Ik denk inmiddels dat AM echt zo dom is. Zij heeft haar promotiepraatje gedaan, haar zegje gedaan. En daarom voelt ze zich trots. Het is Tim die het allemaal verkeerd begrijpt!quote:Op vrijdag 21 november 2025 06:51 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik snap gewoon even oprecht niet hoe je deze podcast kan luisteren en dan zegt: ik ben er trots op. Waar ben je dan precies trots op? Dat je toegeeft dat je aan kinderarbeid doet? Dat je vertelt dat je als ouders je eigen winst belangrijker vindt dan het welzijn van je kinderen?
Heel knap dat je dit om kan draaien naar “ik ben er trots op”. Ik zou me namelijk kapot schamen als iemand dit over mij zou vertellen in een podcast en ik de volgende dag gewoon weer op een schoolplein sta….
MB heeft een dure levensstijl en een dure boerderie. Zij kan, in haar ogen dan, ook niet anders.quote:Op vrijdag 21 november 2025 07:22 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
💯 dit! Ik snap ook oprecht niet dat Michelle hiermee doorgaat. Maarja, Barcelona moet ergens van betaald worden he?
Die nieuwe post van haar met de kindjes en de kerstboom is ook weer maximaal humble bragging.
Ze heeft geen electrische bakfiets hoor 😂 en dat ze een bakfiets heeft snap ik omdat toen lot nog klein was en nog niet fietst.. het is niet dat dat ding staat weg te stoffenquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:40 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
de tweeling die kreeg ook 2 dehands fietsen van markplaats.
Nu is er niets mis hoor met tweede hands fietsen daar fietsen mijn kinderen ook op.
Maar je hebt helemaal gelijk , Jet krijgt niets voor haar werk , ja toen een glimmende grijze broek die ze een keer aan mocht van AM
Als het niet gesponserd wordt dan moet alles zo goedkoop mogelijk , ik snap dat niet .
Wel een elektrische bakfiets, wel een onnodige auto, maar geen grotere fiets voor Jet ,
Ze meten daar met twee maten .
Maar dat is mijn punt een beetje, ze is zelf een lopende onderneming en haalt zonder die jongens ook genoeg binnen neem ik aan. Een podcast, een eigen bedrijf, talloze interviewen, samenwerkingen waar de kinderen niet in betrokken hoeft te worden. Ik neem aan dat ze wel meer krijgt voor een samenwerking dan de gemiddelde influencer. Ik bedoel Vera uru kon stoppen met haar baan en die heeft geen kinderen, ik denk dat Michelle wel meer krijgt. Ik vraag mij af of het echt nodig is óf dat het in haar hoofd zit dat het echt nodig is. (Ze zal er allicht iets op achteruit gaan, maar ik denk dat dit wel op te vangen is).quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
MB heeft een dure levensstijl en een dure boerderie. Zij kan, in haar ogen dan, ook niet anders.
Dat van die waarheid is een waarheid als een koe. En dat was altijd al zo ook. Ze leeft in haar eigen werkelijkheid.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:17 schreef Maretakje het volgende:
Na een nachtje slapen kan ik maar 1 conclusie trekken.
AM heeft 1 waarheid en dat is haar waarheid. De rest is fout en tegen haar.
Ik vind het schrijnend dat ze maar 14 volgers is kwijtgeraakt. Zullen die 97.398 volgers dan echt van die fanatieke volgers zijn die haar blindelings geloven?
Misschien werkt Jet daar in haar ogen niet hard genoeg voor🤑🙃quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:40 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Nu is er niets mis hoor met tweede hands fietsen daar fietsen mijn kinderen ook op.
Maar je hebt helemaal gelijk , Jet krijgt niets voor haar werk , ja toen een glimmende grijze broek die ze een keer aan mocht van AM
Als het niet gesponserd wordt dan moet alles zo goedkoop mogelijk , ik snap dat niet .
Wel een elektrische bakfiets, wel een onnodige auto, maar geen grotere fiets voor Jet ,
Die kwam voorbij in die afval reclame. Ze scheurde zo door het beeld heenquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
Oe zou het eigenlijk met Debbie’s bolide zijn, hoor je ook niks meer over?
Echt wagelijkquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
AM zegt trots te zijn op het interview. Heeft zij iets anders gekeken dan de rest van ons
Het charmeoffensief is ingezet. Jammer dat Julia altijd een rol lijkt te spelen als ze in beeld komt, dat geeft al aan hoe fucked up de hele dynamiek daar is.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:30 schreef Weerikier het volgende:
Wat doet Julia nou opeens schattig en lief en bescheiden op die laatste stories over wat ze aan moet trekken... Misschien toch een héél klein beetje geschrokken nav gister?
En wat fijn, Jet heeft uit zichzelf kaartjes geschreven! Uiteraard, helemaal uit zichzelf, ik geloof dat direct 😂
Op de site van socialblade staat het.quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:32 schreef Shuri het volgende:
[..]
Dat van die waarheid is een waarheid als een koe. En dat was altijd al zo ook. Ze leeft in haar eigen werkelijkheid.
Zegt ze zelf van die 14 volgers? Want ze is er meer dan 1000 kwijtgeraakt en dat was gewoon op haar pagina zelf te zien, zelfs zonder die app (naam kwijt) waarmee je de statistieken kan zien.
En nu heeft Jet ook nog op de kaarten geschreven die moeders bij haar signeersessies uit gaat delen? Bizarquote:Op vrijdag 21 november 2025 08:40 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Maar verder in het dagelijks leven zie of hoor je er niets meer overquote:Op vrijdag 21 november 2025 09:35 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Die kwam voorbij in die afval reclame. Ze scheurde zo door het beeld heen
Dat muziekje eronder ook 🫣😂quote:Op vrijdag 21 november 2025 09:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie die de kattenbak filmt om de drollen te laten zien... gelukkig heb ik een zeer drukke dag en kan het internet bijna helemaal uit verder 😵
Fijne dag mensen ✌️
Maar hey, ze heeft wel een hoop geld! 🤑quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:25 schreef Barbamamaatje het volgende:
Als een AM, een Patricia, een Sanneke, een Debbie, een Michelle geen socials meer hebben weten ze niet meer wat ze met hun leven aan moeten..... dat is toch treurigheid....
AM is eigenlijk gewoon alles kwijt, haar familie, haar persoonlijkheid en als ze nog even door gaat haar gezin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |