abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219309275
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 11:03 schreef JaNeeDan het volgende:
Dat gesprek tussen Roy en Debbie. Je hoort gewoon dat het haar niks interesseert wat hij zegt. Het ging natuurlijk even niet over cadeautjes voor haar of voor de oudste.
Debbie had het net even heel erg druk met filmen voor the gram. Dat had Roy moeten begrijpen.
pi_219309414
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 12:57 schreef Muurbloem7 het volgende:
Ik dacht een leuk account te volgen vandaagnietthuis. Leuk voor uitjes met kleine kinderen.
1 van die meiden deelt nu een winactie van dat boek van AM.

En het staat nu in ene ook vol met Linkjes. Een paar weken terug is er gebedeld om een nieuw vloerkleed ( onder de noemer, heeft iemand tips bla bla ). En ja hoor... vandaag bij een fysieke winkel #uitgenodigd.
[..]
Leven van ene caravan naar ander verplaatst.
Volgens mij werkt vandaagnietthuis al 2 jaar misschien langer samen met annemarie.. annemarie deelt regelmatig hun boek met uitjes en activiteiten
Dat ze een winactie doen verbaasd me helemaal niets 😂🤷
pi_219309460
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 13:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Volgens mij werkt vandaagnietthuis al 2 jaar misschien langer samen met annemarie.. annemarie deelt regelmatig hun boek met uitjes en activiteiten
Dat ze een winactie doen verbaasd me helemaal niets 😂🤷
Ik heb weer onder een steen gelegen
pi_219309511
is Rens nu ook mee met die boeken ellende van AM?
pi_219309517
Dat AM. Zelf elke keer de naam van Tim heeft laten vallen , zou ze dit nou niet zelf bedacht hebben ? Ze brengt een boek uit, dit is natuurlijk allemaal reclame.
Toen ze met die planner kwam werden we doodgegooid met tips over schoonmaakplanning.
Ze is er gehaaid genoeg voor. , en ze heeft zich ingedekt met die staatssecretaris .
Negatieve reclame is ook reclame
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219309523
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 12:44 schreef Muurbloem7 het volgende:
Ik dacht een leuk account te volgen vandaagnietthuis. Leuk voor uitjes met kleine kinderen.
1 van die meiden deelt nu een winactie van dat boek van AM.

En het staat nu in ene ook vol met Linkjes. Een paar weken terug is er gebedeld om een nieuw vloerkleed ( onder de noemer, heeft iemand tips bla bla ). En ja hoor... vandaag bij een fysieke winkel #uitgenodigd.
Het kan soms ook zijn dat ze de samenwerking al hadden en dat de oproep voor tips een reden is om het bedrijf te noemen. Komt op hetzelfde neer; niet fijn als je denkt een leuk account te hebben gevonden.
pi_219309552
Debbie loopt midden op de dag nog in haar pyjama. Ze heeft echt geen enkele intentie om met haar kleintje even lekker een frisse neus te halen in dit heerlijke weer he? Gezellig samen paddenstoelen zoeken in het bos, schommelen of geitjes aaien is er nooit bij. In plaats daarvan staat die tv weer te tetteren. De dagen dat hij thuis is moet hij gedwongen van 11 tot 14.30 in bed liggen of tv kijken volgens mij. Arm kind...
pi_219309671
Net even naar den haag fm geluisterd want daar had AM samen met Julia een radio uitzending.

Julia was nergens te bekennen, haar IG account werd genoemd en dat ze een boek heeft geschreven werd genoemd, uiteraard. Ze heeft even gezegd waarom ze de actie belangrijk vind en weg.

Oja en de Siepie en Takkie knuffel waarvan ze op haar account beweert dat ze die gekocht heeft: ze vertelde op de radio dat de Takkie knuffel van Lot is/was en dat ze die kwam doneren. Ze had hem uit dr handen moeten rukken. Koekoek.
pi_219309718
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 13:20 schreef poohenzo het volgende:
Ik mag toch hopen van niet.
Zal wel alleen in Den Haag erbij geweest zijn
pi_219309750
Waarom is Sanneke er in al die dagen niet op uit gegaan? Mooie omgeving, leuk dingen doen met je kind. Nu heb je dagenlang binnen gezeten, dat is toch echt zonde.
pi_219309963
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 13:20 schreef poohenzo het volgende:
Misschien is ze bang geworden voor opwachtende imaginaire haters?! Ze denkt dat ze een echte celebrity is ipv een gewone huismoeder met haar poetsplanaccount.
pi_219309967
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 13:45 schreef Clavis het volgende:
Waarom is Sanneke er in al die dagen niet op uit gegaan? Mooie omgeving, leuk dingen doen met je kind. Nu heb je dagenlang binnen gezeten, dat is toch echt zonde.
Waarom gaat Sanneke er überhaupt nooit op uit? Met kind, zonder kind. Hup, naar buiten.

Ze kan toch ook alleen op pad wanneer Dion thuis is? Ze stelt zich zo verschrikkelijk afhankelijk op. En dat is dan moeder.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 21-11-2025 14:58:36 ]
pi_219309997
quote:
Meeste mensen gaan op vakantie op een andere omgeving te bekijken. Als ik op de bank wil zitten de hele dag dan blijf ik net zo lief thuis. Scheelt een hoop geld voor het huren van een huisje
pi_219310012
Sanneke vraagt of mensen vinden dat zij geld verdient met/door haar kind en hoe dan?

Wauw, dat ze de vraag stelt…

Mijn antwoord: ja Sanneke, ja. Ook jij verdient geld over de rug van jouw kind. Je laat hem in stories spelen met gekregen speelgoed, je deelt je kind veelvuldig, deelt linkjes van kleding die je voor je kind hebt gekocht, je vraagt om op linkjes te klikken zodat jij financieel bij kunt dragen en Dion minder kan werken om bij jullie kind te zijn, je bedelt om geld voor een bakfiets om er met je kind op uit te kunnen. Hoeveel meer bevestiging wil je?
pi_219310029
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 14:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke vraagt of mensen vinden dat zij geld verdient met/door haar kind en hoe dan?

Wauw, dat ze de vraag stelt…

Mijn antwoord: ja Sanneke, ja. Ook jij verdient geld over de rug van jouw kind. Je laat hem in stories spelen met gekregen speelgoed, je deelt je kind veelvuldig, deelt linkjes van kleding die je voor je kind hebt gekocht, je vraagt om op linkjes te klikken zodat jij financieel bij kunt dragen en Dion minder kan werken om bij jullie kind te zijn, je bedelt om geld voor een bakfiets om er met je kind op uit te kunnen. Hoeveel meer bevestiging wil je?
En bij de vraag plaatst ze een foto van zichzelf met haar kind in de gesponsorde kinderwagen.... Ook dat is verdienen aan je kind.
pi_219310035
Onze plangoeroe zal wederom te laat komen voor haar signeersessie.
Wat ontzettend onprofessioneel.
pi_219310040
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 14:19 schreef Manuela007 het volgende:

[..]
En bij de vraag plaatst ze een foto van zichzelf met haar kind in de gesponsorde kinderwagen.... Ook dat is verdienen aan je kind.
Goeie! En waar! Kinderen van fluflu’s worden vanaf de conceptie al gebruikt om geld te verdienen.
pi_219310063
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 14:20 schreef Harper het volgende:
Hopelijk is ze morgen wel op tijd! Ik heb haar bezoek aan de boekhandel in mijn planner gezet zodat ik het niet vergeet!

*Ik heb geen planner en ik zal morgen de binnenstad ontwijken en op zoek gaan naar een andere boekhandel voor mijn aankopen. Gelukkig hebben we hier nog een fijne boekhandel.
pi_219310068
Iemand nog krokante kleding kopen bij Judith op Vinted? Die gele trui van Bob die ze verkoopt is gewoon vies!
pi_219310074
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 13:22 schreef Nieve het volgende:
Debbie loopt midden op de dag nog in haar pyjama. Ze heeft echt geen enkele intentie om met haar kleintje even lekker een frisse neus te halen in dit heerlijke weer he? Gezellig samen paddenstoelen zoeken in het bos, schommelen of geitjes aaien is er nooit bij. In plaats daarvan staat die tv weer te tetteren. De dagen dat hij thuis is moet hij gedwongen van 11 tot 14.30 in bed liggen of tv kijken volgens mij. Arm kind...
Dat vraag ik me dus altijd af, wat doet Liejum al die tijd dat zij in bed ligt?
pi_219310084
quote:
Ze had net zo goed in haar eigen vakantiewoning kunnen blijven zitten
pi_219310090
Oh my, de reacties onder de teaser van Boos van vandaag...wat een domme lui.
Er wordt Tim verweten geen hoor en wederhoor toe te passen....ehm, dat doet hij nu juist wel.
Of dat ze overvallen zou zijn door het telefoontje...dan had ze moeten zeggen dat het niet uitkwam.
Een heel leger volgmoekes dat met lege argumenten aankomt bij Tim Hofman, die erin is gedoken omdat AM HEM beschuldigde van oproepen van haatvolgers richting haar. Hoe krom wil je het hebben.
pi_219310113
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 14:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat vraag ik me dus altijd af, wat doet Liejum al die tijd dat zij in bed ligt?
Slapen. Of in elk geval in bed liggen. Dat zei ze vorige week nog.
En op vrijdag ‘werkt’ Roy toch thuis?
pi_219310126
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 14:20 schreef Harper het volgende:
En niet voor de eerste keer. Ik snap dit niet, had dan dat Den Haag FM-gedoe afgezegd. Je rijdt op vrijdagmiddag om 14 uur dwars door NL, dan sta je bijna zeker ergens in de file.
pi_219310134
Sanneke is een week op vakantie en heeft niks van de omgeving gezien. Dat vind ik al heel erg gek.

Daarom gaat ze vandaag: shoppen in een outlet. Dan zie je dus precies weer niks van de omgeving.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')