het verplicht gezellig doen op beeld, knuffelen, kleding showen. En aangezien zij wel altijd nette, verzorgde filmpjes heeft zal er vast ook veel tijd gaan zitten in het opnemen.
Naast alle stories waarin de kinderen ook uitgebreid te zien zijn. Ruim dubbel zoveel volgers als AM ook.
Hier net zo. Geen cent verdienen ze aan mij.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:37 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik volg geen enkele fluflu, kijk altijd anoniem.
Oh ik bedoelde ook zeker niet dat ik het gedrag van AM minder schadelijk vindt hoor, het tegenovergestelde. Naast wat jij allemaal benoemd heb ik ook het idee dat die kinderen hun moeder nauwelijks écht kennen, alleen haar hoofd met een telefoon ervoor. Dieptriest is het zo'n leven.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:58 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ik vind het argument kinderarbeid bij AM eigenlijk ook minder van toepassing.
Het dagelijks zonder consent delen van gevoelige informatie vind ik veel schokkender. Erger ook dan je Kids laten poseren voor reclames, eigenlijk.
Een beetje met suf milieuvervuilend meuk-speelgoed spelen of stomme kleding aanmoeten uit suffe winkels voor bespottelijke "10 halen 2 betalen deals" is misschien niet persé leuk, maar ook niet schadelijk denk ik. Kneiterongezonde ontbijtgranen bomvol suiker eten misschien zelfs wel leuk.
Privé beelden delen van minderjarigen en ze de hele dag door je telefoon bekijken is dat wel.
Ze zet Saar en Suus ook echt expres voor lul, in de hoop dat het volgvee haar geweldig vindt. Ik heb haar kort gevolgd, maar zelfs dan hoor je haar zo vaak zeggen dat Saar en Suus de hel waren, dat het krijgen van een tweeling de hel is. Waarom zou je dat willen zien en ook nog eens verdedigen als " leerzaam", als Gerda of Moedertjevan3 of Helgas-knusse-huishouden zijnde?
Je eigen Kids online pesten alleen maar voor de likes, hoe ziek ben je dan?
En hoe weird moet je zijn om massaal op het account van Boos te gaan beweren dat ze zo leuk, zo lief en zo goed opgevoed zijn? Echt, dit land is stuk!
Ik werd zo beroerd van die " delievemensenzijnmetmeer sneuneuzen dat ik Boos tijdelijk geblokkeerd heb.
De domme mensen zijn met meer is passender als we het over de diehard fens van deze Haagse blufkoningin hebben.
Ik bedoel maar....op je vrije zaterdag naar de plaatselijke boekhandel voor een stempeltje en een middelvinger, dat dóe je toch niet als je een beetje zelfrespect hebt?
Ze brengt het zoals altijd weer heel geheimzinnig. Grotemensendingen. Kan van alles zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:40 schreef slowie het volgende:
Zou mb vandaag een afspraak hebben gehad voor de scheiding?
Zo triest, ze heeft een bakfiets en een rolstoel.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:22 schreef Nieve het volgende:
Debbie loopt midden op de dag nog in haar pyjama. Ze heeft echt geen enkele intentie om met haar kleintje even lekker een frisse neus te halen in dit heerlijke weer he? Gezellig samen paddenstoelen zoeken in het bos, schommelen of geitjes aaien is er nooit bij. In plaats daarvan staat die tv weer te tetteren. De dagen dat hij thuis is moet hij gedwongen van 11 tot 14.30 in bed liggen of tv kijken volgens mij. Arm kind...
Inderdaad, die besties. Ik vind die Amsterdam vriendinnen zo nep. En ik zie Maud ook minder bij Mies. Die zie ik vaker op Jacq's feed.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:55 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ze brengt het zoals altijd weer heel geheimzinnig. Grotemensendingen. Kan van alles zijn.
Het valt me op dat je haar vaste vriendinnen niet meer ziet, die met die baby en zo.
Dat laatste wil helemaal niks zeggen. Zo ligt ze al jaren in bed, voor en tijdens de poly ook alquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Inderdaad, die besties. Ik vind die Amsterdam vriendinnen zo nep. En ik zie Maud ook minder bij Mies. Die zie ik vaker op Jacq's feed.
Ze zegt in de podcast ook over haar dates te gaan vertellen. Ik ga echt niet luisteren, hoor het wel van jullie.
Blijf het een trieste bedoening vinden, die omgebouwde en gestylede boerderie, die de droom van de poly inclusief alle kinderen was.
In Amsterdam lijkt ze naakt in bed te liggen (dan weet je het wel).
Grote mensen dingen waar ze zich te jong voor voelt.. 4 kids en 10 jaar getrouwd geweest. MB, je bent inmiddels een groot mens van 32 , je blijft geen 23quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:55 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ze brengt het zoals altijd weer heel geheimzinnig. Grotemensendingen. Kan van alles zijn.
Het valt me op dat je haar vaste vriendinnen niet meer ziet, die met die baby en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |