Eens. Maar ja, publiciteit he? Dat houdt haar toko draaiende.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:34 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
En niet voor de eerste keer. Ik snap dit niet, had dan dat Den Haag FM-gedoe afgezegd. Je rijdt op vrijdagmiddag om 14 uur dwars door NL, dan sta je bijna zeker ergens in de file.
Ho ho, ze is naar het krijspaleis geweest hè!quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:45 schreef Clavis het volgende:
Waarom is Sanneke er in al die dagen niet op uit gegaan? Mooie omgeving, leuk dingen doen met je kind. Nu heb je dagenlang binnen gezeten, dat is toch echt zonde.
Dit. Als je geld verdient met je account en ook je kind laat zien op datzelfde account verdien je dus ook met je kind.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vraagt of mensen vinden dat zij geld verdient met/door haar kind en hoe dan?
Wauw, dat ze de vraag stelt…
Mijn antwoord: ja Sanneke, ja. Ook jij verdient geld over de rug van jouw kind. Je laat hem in stories spelen met gekregen speelgoed, je deelt je kind veelvuldig, deelt linkjes van kleding die je voor je kind hebt gekocht, je vraagt om op linkjes te klikken zodat jij financieel bij kunt dragen en Dion minder kan werken om bij jullie kind te zijn, je bedelt om geld voor een bakfiets om er met je kind op uit te kunnen. Hoeveel meer bevestiging wil je?
Ik durf nooit te kijken op haar Vinted. Het is echt onaardig, maar ik heb altijd het gevoel dat we blij mogen zijn dat je via Instagram niks ruikt.quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:24 schreef Muisjeruisje het volgende:
Iemand nog krokante kleding kopen bij Judith op Vinted? Die gele trui van Bob die ze verkoopt is gewoon vies!
Heeft al meerdere keren een week in de wasmand gelegen na minstens 3 dagen dragen……quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:24 schreef Muisjeruisje het volgende:
Iemand nog krokante kleding kopen bij Judith op Vinted? Die gele trui van Bob die ze verkoopt is gewoon vies!
Dat dacht ik ook. Maar hoor nu zijn stem. Daar gaat je moeder-dochter-weekendje!quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:39 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet.
Zal wel alleen in Den Haag erbij geweest zijn
Dat zou je bijna gaan denken.quote:Op vrijdag 21 november 2025 15:09 schreef Harper het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar hoor nu zijn stem. Daar gaat je moeder-dochter-weekendje!
Zou hij op het laatste moment aangesloten zijn nav het debakel van gisteren?
AM gaat vast zeggen dat Rens mee moest van Maarten.quote:Op vrijdag 21 november 2025 15:09 schreef Harper het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar hoor nu zijn stem. Daar gaat je moeder-dochter-weekendje!
Zou hij op het laatste moment aangesloten zijn nav het debakel van gisteren?
Hebben is het einde van het genotquote:Op vrijdag 21 november 2025 10:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Maar verder in het dagelijks leven zie of hoor je er niets meer over
Of van Jim.quote:Op vrijdag 21 november 2025 15:15 schreef Cattolica het volgende:
[..]
AM gaat vast zeggen dat Rens mee moest van Maarten.
Beetje raar om het ook te stellen op een plek waar iedereen die een beetje bedenkingen heeft of die mommyfluencerchannel volgde, die dit onderwerp ook besprak, geblokkeerd zijn …quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vraagt of mensen vinden dat zij geld verdient met/door haar kind en hoe dan?
Wauw, dat ze de vraag stelt…
En ondanks dat, gewoon blijven filmen en posten.quote:Op vrijdag 21 november 2025 15:33 schreef Lodelie het volgende:
"toch nog op tijd. 3 min te laat"
Zegt Am terwijl ze nog buiten op de stoep loopt!
🤢quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:50 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Heeft al meerdere keren een week in de wasmand gelegen na minstens 3 dagen dragen……
Dat zal ze vanavond wel doen als ze aan het bijkomen is van al ‘die lieve mensen die met meer zijn’ die haar steun kwamen brengen bij het signeren. Uiteraard heeft ze in de auto met Juul besproken hoe of wat en Juul zal de comments wel aan haar voorgelezen hebben tijdens het rijdenquote:Op vrijdag 21 november 2025 15:21 schreef proud_mami het volgende:
Oké, behalve dat AM heeft gepost dat de kinderen trots op haar optreden zijn en dat Tim het helaas niet begrijpt zwijgt ze gewoon de hele podcast dood? Tja, dat is ook een manier om er mee om te gaan, gewoon kop in het zand en gewoon lekker doorgaan. Ongelofelijk die vrouw, dat is toch niet normaal? De afgelopen dagen constant #Tim maar puntje bij paaltje doe je net of het niet gebeurd is? Of heb ik wat stories gemist?
Nou. Schokkend wel. Maar niet heel verrassend. Ze is in haar eigen sprookjes gaan geloven, dat is niets nieuws. Ze heeft gegokt, ze wilde meeliften op de hype over familie/mommyvloggers met een eigen omgedraaid verhaal, en heeft vervolgens keihard verloren.quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:55 schreef Shuri het volgende:
Ik kan eindelijk luisteren naar de podcast van Boos en dat doe ik terwijl ik de vloer dweil. Hoe passend is dat? 🙌
Ik betwijfel het, ik denk dat ze denkt ‘als ik er niks over zeg dan waait het vanzelf wel over’. Maar aan de andere kant, ‘de lieve mensen zijn met meer’-strategie is ook een optie ja. En dat ze er door Tim mee overvallen is en dat hij haar niet snapt en begrijpt en dat ze al zo veel dingen heeft veranderd en dat ze juist zo voor regels is bla, bla, bla.quote:Op vrijdag 21 november 2025 15:39 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat zal ze vanavond wel doen als ze aan het bijkomen is van al ‘die lieve mensen die met meer zijn’ die haar steun kwamen brengen bij het signeren. Uiteraard heeft ze in de auto met Juul besproken hoe of wat en Juul zal de comments wel aan haar voorgelezen hebben tijdens het rijden
Ze is een kei in alles rechtlullen wat krom is. Ze is heel erg verkeerd bezig.quote:Op vrijdag 21 november 2025 16:14 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, ik denk dat ze denkt ‘als ik er niks over zeg dan waait het vanzelf wel over’. Maar aan de andere kant, ‘de lieve mensen zijn met meer’-strategie is ook een optie ja. En dat ze er door Tim mee overvallen is en dat hij haar niet snapt en begrijpt en dat ze al zo veel dingen heeft veranderd en dat ze juist zo voor regels is bla, bla, bla.
Nieuwe persoonsbeveiliger van de dames?quote:Op vrijdag 21 november 2025 15:15 schreef Cattolica het volgende:
[..]
AM gaat vast zeggen dat Rens mee moest van Maarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |