abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219308284
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 10:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Tim reageert in zijn stories op AM!
Doet hij heel goed
pi_219308316
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 09:19 schreef Maretakje het volgende:
Wat mij betreft mag er een algeheel verbod komen op influencers die hun kinderen in beeld brengen. Zichtbaar of onzichtbaar.
En wanneer ben je influencer? Vanaf een bepaald volgeraantal? Of als je er geld mee verdient?
Bijv @thezhoufamily verdient volgens mij helemaal geen geld met Instagram, maar deelt enorm veel over de kinderen. Slapen, sporten, cijfers, angsten
pi_219308333
Vind ik ook niet kunnen, dat delen is al schadelijk, het geld wat ermee verdiend wordt maakt het lastiger ermee te stoppen maar het delen op zich is het schadelijke.
pi_219308339
Sanneke heeft nauwelijks iets van de omgeving gezien omdat ze bijna de hele week in het huisje en in het park zijn geweest. Daarom gaan ze vandaag nog even shoppen🤣
Hoeveel en hoevaak kan een mens shoppen?
pi_219308341
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 10:54 schreef slowie het volgende:

[..]
En wanneer ben je influencer? Vanaf een bepaald volgeraantal? Of als je er geld mee verdient?
Bijv @:thezhoufamily verdient volgens mij helemaal geen geld met Instagram, maar deelt enorm veel over de kinderen. Slapen, sporten, cijfers, angsten
In alle gevallen een no-go wat mij betreft. Je kinderen deel je gewoon niet met onbekenden. Punt.
pi_219308347
Dat gesprek tussen Roy en Debbie. Je hoort gewoon dat het haar niks interesseert wat hij zegt. Het ging natuurlijk even niet over cadeautjes voor haar of voor de oudste.
pi_219308365
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 10:58 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft nauwelijks iets van de omgeving gezien omdat ze bijna de hele week in het huisje en in het park zijn geweest. Daarom gaan ze vandaag nog even shoppen🤣
En dan zeuren dat het te druk en te duur is
pi_219308462
Marijke heeft een dode, vergane muis in haar la liggen. Een la vol met meuk. Sorry maar ik vind haar echt heel erg vies. Snap ook niet dat zij zoveel volgers heeft, het is altijd klagen klagen. Oké unfollow 😂
pi_219308486
DBM heeft op Tiktok alleen maar reacties van zichzelf. Met een ander account op jezelf reageren, hoe sneu..

En op ig weer een drama verhaal dat zij écht niet snel de dokter belt, en dat zij zelf heel goed weet wanneer dochter opgenomen moet worden...
pi_219308496
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 10:58 schreef JaNeeDan het volgende:
En vorige week op threads nog zeggen dat ze alleen online kon shoppen.
  Moderator vrijdag 21 november 2025 @ 11:37:58 #61
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219308506
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 07:41 schreef Geertje_G het volgende:
Het zou interessant zijn als Tim ook wat samenwerkingen gaat benaderen. Een AH, Ot en Sien (die aan de lopende band gebruik maken van kindfluencers), Drukke mama's.
Om ze te confronteren met hun overtredingen. Zij geven de opdracht. Am noemt specifiek AH, dat die dus als opdracht gaf dat de knd iets moesten openmaken.
Kan me nog herinneren dat ze eenmalig de Jumbo liet komen omdat ze ontevreden was. Alles werd zogenaamd uit de kast getrokken. Er kwamen hamsters voor de kinderen, excuses etc.
Wat een show was dat. En de argeloze volger maar denken dat AH dit zo netjes oplost.
En wat te denken van die vakantieparken? Molenwaard? Zonder knd geen content toch?
We kunnen veel vinden van alle momfluencers want ja, zij maken idiote beslissingen.
Maar de gelegenheid maakt de dief. De bedrijven zijn de lachende derden.
Ja, ik zou dit denk ik ook een interessantere invalshoek voor Boos vinden dan wéér een momfluencer. Dat verhaal 'kennen' we inmiddels van hen. Vraag me ook af of ze AM hadden uitgezonden als dat telefoongesprek met haar niet zo belabberd was geweest :') Als je zegt: "Kijk, dit is er aan de hand", vraag ik me af of het wel interessant is om steeds met voorbeelden van hetzelfde aan te komen, hoeveel we er hier ook op kunnen sommen :P
Het lijkt me interessanter om in gesprek te gaan met de opdrachtgevers, waarom kiezen zij ervoor om kinderen in hun contracten op te nemen, welke keuzes maken ze daarin? En zeker grote bedrijven als AH. Zo'n drukkemamas oid denk ik dat je niet echt een goed gesprek mee kunt voeren :')
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219308520
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 11:36 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
En vorige week op threads nog zeggen dat ze alleen online kon shoppen.
En dat is ook weer apart omdat ze ook al meerdere keren heeft gezegd dat ze geen pakketjes kan ontvangen op het park waar ze woont.
Oh wacht… dan kan Dion met haar naar een pakketpunt als hij vrij is.
  Moderator vrijdag 21 november 2025 @ 11:42:50 #63
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219308538
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 10:54 schreef slowie het volgende:

[..]
Bijv @:thezhoufamily verdient volgens mij helemaal geen geld met Instagram, maar deelt enorm veel over de kinderen. Slapen, sporten, cijfers, angsten
Hier heb ik wel ook over nagedacht, wat nou goede regelgeving zou zijn. Ik denk dat je hem nooit helemaal goed dicht kunt timmeren, maar denk dat je verschillende soort regels moet maken.

1. Op een kanaal waar geld mee verdient wordt, mogen kinderen nooit herkenbaar in beeld gebracht worden.
2. Op een openbaar kanaal met meer dan 1000 volgers mogen kinderen niet herkenbaar in beeld gebracht worden

Zoiets?

Maar bijvoorbeeld Kim Kötter heeft een eigen kanaal, dan kan ze daarmee al haar promoties doen, en nog een account voor haar kinderen. Als je die laatste op slot zet voldoe je dan aan deze regels :P

Ik vrees dat "je mag kinderen onder de 12 niet meer in beeld brengen op social media" het best zou zijn, maar die is dan weer zo groot dat het niet te controleren is :') En mag onherkenbaar dan wel? En als je ze eerst herkenbaar in beeld heb gebracht? En wanneer is onherkenbaar onherkenbaar genoeg :P Is het ook niet erg om de naam te weten? MOEILIJK _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219308629
Ik kan eindelijk luisteren naar de podcast van Boos en dat doe ik terwijl ik de vloer dweil. Hoe passend is dat? 🙌
pi_219308725
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 11:42 schreef Meke het volgende:

[..]
Hier heb ik wel ook over nagedacht, wat nou goede regelgeving zou zijn. Ik denk dat je hem nooit helemaal goed dicht kunt timmeren, maar denk dat je verschillende soort regels moet maken.

1. Op een kanaal waar geld mee verdient wordt, mogen kinderen nooit herkenbaar in beeld gebracht worden.
2. Op een openbaar kanaal met meer dan 1000 volgers mogen kinderen niet herkenbaar in beeld gebracht worden

Zoiets?

Maar bijvoorbeeld Kim Kötter heeft een eigen kanaal, dan kan ze daarmee al haar promoties doen, en nog een account voor haar kinderen. Als je die laatste op slot zet voldoe je dan aan deze regels :P

Ik vrees dat "je mag kinderen onder de 12 niet meer in beeld brengen op social media" het best zou zijn, maar die is dan weer zo groot dat het niet te controleren is :') En mag onherkenbaar dan wel? En als je ze eerst herkenbaar in beeld heb gebracht? En wanneer is onherkenbaar onherkenbaar genoeg :P Is het ook niet erg om de naam te weten? MOEILIJK _O-
Én dan heb je nog influencers die het kind onherkenbaar in beeld hebben, de naam niet delen maar ondertussen wel alle andere informatie (welke school, medische gegevens etc.). En ze brengen zichzelf wel herkenbaar in beeld waardoor degenen die haar kennen ook weten over welk kind het gaat. Of de kinderen zien als je haar toevallig tegenkomt samen met de kinderen.
  vrijdag 21 november 2025 @ 12:10:51 #66
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_219308752
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 11:55 schreef Shuri het volgende:
Ik kan eindelijk luisteren naar de podcast van Boos en dat doe ik terwijl ik de vloer dweil. Hoe passend is dat? 🙌
doe je het wel met de dweil van kookpunt :P
W
Z
E
pi_219308960
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 11:55 schreef Shuri het volgende:
Daarna heb je wel een uur rust verdiend!
pi_219308968
Debbie heeft weer geld te veel, ze koopt 2 dezelfde boeken? (Om er eentje weer via Vinted te gaan verkopen)

Wel fijn dat Milou weer even een linkje deelt naar dat fijne horloge
pi_219308973
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 12:10 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
doe je het wel met de dweil van kookpunt :P
Nee! Niemand heeft mij ooit het linkje verteld #zwaarleven
pi_219309033
Ik dacht een leuk account te volgen vandaagnietthuis. Leuk voor uitjes met kleine kinderen.
1 van die meiden deelt nu een winactie van dat boek van AM.

En het staat nu in ene ook vol met Linkjes. Een paar weken terug is er gebedeld om een nieuw vloerkleed ( onder de noemer, heeft iemand tips bla bla ). En ja hoor... vandaag bij een fysieke winkel #uitgenodigd.
pi_219309054
Ik mis reacties van Debbie, Anke van Delden, misschien Lieke over de uitzending van BOOS? De Zhoufamily ook niks?
Ben zo benieuwd naar die reacties.
pi_219309059
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 12:44 schreef Muurbloem7 het volgende:
Ik dacht een leuk account te volgen vandaagnietthuis. Leuk voor uitjes met kleine kinderen.

En het staat nu in ene ook vol met Linkjes. Een paar weken terug is er gebedeld om een nieuw vloerkleed ( onder de noemer, heeft iemand tips bla bla ). En ja hoor... vandaag bij een fysieke winkel #uitgenodigd.
Die werken al lange tijd samen met AM dacht ik. Een reden voor mij om ze niet te volgen. 🤓
pi_219309079
Sanneke heeft dus niks van de omgeving gezien? Alleen de bank, het zwembad en een vreettent? En nu gaat ze wel wat van de omgeving zien, ze gaat namelijk shoppen? Hoort dit bij dik, autistisch en veel wind of heeft niemand verteld dat je op vakantie ook andere dingen kan doen en zien? Kan wandelen, bakfiets huren, kabouterpaden lopen, bezienswaardigheden bekijken? Bij dezen dan maar!
pi_219309088
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 12:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft weer geld te veel, ze koopt 2 dezelfde boeken? (Om er eentje weer via Vinted te gaan verkopen)

Wel fijn dat Milou weer even een linkje deelt naar dat fijne horloge
Ik vraag me vooral af waarom ze doet alsof het moeilijk is een gesigneerd boek te kopen... ik koop bijna alles bij de schrijvers en gesigneerd 🤷 ze zal op vinted ook wel dubbele vragen van wat het haar gekost heeft.. net als met de nep tasjes
pi_219309166

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 12:51 schreef Johanna38 het volgende:
Sanneke heeft dus niks van de omgeving gezien? Alleen de bank, het zwembad en een vreettent? En nu gaat ze wel wat van de omgeving zien, ze gaat namelijk shoppen? Hoort dit bij dik, autistisch en veel wind of heeft niemand verteld dat je op vakantie ook andere dingen kan doen en zien? Kan wandelen, bakfiets huren, kabouterpaden lopen, bezienswaardigheden bekijken? Bij dezen dan maar!
Leven van ene caravan naar ander verplaatst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')