Mona heeft nog nooit wat zinnigs gezegd, dus ik ben niet verbaasd.quote:
Ja, trekken we ons terug ter meerdere eer en glorie van Israël, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:15 schreef Em31 het volgende:
Waar maken ze zich sowieso druk om, ze juichen toch niet voor Nederland.
Het is ook compleet vicepremier onwaardig om juist dat artikel van GeenStijl te quoten met Jodenhaat erop gedrukt voor nog meer stemmingsmaking richting AVROTROS. Hopen op likes voor je onderbuik krabbels. Dat GeenStijl dat doet is geen verrassing, maar als vicepremier kun je kun je toch een normaal twitterbericht maken met je mening over de deelname zeg. Flikker eens op met die populistische onzin.quote:Op dinsdag 25 november 2025 08:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hier begint mijn bloed weer van te koken. Heksilgöz zal er ook wel tussen komen
En zich maar afvragen waarom men in NL nog maar 2 procent vertrouwen heeft in de politiek.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is ook compleet vicepremier onwaardig om juist dat artikel van GeenStijl te quoten met Jodenhaat erop gedrukt voor nog meer stemmingsmaking richting AVROTROS. Hopen op likes voor je onderbuik krabbels. Dat GeenStijl dat doet is geen verrassing, maar als vicepremier kun je kun je toch een normaal twitterbericht maken met je mening over de deelname zeg. Flikker eens op met die populistische onzin.
Hopelijk zijn we snel van deze mensen verlost qua bestuur inderdaadquote:Op dinsdag 25 november 2025 11:34 schreef NLpop het volgende:
Helemaal mee eens! In een normale regering zou het onacceptabel zijn voor een vicepremier en minister om zich zo te uiten richting een onafhankelijke omroep. Ze hebben overal schijt aan.
Ach ja. Yesilgöz noemde Douwe Bob met net zo veel gemak een jodenhater.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:34 schreef NLpop het volgende:
Helemaal mee eens! In een normale regering zou het onacceptabel zijn voor een vicepremier en minister om zich zo te uiten richting een onafhankelijke omroep. Ze hebben overal schijt aan.
Het is niet eens specifiek Den Haag. De halve wereld roept bij kritiek op Israël sowieso dat het Jodenhaat is.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach ja. Yesilgöz noemde Douwe Bob met net zo veel gemak een jodenhater.
En nu doet Mona Keizer hetzelfde met de AvroTros.
Ze zijn echt compleet van het pad daar in Den Haag. En wedden dat mevrouw Keizer helemaal geen reet weet van het ESF en dus het feit dat Israël hiervoor gewoon probleemloos meedeed en AvroTros lekker naar Tel Aviv ging en alle fans daar net zo hard voor klapten elk jaar? Maar het ordinaire ongeïnformeerde gekrijs scoort puntjes bij de achterban he. Totaal krankjorem die lui.
Daarbij 'De dag die je wist dat zou komen' wordt normaal gebruikt als een verwijzing naar dat vreselijk koningslied. Een normaal weldenkend mens weet dat deze zin compleet fout Nederlands isquote:
Volgens mij gaat het daar om een alternatief Nieuwjaarsconcert van BNNVARA.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:17 schreef Fred_B het volgende:
Dat andere programma met De Tune is in elk geval al gesneuveld: Het Nieuwjaarsconcert wordt niet meer uitgezonden.
Oh, ik wist niet dat daar nog een concurrerende versie van was. Dat lijkt me dan ook wel een logische bezuiniging.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:51 schreef JaxStrumley het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het daar om een alternatief Nieuwjaarsconcert van BNNVARA.
Het Eurovisie Nieuwjaarsconcert zie ik niet zo snel sneuvelen.
Dit gaat niet om het concert in Wenen, dat zendt de NOS of NTR uit. Dit gaat om een concert hier in Nederland, dat werd vroeger door VPRO uitgezonden, met het Nederlands Blazers Ensemble. Vara heeft dat overgenomen, er doen ook jongeren aan mee...quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:17 schreef Fred_B het volgende:
Dat andere programma met De Tune is in elk geval al gesneuveld: Het Nieuwjaarsconcert wordt niet meer uitgezonden.
Misschien is er dan toch nog hoop op een Israëlische uitsluiting.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:36 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Leek erop dat IJsland ook niet meedoet als Israël wel meedoet.
Van de Songfestivalweblog.quote:De Spaanse omroep RTVE blijft bij het standpunt dat het land niet gaat deelnemen aan het Eurovisie Songfestival in Wenen als Israël op de deelnemerslijst staat. Dat heeft de omroep donderdagmiddag besloten tijdens een vergadering. “Mensenrechten zijn geen competitie en Israël blijft doden in Gaza.” aldus omroep van RTVE. De gewijzigde regels die de EBU vorige week bekend heeft gemaakt hebben de Spaanse omroep dus niet van gedachten doen veranderen.
De IJslandse omroep RUV heeft gisteren de EBU verzocht om Israël niet te laten deelnemen aan het Eurovisie Songfestival in Wenen. De Sloveense omroep RTVSLO heeft nog niets gecommuniceerd, maar uit interne stukken is al gebleken dat er in 2026 geen geld is vrijgemaakt voor deelname aan het Eurovisie Songfestival. AVROTROS heeft laten weten pas na de EBU vergadering van 4 en 5 december met een reactie te komen.
Ik las dit als OGENEquote:Op donderdag 27 november 2025 10:18 schreef TheVulture het volgende:
De OGAE-fanclubs maakt het deelnemersveld blijkbaar niet uit, krijg net een mail dat ze voor de EBU-vergadering willen weten of je mee wilt loten en bij toewijzing verplicht bent om ze af te nemen. Snap dat de Nederlandse club daar ook weinig aan kan doen trouwens...
Dan maar geen fanpakket
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |